Connect with us

Банки

НЛБ Банка вработува IT Security Engineer (Инженер за информатичка сигурност)

Објавено

на

НЛБ Банка е една од водечките Банки во Р.Македонија и лидер на пазарот во делот на современи банкарски услуги.  Својот успех го темели на имплементацијата на висококвалитетни стандарди во работењето, модерната инфраструктура на информатичката технологија и успешната пазарна стратегија.

За потребите на нашите безбедносни служби бараме кандидат за следната атрактивна работна позиција:

IT Security Engineer (Инженер за информатичка сигурност)

 Главна цел на работното место е заштита на ИТ инфраструктурата и доверливоста на информатичкиот систем на банката.

Улога во тимот:

  • Инсталација, конфигурирање и надградба на безбедносни софтвери
  • Учество во дизајнот и архитектурата на информатичките системи
  • Изработка и реализација на безбедносни политики и обезбедување на безбедносни механизми
  • Дизајнирање, имплементирање на безбедносни мерки и контроли и планови за обновување на податоците
  • Анализа на податоци од хетерогени безбедносни уреди
  • Следење, тестирање, безбедносен надзор и усогласување на работата на ИТ сервисите и системите и предлагање на промени и подобрувања
  • Истражување, документирање и известување за прашања поврзани со безбедноста на информациите и новите трендови.

Потребни квалификации и компетенции:

  • Универзитетско образование од областа на информатичките науки;
  • Минимум три години работно искуство како инженер за информатичка сигурност, системски или мрежен администратор;
  • Познавање на апликации од доменот на информатичка сигурност како: Security Information and Event Management (SIEM), Proxy, IDS, системи за детекција на ранливости на ИТ системите и др.;
  • Способност за тимска работа и самоиницијативност;
  • Способност за одлучување;
  • Активно познавање на странски јазик (англиски јазик)

Ве поттикнуваме да станете дел од нашиот тим:

  • Работните места нудат предизвик за работа со модерна инфраструктура на информатичката технологија;
  • Тим на успешни професионалци, посветени на иновации;
  • Отвореност кон воведување на нови решенија од областа на ИТ технологијата;
  • Меѓусебната доверба и соработка се основни начела во работењето;
  • Можности за обука и кариерен развој;
  • Конкурентен пакет на плата и надоместоци.

Заинтересираните кандидати своите податоци и CV-ја можат да ги достават на следниот линк најдоцна до 27.06.2018 година, со избирање на соодветната позиција.

Банки

Оглас за вработување на Стопанска Банка а.д. Битола

Објавено

на

Стопанска Банка АД Битола се стреми кон континуирано унапредување, усовршување и надградување со цел да бидат исполнети сите барања и потреби на клиентите.За таа цел, Банката е во потрага по нови, образовани, талентирани  и високо мотивирани кадри кои знаат да ги препознаат предизвиците на новите времиња. (more…)

Продолжи со читање

Банки

Охридска банка вработува!

Објавено

на

Придружете се кон успешниот тим на професионалци, посветен кон издигнување на Охридска банка Сосиете Женерал во референтна банка во односите со клиентите.

Оваа цел може да се оствари само со вистинските луѓе и со вистинскиот тим – преку заедничка работа и градење на тимскиот дух. Тимскиот дух – нашата прва вредност значи многу повеќе отколку само заедничка работа. Значи формирање цврсти и трајни релации засновани на почитување и доверба.

Професионализмот и иновацијата го дополнуваат тимскиот дух, а вредности кои ги цениме се и одговорноста и посветеноста кон остварување резултати.

Доколку себеси се препознавате во овие вредности, Ве покануваме да станете дел од меѓународна групација со над 150-годишна историја која може да ви понуди работа во динамично опкружување со бројни можности за обуки и развој, на позицијата:

ГЛАВНИ ЗАДАЧИ И ОДГОВОРНОСТИ:

  • ИТ поддршка за корисничка околина
  • Инсталирање и конфигурирање на компјутерски хардвер, софтвер, системи, мрежи, принтери и скенери
  • Мониторинг и одржување на компјутерски системи
  • Навремено одговарање на прашања и барања за услуги
  • Обезбедување на техничка поддршка за вработените во компанијата низ цела Македонија
  • Поправка и замена на опрема по потреба
  • Комуникација со надворешни партнери поврзани со сервис и одржување на опремата, организација на сервис на опремата
  • Тестирање на нови технологии
  • Администрација на ИТ бекап локацијата како втор администратор

ПОТРЕБНИ КВАЛИФИКАЦИИ:

  • Завршен електротехнички факултет, отсек информатика или друг факултет за информатички и телекомуникациски науки;
  • Пожелно е кандидатот да поседува сертификати од областа;
  • Познавање на Microsoft Server околина;
  • Тимски играч;
  • Вештини за решавање на проблеми
  • Способност за почитување на строго дефинирани рокови
  • Способност за давање приоритети и делегирање
  • Одговорна, прецизна, проактивна личност, ориентирана кон постигнување резултати.

Заинтересираните кандидати кои ги исполнуваат горенаведените услови потребно е да испратат Професионална биографија (CV), најдоцна до 15.07.2018 год. со задолжителна назнака „Апликација за Администратор за поддршка и бекап локација“ на: kariera@ob.com.mk

Со испраќање на Вашата апликација давате согласност Вашите податоци да бидат задржани и користени од Банката во рок од една (1) година.

Напомена:

Апликациите без назнака нема да бидат разгледувани.

Само селектираните кандидати ќе бидат контактирани за интервју.

Продолжи со читање

Банки

Охридска банка вработува!

Објавено

на

Придружете се кон успешниот тим на професионалци, посветен кон издигнување на Охридска банка Сосиете Женерал во референтна банка во односите со клиентите.

Оваа цел може да се оствари само со вистинските луѓе и со вистинскиот тим – преку заедничка работа и градење на тимскиот дух.

Тимскиот дух – нашата прва вредност значи многу повеќе отколку само заедничка работа. Значи формирање цврсти и трајни релации засновани на почитување и доверба.

Професионализмот и иновацијата го дополнуваат тимскиот дух, а вредности кои ги цениме се и одговорноста и посветеноста кон остварување резултати.

Доколку себеси се препознавате во овие вредности, Ве покануваме да станете дел од меѓународна групација со над 150-годишна историја која може да ви понуди работа во динамично опкружување со бројни можности за обуки и развој, на позицијата:

Специјалист за маркетинг и комуникации
(Скопје)

ГЛАВНИ ЗАДАЧИ И ОДГОВОРНОСТИ:

  • Ги дефинира, управува и оценува комуникациските политики и акции (интерно и екстерно)
  • Им асистира на менаџерите во нивните комуникациски цели и активности
  • Одговорен за визуелниот идентитет на банката за сите употреби (интерни и екстерни) во сите видови медиуми
  • Дизајнира и составува повеќе институционални, промотивни или финансиски информативни документи
  • Води, координира и промовира различни операции кои придонесуваат во развојот на имиџот и репутацијата на банката, со помош на комуникациски алатки: односи со јавност, спонзорства итн.
  • Презема одговорност за односи со јавност и за комуникациската димензија, интерно и екстерно во главните секторски проекти
  • Реализира и координира бројни операции потребни за интерна комуникација во поглед на: собирање, формулирање и циркулација на информации преку различни пишани публикации и аудио-визуелна продукција
  • Учествува во организирањето на интерни настани
  • Одговорен за техничка продукција на комуникациски медиуми
  • Го реализира составувањето и објавувањето на различни публикации на дирекцијата во различни видови медиуми (дигитални, печатени, социјални мрежи итн.)
  • Презема одговорност за односи со добавувачите
  • Ја организира фото и видео архивата
  • Одговорен за дизајн, составување, организирање и имплементација на содржината на институционалната веб страница

ПОТРЕБНИ КВАЛИФИКАЦИИ:

  • Завршен Економски факултет, отсек Маркетинг или Е-Бизнис или сродни науки;
  • Напредно познавање на Англиски Јазик
  • MS Office Пакет (Word; Excel; PowerPoint)
  • Тимски играч;
  • Способност за почитување на строго дефинирани рокови
  • Одговорна, прецизна, проактивна личност, ориентирана кон постигнување резултати.

Заинтересираните кандидати кои ги исполнуваат горенаведените услови потребно е да испратат Професионална биографија (CV), најдоцна до 20.07.2018 год. преку полето Аплицирај со задолжителна назнака „Апликација за Специјалист за маркетинг и комуникации“.

Со испраќање на Вашата апликација давате согласност Вашите податоци да бидат задржани и користени од Банката во рок од една (1) година.

Напомена:

Апликациите без назнака нема да бидат разгледувани.

Само селектираните кандидати ќе бидат контактирани за интервју.

Продолжи со читање
P2_P_MK_300x250
[ccpw id="39761"]

Популарно

Copyright © 2018 bankarstvo.mk. All Rights Reserved. Developed by Digital Orange