Connect with us
P2_P_MK_1600x400

Колумни

Моќта на убедувањето

Објавено

на

Дали сте знаеле дека доколку на некого му подадете топол пијалок, многу е поверојатно дека тие ќе се однесуваат многу попријатно и попријателски со вас? 

Или дека доколку кратко ја допрете личноста која ја каните на состанот, шансите да добиете потврден одговор двојно ви се зголемуваат?

Убедувањето може да биде “зезната” игра. Доколку сакате да бидете поуспешни во исто, во продолжение ви даваме неколку психолошки “финти” кои би можеле да бидат добар почеток:

Дадете пред да примите.

Без разлика дали се работи за примерок, комплимент, совет…  Истражувањата покажуваат дека шансите за да купат нешто се зголемуваат за 42% доколку купувачите добијат мал чоколаден подарок при влегување во продавниците.

Покажете дека се грижите.

Абрахам Линколн рекол: ”Доколку сакаш да го добиеш човекот да ти служи, прво мора да го убедиш дека си негов искрен пријател”. Велиме ДА на луѓе кои ни се допаѓаат. И ни се допаѓаат луѓе на кои ние им се допаѓаме. Пред да направите било штом секогаш покажете дека сте внимателни и грижливи.

Направете го јавно.

Ланец на ресторани ја зголеми својата продажба на една од своите порции со “етикетирање” дека истата е најпопуларна на менито. Луѓето го следат она што гледаат дека останатите го прават. Колку повеќе истакнете дека пошироката јавност го прави она што сакате некој да го направи , толку поубедливи ќе бидете.

Лимитирајте го она што го имате.

Голем супер маркет речиси ја зголеми продажбата на седум различни производи со лимитирање на количината која купувачот можел да ја купи. Луѓето сакаат повеќе од она што е лимитирано. Направете ограничување во бројот и производот направете го достапен само до одреден датум – и имате добра причина за истото.

Демонстрирајте експертиза.

Една студија покажала дека кога група луѓе добиле совет на одредена тема, тие го следеле истиот без воопшто самите да размислат за проблемот. Кога овластено лице зборува , луѓето најчесто се посветени , слушаат и го следат. Секогаш е добра идеа да го покажете вашето знаење во областа за која што зборувате.

Колумни

Што е Оф-шор (Offshore) и како сопствениците го кријат својот идентитет преку отварање компании во оф-шор центри?

Објавено

на

Оф-шор (Offshore) може да се дефинира како бизнис можности што ги нудат земји во странство, што вообичаено неможат да се користат во матичната земја. Овој поим се однесува на деловни активности преку користење на банки, трансакции или компании во странство. Регистрирањето на компанија во оф-шор финансиски центри и следствено, отворањето на сметки во оф-шор финансиски центри не секогаш се прави со цел да се направат злоупотреби туку се прави и поради пониски трошоци за водење на бизнисот. (more…)

Продолжи со читање

Колумни

Што е перење пари и дали следењето на парите е доволно за да се спречи “перењето” ?

Објавено

на

Брзиот развој на технологијата и комуникацијата овозможуваат парите со голема брзина и леснотија да се движат насекаде низ светот. Ова ја прави задачата за борба против перењето пари потешка од било кога. (more…)

Продолжи со читање

Колумни

Оглас за вработување во Кроациа осигурување – Живот

Објавено

на

Кроациа Осигурување – Живот, за своите потреби објавува оглас за вработување на:


СОВЕТНИК ЗА ПРОДАЖБА НА ЖИВОТНО ОСИГУРУВАЊЕ
(more…)

Продолжи со читање
Unibanka_banner_300x250

Популарно

Copyright © 2018 bankarstvo.mk. All Rights Reserved. Developed by Digital Orange