Connect with us
P2_P_MK_1600x400

Колумни

Моќта на убедувањето

Објавено

на

Дали сте знаеле дека доколку на некого му подадете топол пијалок, многу е поверојатно дека тие ќе се однесуваат многу попријатно и попријателски со вас? 

Или дека доколку кратко ја допрете личноста која ја каните на состанот, шансите да добиете потврден одговор двојно ви се зголемуваат?

Убедувањето може да биде “зезната” игра. Доколку сакате да бидете поуспешни во исто, во продолжение ви даваме неколку психолошки “финти” кои би можеле да бидат добар почеток:

Дадете пред да примите.

Без разлика дали се работи за примерок, комплимент, совет…  Истражувањата покажуваат дека шансите за да купат нешто се зголемуваат за 42% доколку купувачите добијат мал чоколаден подарок при влегување во продавниците.

Покажете дека се грижите.

Абрахам Линколн рекол: ”Доколку сакаш да го добиеш човекот да ти служи, прво мора да го убедиш дека си негов искрен пријател”. Велиме ДА на луѓе кои ни се допаѓаат. И ни се допаѓаат луѓе на кои ние им се допаѓаме. Пред да направите било штом секогаш покажете дека сте внимателни и грижливи.

Направете го јавно.

Ланец на ресторани ја зголеми својата продажба на една од своите порции со “етикетирање” дека истата е најпопуларна на менито. Луѓето го следат она што гледаат дека останатите го прават. Колку повеќе истакнете дека пошироката јавност го прави она што сакате некој да го направи , толку поубедливи ќе бидете.

Лимитирајте го она што го имате.

Голем супер маркет речиси ја зголеми продажбата на седум различни производи со лимитирање на количината која купувачот можел да ја купи. Луѓето сакаат повеќе од она што е лимитирано. Направете ограничување во бројот и производот направете го достапен само до одреден датум – и имате добра причина за истото.

Демонстрирајте експертиза.

Една студија покажала дека кога група луѓе добиле совет на одредена тема, тие го следеле истиот без воопшто самите да размислат за проблемот. Кога овластено лице зборува , луѓето најчесто се посветени , слушаат и го следат. Секогаш е добра идеа да го покажете вашето знаење во областа за која што зборувате.

Колумни

Клиенти кои знаат сè…

Објавено

на

Сите сме ја слушнале познатата изрека “Клиентот е секогаш во право” и до некаде може да се сложиме со оваа констатација единствено поради фактот дека ние – продавачите сме таму токму поради клиентите и реализирањето на нивните барања, потреби, желби, но… (more…)

Продолжи со читање

Колумни

Перење на трансакции е новиот, напреден облик на перење пари

Објавено

на

Електронското перење пари, познато како Перење на трансакции, е дигитална еволуција за перење пари и стана еден од најголемите предизвици со кои се соочува режимот против перење пари (АМЛ) денес. Принципот е едноставен: непознат онлајн бизнис користи платежни ингеренции на овластен трговец за обработка на трансакции со кредитни картички за непознати производи и услуги. Перењето на трансакции претставува форма на перење пари што се случува кога плаќањата се за незаконски цели – како фалсификувана стока, дрога, нелиценцирано коцкање – се обработуваат од страна на легитимни трговци во име на друга страна. (more…)

Продолжи со читање

Колумни

Како се користат онлајн казината за перење пари?

Објавено

на

Со оглед на тоа што коцкањето е составен дел во секојдневното живеење на луѓето, истото се користи и како совршена алатка за перење пари од неколку причини. (more…)

Продолжи со читање

Популарно

Copyright © 2018 bankarstvo.mk. All Rights Reserved. Developed by Digital Orange