Connect with us

Колумни

Моќта на убедувањето

Објавено

на

Дали сте знаеле дека доколку на некого му подадете топол пијалок, многу е поверојатно дека тие ќе се однесуваат многу попријатно и попријателски со вас? 

Или дека доколку кратко ја допрете личноста која ја каните на состанот, шансите да добиете потврден одговор двојно ви се зголемуваат?

Убедувањето може да биде “зезната” игра. Доколку сакате да бидете поуспешни во исто, во продолжение ви даваме неколку психолошки “финти” кои би можеле да бидат добар почеток:

Дадете пред да примите.

Без разлика дали се работи за примерок, комплимент, совет…  Истражувањата покажуваат дека шансите за да купат нешто се зголемуваат за 42% доколку купувачите добијат мал чоколаден подарок при влегување во продавниците.

Покажете дека се грижите.

Абрахам Линколн рекол: ”Доколку сакаш да го добиеш човекот да ти служи, прво мора да го убедиш дека си негов искрен пријател”. Велиме ДА на луѓе кои ни се допаѓаат. И ни се допаѓаат луѓе на кои ние им се допаѓаме. Пред да направите било штом секогаш покажете дека сте внимателни и грижливи.

Направете го јавно.

Ланец на ресторани ја зголеми својата продажба на една од своите порции со “етикетирање” дека истата е најпопуларна на менито. Луѓето го следат она што гледаат дека останатите го прават. Колку повеќе истакнете дека пошироката јавност го прави она што сакате некој да го направи , толку поубедливи ќе бидете.

Лимитирајте го она што го имате.

Голем супер маркет речиси ја зголеми продажбата на седум различни производи со лимитирање на количината која купувачот можел да ја купи. Луѓето сакаат повеќе од она што е лимитирано. Направете ограничување во бројот и производот направете го достапен само до одреден датум – и имате добра причина за истото.

Демонстрирајте експертиза.

Една студија покажала дека кога група луѓе добиле совет на одредена тема, тие го следеле истиот без воопшто самите да размислат за проблемот. Кога овластено лице зборува , луѓето најчесто се посветени , слушаат и го следат. Секогаш е добра идеа да го покажете вашето знаење во областа за која што зборувате.

Колумни

Криминалците ја користат кризата Covid-19 за финансиски криминали

Објавено

на

Пандемијата COVID-19 доведе до невидени глобални предизвици, човечко страдање и економско нарушување. Огромен број на канцелариски работници на глобално ниво може да работат од дома, вклучително и до 90% од банкарските и осигурителните работници. Повеќето од овие вработени се најавуваат на системите на нивните фирми од далечина, присуствуваат на состаноци користејќи ја технологијата, и имаат пристап до податоци кои што не се јавни преку Интернет – понекогаш преку домашни компјутери и приватни уреди. Бидејќи клиентите на повеќето финансиски институции, исто така, остануваат дома, вршењето финансиски трансакции преку Интернет станува не само погодност, туку и неопходност. (more…)

Продолжи со читање

Колумни

“Кешот” останува крал за перење пари

Објавено

на

Речиси сите криминални активности даваат профит, честопати во готовина. Затоа криминалците бараат начини истите да се перат преку најразлични начини. Ова се спроведува од страна на транснационални групи на организиран криминал, без оглед на нивното етничко потекло или географската локација. Активностите за перење пари се толку раширени од релативно едноставна причина: Организираниот криминал е деловна активност која работи за финансиска корист. (more…)

Продолжи со читање

Колумни

НЕДЕЛА НА ДИГИТАЛИЗАЦИЈА: Дигитална трансформација – прашање на избор или фундаментална деловна стратегија

Објавено

на

Последната деценија докажа дека дигиталната трансформација е неопходност за едни, комерцијално привлечна за други – но во секој случај предизвикувачка за сите. Имајќи го ова во предвид, што мислите, што ја прави транзицијата полесна за некои компании од останатите? (more…)

Продолжи со читање

Популарно