Connect with us

Анализи

Минатото на банкарството не ја одредува неговата иднина

Објавено

на

Ако погледнеме наназад во последните 10 години од патувањето на финансискиот сектор, многу работи се променија, давајќи впечаток дека поминал многу подолг временски период. Традиционалниот финансиски сектор имаше банки како главен, ако не и единствен играч. Се разбира, имаше и други финансиски организации, но тие секогаш функционираа како поддршка или како продолжување на услугите обезбедени од страна на банките, никогаш како конкуренти.

Последиците од последната финансиска криза ги натера банките да се променат, обидувајќи се да ја повратат довербата на клиентите од една страна, но исто така и да се обидат да го подобрат финансискиот модел кој, иако “високо регулиран”, се покажа дека има многу недостатоци. Воспоставен е нов сет на нови прописи и процедури кои ќе го избегнат тоа што се случи во 2008 година, трансформирајќи го веќе “крутото” банкарско опкружување во уште нетранспарентно.

Од последната деценија, бевме сведоци на технолошкиот бум кој влијаеше на сите сфери на животот, од професионален до личен, кои влијаат врз транспортот, здравството, малопродажбата, па дури и нашиот општествен живот. Финансиските и финансиските услуги не беа исклучок.

Она што беше научна-фантастика пред 10 години стана реалност, а технологијата го смени начинот на кој гледаме живот и комуницираме едни со други. Додека историски, банкарската индустрија беше разумно добра во следењето и интегрирањето на технолошките промени, со цел подобро да им служи на потрошувачите, индустријата не успеа да го задржи темпото по финансиската криза, бидејќи беше зафатена со справување со новите улоги, новите регулативни барања и обиди да се најде решение за овие промени.

Во исто време, иновацијата стана многу голем приоритет за банките, технологијата почна да биде менувач на играта во секојдневниот бизнис. Користејќи ја најсовремената технологија и искористувајќи ја регулативата која беше прилично попустлива, fintech фирмите почнаа да им нудат на потрошувачите сосема нов начин за справување со финансиските решенија – начин што беше многу полесен, поедноставен и помалку обемен од традиционалните понудени банки.

За неколку години, банкарскиот екосистем, поврзан исклучиво со наследените банки, ја поздрави новата типологија на финансиските претпријатија – понекогаш старт-ап, понекогаш и големи нетрадиционални играчи – со фокус што вклучуваше покривање на одредени делови на финансискиот пазар, -конвенционални услуги, зголемена флексибилност и силен предизвик за прописите.

Кога компаниите како Apple, Фејсбук, Амазон, Airbnb, WhatsApp и WeChat се соочија со пазарот, тие создадоа важна разлика помеѓу претходно понуденото и она што клиентите знаеле дека би можеле да добијат, особено од корисничкото искуство и убедувањето. И ова е истиот тип на јаз што почнаа да гo адресираат fintech фирми воведувајќи поинаков начин на справување со финансиските активности.

Преку иновативна употреба на технологијата во дизајнирањето и испораката на финансиските услуги, fintech фирмите трансформираа и сè уште ја трансформираат банкарската улога што беше претходно позната. Нештата како вештачка интелигенција, кредитирање од колегите меѓу врсници, блокчејн, публицирање и советници за роботи, се само неколку примери за иновацијата обезбедена од fintech фирмите. Тоа не треба да се смета за едноставна игра за технолошка интеграција, меѓутоа, како што фирмите за финансиски технологии донесоа на маса беше воведување на уникатно искуство со клиентите, особено во најпрофитабилните деловни области кои вообичаено ги нудат традиционалните банки.

Овие повеќекратни промени во опкружувањето, технологијата, новите играчи и новите процеси го означија почетокот на долг процес на трансформација. Тоа предизвика еволуција на финансискиот свет од статичен, крут модел со банката во центарот, до активен, флексибилен екосистем фокусиран на потребите на клиентите. Употребата на технологијата – од употребата на вештачка интелигенција за да се предвиди однесувањето на клиентите до воведувањето на виртуелни асистенти за да им помогне на клиентите – стана разликувач во секојдневните акции на потрошувачот.

Анализи

Кои се околностите за спојување на Дојче Банк и Комерцбанк?

Објавено

на

Не е само политичкиот пејзаж на Германија што гледа пресврт. Сега се чини дека германската влада е подготвена да го санкционира спојувањето помеѓу две од нејзините некогаш големи банкарски сили, Дојче банк и Комерцбанк. Ова се чини дека е потег за да се осигури дека Германија може да тврди дека има еден финансиски играч кој може да обезбеди доволно финансиска поддршка на германските компании дома, а особено во странство. Ова е идеја оптоварена со опасност. (more…)

Продолжи со читање

Анализи

Кој ќе биде најоштетен од воведувањето на прогресивниот данок?

Објавено

на

Повеќе од една деценија во Македонија се употребува рамниот данок. Но, дали го постигна ефектот кој што се очекуваше? Воведен под велот на рамноправност за сите граѓани, всушност го постигна спротивното односно продлабочување на јазот помеѓу богатите и сиромашните. (more…)

Продолжи со читање

Анализи

Банкарската индустрија не е подготвена за новата ера на маркетинг

Објавено

на

Извештајот за Водич за Финансиски маркетинг во 2018 година, спонзориран од Deluxe, е најдобриот ресурс на индустријата за да се разбере распределбата на буџетите, приоритизацијата на стратегиите и предизвиците со кои се соочуваат финансиските пазари на глобално ниво. За прв пат овој извештај, исто така, обезбедува разбирање на алатките за дигитален маркетинг што се користат од страна на финансиските институции за да се подобри насочувањето, да се автоматизира испораката и да се генерираат подобри резултати. (more…)

Продолжи со читање
P2_P_MK_300x250

Популарно

Copyright © 2018 bankarstvo.mk. All Rights Reserved. Developed by Digital Orange