Connect with us
P2_P_MK_1600x400

Останато

Како можат банките да преовладуваат со FinTech компаниите?

Објавено

на

Иднината на банкарството на мало е подобро дефинирана отколку што повеќето директори на финансиски услуги сакаат да признаат. Еден клучен елемент: Потрошувачите очекуваат информациите да се искористи за да се обезбедат исклучително персонализирани искуства. Нетрадиционалните фирми го разбираат ова и ги туркаат ограничувањата за испорака на решенија. За да напредуваат во оваа средина, банките и кредитните унии мора повторно да ги “дизајнираат“ своите улоги.

Од позитивната страна, финансиските институции сè уште имаат скалабилност, финансиски капитал, регулаторна поддршка, препознатливост на брендот, податоци за клиентите, дистрибутивни мрежи и покрај минатите проблеми, разумно ниво на доверба на клиентите.

Од негативната страна, банките и кредитните унии се претежно бавни, предвидливи, политички, ризични и несоодветни за промена, а најчесто се уште се потпираат на наследените технологии. Затоа  мора брзо да се прилагодат на новите промени.

Еве три трендови кои ги опфаќаат индустријата:

1. Клиенти од следната генерација. Millennials и iGen (оние кои пораснале со паметен телефон) имаат многу различни ставови за повеќето нешта во споредба со нивните родители. Поважно, тие се посамостални и помалку им простуваат на брендовите кои не испорачале услуга каква што тие очекувале. Истражувањето на потрошувачките банкарски активности во Северна Америка покажало дека 18%  потрошувачите ја смениле својата примарна банка во изминатите 12 месеци – во споредба со 10% од потрошувачите на возраст од 35-54 години и 3% од 55 и повеќе години.

2. Регулаторното опкружување. Финансиските регулативи за несреќа бараат зголемена транспарентност и поголема усогласеност, создавајќи огромни трошоци за банките.

3. Дигитална технологија. Fintechs и “techfins” (Амазон, Епл, Фејсбук, Гугл и кинескиот гигант, Алибаба) се повеќе се насочуваат кон финансиски услуги. Некои таканаречени “банки предизвикувачи” (Старлинг, Монцо, Варо) сеуште сеуште  не ја предизвикуваат индустријата со значителен степен, но тоа набрзо ќе се случи.

Многу Fintech фирми ќе ги соберат плодовите од воведување технолошки унапредувања во финансиската индустрија. На пример, Revolut во Велика Британија  (и пристигнува наскоро во САД) обезбедува високо удобен, мобилена,пријателска платформа за девизни курсеви, за подобро да им служи на небанкарските институции и домаќинствата.

Она што го прави ова особено опасно за традиционалните банки и кредитните унии е дека очекувањата на потрошувачите од следната генерација се поставени од страна на овие големи технолошки компании и многу fintech компании, кои нудат високо персонализирани услуги и интуитивни кориснички искуства низ сите уреди.

Повеќето fintech фирми се релативно мали и фокусирани на една услуга. Тие исто така се лесно регулирани според упатствата за усогласеност со е-пари. За да понудат целосен опсег на услуги, потребни се финансиски мускули, регулатива од земја до земја и длабоки сознанија за клиентите.

Големите технолошки фирми, од друга страна, би можеле да предизвикаат повеќе проблеми за традиционалните банкарски провајдери – со нови видови интернет-финансии што не беа видени досега. Ако ја имате технологијата, податоците за клиентите и дофат на гигант од Силиконската долина, можете да ги откриете целните категории.

Во последните неколку години, повеќето компании за финансиски услуги се фокусираа на дигитализација и отстранување на болните точки во корисничкото искуство. И двете се подеднакво важни. Но, за да се поттикне идниот раст, ќе се бара пореметено размислување, со фокус на идеи, предлози и приказни. Банките и кредитните унии треба повторно да замислат иднина каде што можат да станат експерти за потрошувачи, да ги искористат своите согледувања од големите бази на податоци кои ги поседуваат за да го подобрат искуството на клиентите и да обезбедат хипер персонализирани финансиски услуги во реално време.

Во крајна линија, банкарсите на иднината имаат потреба од диференцирана на нивниот бренд од останатите со цел да ги придобијат Millennials и iGens.

 

Останато

Никола Поповски нов главен извршен директор на Македонска банка за поддршка на развојот

Објавено

на

Македонска банка за поддршка на развојот АД Скопје преку соопштение на Македонска берза ја информираше јавноста дека г-дин Никола Поповски е избран за нов ВД Главен извршен директор и член на Управниот одбор на Банката. (more…)

Продолжи со читање

Останато

Нова филијала на Тиго Фајнанс отворена во населба Ченто

Објавено

на

Денеска во населбата Ченто, Тиго Фајнанс ја отвори својата најнова филијала. Со оваа филијала, мрежата на Тиго се комплетира до 26 и опфаќа 19 градови ширум земјата, претставувајќи најшироко распространета мрежа во финтек индустријата, секогаш достапна за потребите на граѓаните. Од финансиското друштво најавуваат дека растот и проширувањето на достапноста ќе продолжи и понатаму. (more…)

Продолжи со читање

Останато

Коста Ивановски, CFA назначен за нов член на Управниот одбор на Сава пензиско друштво АД Скопје

Објавено

на

Според последните промени во органите на управување на Сава пензиско друштво АД Скопје, Коста Ивановски, CFA е назначен за нов член на Управниот одбор. (more…)

Продолжи со читање

Популарно

Copyright © 2018 bankarstvo.mk. All Rights Reserved. Developed by Digital Orange