Connect with us

Криптовалути

Како криптовалутите влијаат врз маркетингот на компаниите?

Објавено

на

И покрај нивното релативно ново постоење, криптовалутите веќе значително влијаеа врз светот на маркетингот, дури и кога експертите работат за да ги разберат ризиците и придобивките кои се вклучени. Еве неколку причини зошто треба да обрнувате внимание на криптовалутите, како и некои објаснувања за оваа нова технологија, за да почнете да го совладувате.

Пред да се нурнете зошто криптовалутите се важни за маркетингот, треба да разберете што претставуваат  на прво место.

Криптовалута е форма на блокчејн технологија, технологијата на која се базираат биткоин и другите дистрибуирани системи. Во основа е огромна книга за трансакции, блокчејн е отворена и споделена база на податоци која работи во децентрализиран мрежен формат. Тоа им овозможува на корисниците да пренесат и да додаваат информации за неа анонимно, без безбедносни компромиси.

Наместо да користат кредитна картичка за да платат за некој производ преку интернет, корисниците можат да го користат Биткоин или друга криптовалута. И станува доста популарно – во ноември 2016 година, пазарната капитализација на Биткоин и другите криптовекови достигнаа 13,8 милијарди долари.

Употребата на криптовалути може да им отежне на продавачите да собираат податоци за потрошувачите кои често ги информираат рекламните стратегии. Во овој поглед, 86% од интернет корисниците се обидоа да ги отстранат или намалат своите дигитални ставови онлајн; и криптовалутите ќе го направи ова поверојатно од кога и да било, бидејќи тоа ќе ја оневозможат достапноста на податоците за потрошувачите.

Еден начин на пазарот би можеле да се движат на потенцијалниот недостаток на податоци за потрошувачите е преку плаќање на корисниците директно за нивните лични информации, за да им биде дозволено да маркетираат на интернет, наместо да ги плаќаат платформите што ги користат.

Бидејќи технологијата за блокчејн зад криптовадрентност значи дека ниеден ентитет не може да поседува или да контролира мрежи, корисниците ќе бидат во контрола. Криптовалутите уште повеќе ја комплицираат оваа слика, бидејќи бизнисите на крајот ќе бидат неспособни да кажат кој го купил тој производ или услуга. Компаниите можеби ќе треба да ги плаќаат корисниците директно за нивните информации и за можноста да ги продаваат, наместо на платформи како Facebook или Instagram.

Зафркнатиот дел тука е дека просечниот клиент ќе сака повеќе компензација за неговите или нејзините купувачки и други информации отколку што платформата би можела да наплати за тие информации сега. Плус страна, сепак, е дека ако клиентот ви дозволи да пристапите до неговите или нејзините информации, толку е поверојатно дека тој/таа ќе биде позаинтересиран/а за вашиот бренд.

Има 5 придобивки на криптовалутите за маркетерите:

  1. Помали трансакциски трошоци;
  2. Фановите на криптовалутите ќе почнат да го купуваат вашиот производ и со тоа ќе добиете нов пазар;
  3. Доколку прифаќате различни криптовалути како средство за плаќање, ќе се разликувате од вашата конкуренција;
  4. Ќе бидете славни во медиумите, сите сакаат да ја дознаат новата продавница во која се плаќа со криптовалути;
  5. Имате големи шанси да бидете лидер на пазарот, водејќи се од фактот дека ги следите и имплементирате новите технологии.

Сепак, иако криптовалутите можеби не влијае на вашиот сегашен бизнис маркетинг модел, тие се силно застапенени и најавуваат за тоа каде ќе се движат дигиталните трендови во следните неколку години. Дури и ако промените не се толку драматични како што сега се верува, добра идеја е да се подготвите и да се истражите потенцијалите на криптовалутите и блокчејн технологијата, за да не се изненадите во иднина.

Криптовалути

Падот на вредноста на биткоинот довел до депресија и разводи

Објавено

на

Несомнено, биткоинот им го променил животот на многу луѓе. Токму кога вредноста на биткоинот вртоглаво растеше, луѓето почнаа да ја инвестираат нивната заштеда и да подигаат кредити. И покрај сите предупредувања дека овој бизнис е ризичен, сите кои вложуваат во биткоинот наидоа на сериозни проблеми кога неговата вредност вртоглаво падна. (more…)

Продолжи со читање

Криптовалути

4 најважни блокчејн трендови за 2019 година

Објавено

на

Додека 2019 година е веднаш зад аголот, дојде време да се размислува за настаните од 2018 година, но уште поважно, да се разгледа она што следната година може да го донесе. Блокчејн технологијата ќе донесе уште многу изненадувања.  (more…)

Продолжи со читање

Криптовалути

Amazon влегува во светот на Етереум!

Објавено

на

Kaleido , старт ап кој има за цел да им помогне на претпријатијата да имплементираат блокчејн технологија, започна нова платформа во соработка со Amazon Web Services (AWS). Kaleido Marketplace ќе обезбеди алатки и протоколи за сите компоненти на новите блокчејни проекти “од апликацијата до патот до синџирот”, изјави за Форбс основачот и извршен директор Стив Цервени. (more…)

Продолжи со читање
P2_P_MK_300x250

Популарно

Copyright © 2018 bankarstvo.mk. All Rights Reserved. Developed by Digital Orange