Connect with us

Електронско банкарство

Информативна работилница за царинските постапки и извоз во е-трговијaта

Објавено

на

Асоцијацијата за е-трговија на Македонија започна со едукативни работилници и обуки чија цел е поттикнување на растот и развојот на е-трговијата во земјата. Темите коишто ќе бидат опфатени со обуките и едукативните работилници произлегоа од потребите на е-трговците изнесени при изготвувањето на сеопфатната Анализа за е-трговијата во Македонија, објавена од страна на Асоцијацијата во средината на оваа година. 

Првата едукативна работилница на Асоцијацијата за е-трговија во соработка со Царинската Управа и DHL и со поддршка на Фондот за иновации и технолошки развој, беше посветена на поедноставување на царинските постапки и извоз на производи. Целта на оваа работилница беше да им се помогне на е-трговците, да се влијае на цената на производот и да се зголеми конкуретноста на странските пазари.

Ние веруваме дека иднината за подобра Македонија е во дигитална Македонија и smart општество, а е-трговијата е интегрален дел од едно такво општество“, истакна претседателката на Асоцијацијата за е-трговија на Македонија Нина Ангеловска, ко-основач на Групер.

Ангеловска, која пред два дена присуствуваше на Forbes Summit во Амстердам, ја сподели приказната за младата девојка од Ирска која заедно со својата сестра е на листата на Forbes Under 30.

Тие дизајнираат и произведуваат уникатни навлаки за инвалидски колички и ги продаваат во 65 земји во светот и имаат мисија да го променат ставот за тоа дека инвалидските колички се медицински уред. Се прашав зошто таа девојка од Ирска не може да е од Македонија. Имаме толку млади и квалитетни луѓе кои треба да ги поддржиме. Знам дека немаме се уште PayPal, дека македонските компании немаат начин да продаваат на Amazon, eBay и слични платформи, дека се принудени да бараат креативни начини како да продаваат надвор од земјата наместо да се фокусираат на идејата, на бизнисот и како да го развиваат. Затоа Асоцијацијата ќе работи да ги олесни овие работи за нив, да помогне на домашните уметници, творци, дизајнери, производители… за утре некој друг, како јас што ја споменувам девојката од Ирска, да зборува за девојка од Македонија која продава уникатни производи во 100 држави ширум светот“, истакна претседателката на Асоцијацијата за е-трговија.

Директорот на Царинската управа на Македонија Ѓоко Танасоски смета дека во полето на е-трговијата има голем потенцијал и нешто што може да овозможи раст и иновации.

Ние како Царинска управа настапивме со партнерски однос кон Асоцијацијата и многу ми е драго што потпишавме Меморандум за соработка во којшто имаме наведено многу работи и имаме намера да ги спроведеме и од година во година да имаме позитивни резултати што ќе ги почувствуваат, пред се, е-трговците“, рече Танасоски додавајќи дека очекува нивната подготвеност за соработка и отвореност да ја измени сликата за Царинската управа и е-трговијата.

Златко Ветеровски, помошник директор на Сектор за царински систем и Офелија Бајо, началник на Одделение за царински и даночни постапки во Царинската управа ги информираа претставниците на околу стотина компании и е-трговци како полесно да ги извезуваат своите производи на странски пазари, за поедноставените административни процедури на Царинската управа, како да се направи поврат на ДДВ и како да се минимизираат трошоците за испорака.

За предносите за побрза и побезбедна испорака на производите до купувачите во странство пред македонските е-трговци на работилницата зборуваше Марина Антова, Sales Supervisor DHL Express Macedonia.

Во рамки на активностите на Асоцијацијата за е-трговија на Македонија, на 26 октомври во хотелот Мериот во Скопје ќе се одржи првата Конференција за е-трговија во земјата (www.ecommerceconference.mk). Темите на конференцијата, која ќе има дваесетина говорници, се посветени на развојот на е-трговијата, видовите на плаќања, начините на достава на производите, а ќе бидат споделени и маркетинг искуства за тоа што функционира во е-трговијата на локално и на глобално ниво.

Асоцијацијата за е – трговија на Македонија е прва и единствена асоцијација во земјата која се стреми кон инклузивна е-трговија. Мисија на Асоцијацијата е да креира иднина за раст и развој на е-трговијата во Македонија преку поддршка на компаниите заинтересирани за е-трговија, да придонесе за што поголемо знаење за ваквиот современ начин на тргување имајќи ги предвид поврзаните услуги и технолошкиот развој, како и намалување и елиминирање на бариерите.

Електронско банкарство

Кина вели дека отфрлањето на физички пари е нелегално поради популарноста на е-плаќањата

Објавено

на

Кинеската централна банка во понеделникот предупреди дека отфрлањето на готовина како форма на плаќање е нелегално, велејќи дека ваквите практики на крајот би можеле да предизвикаат губење на довербата во физички пари и неправедно кон оние кои не се навикнати на електронско плаќање. (more…)

Продолжи со читање

Електронско банкарство

мБанкаКо, нова мобилна апликација за правни лица на Комерцијална банка

Објавено

на

Во организација на Комерцијална банка, ќе се одржи „Ден за Вас – На пат кон дигитална трансформација“,  наменет за правни лица, во среда, 5 декември 2018 година, со почеток од 12 часот во киното Cineplexx во трговскиот центар Skopje City Mall во Скопје. (more…)

Продолжи со читање

Електронско банкарство

Бонус програмата на Халкбанк со поддршка за развојот на е-трговијата во Македонија!

Објавено

на

Бонус програмата на Халкбанк овозможува корисниците на кредитни картички од брендот Mastercard и Visa, издадени на физички лица да собираат бонус поени при трансакции на веб продавници кои користат виртуелен терминал од банката.

Притоа, поените кои ќе ги соберете имате можност да ги користите при плаќања во мрежата на POS терминали од Халкбанк.

Пресметката на бонус поените е едноставна, бидејќи 1 бонус поен е еднаков на 1 денар.

АКТИВНИ БОНУС КАМПАЊИ: СОБИРАЈТЕ БОНУС ПОЕНИ ПРИ КУПУВАЊЕ НА ВЕБ ПРОДАВНИЦИ!

Листа со активни веб продавници (.pdf документ)

Собирајте 5% бонус поени со секоја трансакција направена со кредитна картичка на Веб Продавниците кои користат виртуелен терминал од Халкбанк АД Скопје.

Кампањата стартува на 03.12.2018 (понеделник) во 09:00 часот и ќе биде активна до 10.12.2018 година.

Искористените поени се ставаат на располагање на кредитната картичка на клиентот во Халкбанк за сите трансакции направени на POS терминалите и e-commerce мрежата на Халкбанк АД Скопје.

Продолжи со читање
P2_P_MK_300x250

Популарно

Copyright © 2018 bankarstvo.mk. All Rights Reserved. Developed by Digital Orange