Connect with us

Интервјуа

Интервју со Секторот за население на Силк Роуд Банка

Објавено

на

Поразговаравме со вработените во Секторот за население на Силк Роуд Банка АД Скопје за растот во кредитирањето на физичките лица во изминатиот период, како и за проширувањето и надополнувањето на широката палета на производи кои ги нудат на граѓаните.

Особено акцент се стави на глобалниот бренд American Express, за кој Силк Роуд Банка е единствен и екслузивен застапник, како и за соработката со Европскиот инвестиционен фонд за InnovFin програмата за поддршка на малите и средни претпријатија.

Банкарство: Вашиот станбен кредит е еден од најконкурентните на пазарот, почнувајќи со каматна стапка од 2,7% во првите три години. Какви останати поволности нуди овој кредитен производ, кои го прават атрактивен за клиентите?

Силк Роуд Банка: По согледувањата на барањата на нашите клиенти лансиравме станбен кредит со најниските фиксни каматни стапки во земјава од само 2,7% за првите три години, односно 4,7% за четвртта и петтата година од отплатата на кредитот. Дополнително, сите што ќе аплицираат за добивање на кредит ќе можат да го сторат тоа без никакви трошоци за аплицирање,  администрирање или рефинансирање на кредит од друга банка и без трошоци за проценка на имотот што служи како обезбедување на кредитот. Исто така, една од главните придобивки е секако можноста за добивање првично одобрување за само еден ден од поднесувањето на апликацијата.

Kако што е и слоганот на станбениот кредит “сега навистина кредитот повеќе не претставува грижа, единствената грижа ви е да одберете добри соседи”.

Банкарство: Покрај стандардниот потрошувачки кредит, имате и “Еден за се – потрошувачки кредит”. Може ли накратко да ни објасните, што се добиваат клиентите со овој пакет на производи и услуги?

Силк Роуд Банка: Потрошувачкиот кредит „Еден за Се“ е единствен на пазарот кој овозможува рефинансирање на сите кредитни обврски на граѓаните (кредити, кредитни картички). На граѓаните на располагање им се износи до 900.000 денари, односно до 3.000.000 денари за хипотекарниот кредит, со рок на отплата дури до 20 години и фиксна каматната стапка за првите две години (за хипотекарниот кредит) од само 4.90%.

Банкарство: Неодамна го воведовте новиот потрошувачки кредит „Направи пауза“. Кои се предностите на овој потрошувачки кредит, за разлика од стандардните потрошувачки кредити?

Силк Роуд Банка: Да, точно од 01.06.2018 година го воведовме новиот иновативен потрошувачки кредит, едноставно наречен „Направи пауза“ – Буквално како што е и самиот назив, кредитот ви нуди можност за паузирање на 3 (три) месечни рати при неговата отплата. Ова е единствен ваков тип на кредит во земјата кој нуди ваква можност. Реакциите од корисниците се позитивни, односно сега истите имаат можност во месец кој они ќе го одберат да ја прескокнат отплатата од месечната рата. Битно е да се напомене дека каматната стапка е фиксна во текот на целиот период од отплатата на кредитот и изнесува 6%.

Банкарство: Сведоци сме дека во моментов актуелна тема e и наоѓање на алтернативни начини на прожадба на вашите производи и услуги. Кажете ни што преземате на тоа поле?

Силк Роуд Банка: Согласно стратегијата на Банката за посебен осврт кон развојот на алтернативни канали на продажба би сакале да го издвоиме наменскиот потрошувачки кредит преку трговци.  Силк Роуд Банка нуди  единствена можност за наменски потрошувачки кредит со 0% камата до 48 рати и без никакви други дополнителни трошоци за набавка на производи кај определени трговци со кои банката има склучено договор (трговци од различна бранша). Клиентите доколку аплицираат за наменски кредит преку трговците со кои имаме склучено договор за соработка буквално немаат никаков дополнителен трошок за овој тип на кредит, односно имаат можност до 48 месечни рати да го отплаќаат бараниот износ на кредит, исто како прозводот да го купиле во готовина. Листата на трговци преку кои го нудиме овој тип на кредит секојдневно расте и истата може да ја погледнете на нашата веб страна.

Банкарство: Кажете ни нешто повеќе за Американ Експрес картичките за кои сте ексклузивен застапник на територијата на Македонија?

Силк Роуд Банка: Силк Роуд Банка е единствен и екслузивен носител на лиценцата за American Express глобалниот бренд во Македонија. Банката издава три типа на Американ Експрес картички односно American Express Point – дебитна картичка и American Express Green (зелена) и American Express Gold (златна) кредитните картички. Предност на кредитните картички е тоа што даваат можност за бескаматен грејс период до 50 дена и минимална месечна отплата од само 5% од износот на направените трансакции.

Ексклузивноста на Американ Експрес картичките е лојалти програмата, т.н. „Твој бонус“ која нуди можност за поврат на средствата од износот на трансакцијата  и до неверојатни 15% при секое пазарување кај одредени трговци.  Мрежата на трговците кои се вклучени во оваа програма секојдневно расте и за тоа навремено се информираат нашите клиенти преку веб страната и социјалните медиуми.

Во делот на активни кампањи во Твој Бонус програмата би сакале да потенцираме  дека почнувајќи од месец јули во тек е кампањата со Окта, каде со секоја трансакција на бензинските станици со брендот „Окта“ – корисниците добиваат 5% поврат на средствата. Оваа кампања ќе трае се до крајот на месец септември, а понатаму продолжуваме со редовниот поврат на средствата од 2.5%.

Исто така, со септемвриската кампања „Се враќаме во училиште“ на сите наши корисници на Американ Експрес картичките во периодот од 01.09. до 16.09. им нудиме неверојатна можност од 20% поврат на средствата од износот на направената трансакција во книжарниците на Просветно дело.

Секако во наредниот период ќе следуваат и други изненадувања поврзани со Американ Експрес картичките и „Твој бонус“ програмата, па затоа останете да не следите на социјалните медиуми.

На крај, гордо би сакале да потсетиме дека Американ Експрес картичките се прифатени и низ целата мрежа на банкомати на НЛБ Банка низ државава, со цел да им се олесни можноста на клиентите да подигнуваат готовина на најблискиот банкомат. Со ова Американ Експрес картичките се достапни на најголемата мрежа на банкомати во државата.

Банкарство: Во делот на општествената одговорност неодамна стартувавте и со проектот со Клиниката за детски болести во Скопје – „Наша донација со секоја трансакција“. Како се одлучивте за овој проект?

Силк Роуд Банка: Силк Роуд Банка како општествено одговорна банка во месец април склучи меморандум за соработка со Клиниката за детски болести во Скопје. Идејата на овој долгорочен  проект е со секоја трансакција со Американ Експрес картичките, банката донира по 5 денари за потребите на клиниката. Во текот на месец септември се очекува и првата донација на банката, за што соодветно ќе бидете информирани. Се надеваме дека со овој проект, барем малку ќе придонесеме за здравјето на дечињата, односно за подобрување на условите за работа во клиниката.

Банкарство: Вие сте една од двете банки од Македонија кои имаат склучено договор со Европскиот инвестиционен фонд (ЕИФ) за InnovFin програмата. Kажете ни нешто повеќе за тоа?

Силк Роуд Банка: Силк Роуд Банка, со цел да ја зајакне конкурентноста на компаниите во РМ, потпиша договор за соработка со Европскиот Инвестиционен Фонд (ЕИФ) и учество во InnovFin гарантната шема, кој нуди ексклузивна можност за полесен пристап до финансиите за малите и средни претпријатија преку InnovFin гарантната шема. 

Преку InnovFin програмата, овозможуваме континуирана поддршка на развојно ориентирани клиенти и овозможува подобрување на нивната конкурентност. Повеќе информации за оваа програма може да видите на нашата веб страна и секако да посетите некоја од нашите експозитури.

Банкарство: Ви благодариме за интервјуто. Имате ли нешто да додадете како за крај на ова интервју?

Силк Роуд Банка: Ви благодариме на можноста да презентираме барем мал дел од работата на Секторот на население.  Станува збор за тим составен од креативни, мотивирани и искусни вработени,  секогаш со желба за работа и нови предизвици.  Секторот за население опфаќа широк спектар на надлежности од делот на работењето со картички, производи, продажба, маркетинг и мрежата на експозитури.

Интервјуа

Интервју со Мартин Теов и Хелена Цветкоска: Бувчето Винко е најдобриот начин да штедите и да го осигурате вашето дете

Објавено

на

Бувчето Винко е производ за осигурување на деца, резултат на успешна соработка на Винер Лајф  и СН Осигурителен Брокер. Во овој случај покрај тоа што носи среќа за секој дом, се грижи за сигурноста и образованието на децата.

Позборувавме со раководителот за животно осигурување во СН Осигурителен Брокер, Хелена Цветкоска и Мартин Теов, Член на УО на Винер Лајф и одговорен за успешниот развој на продажните мрежи во сегментот на животното осигурување. (more…)

Продолжи со читање

Интервјуа

Интервју со г-дин Бернд Ахац, член на Управниот одбор на Винер Лајф

Објавено

на

Г-динот Бернд Ахац, Член на Управниот одбор на Винер Лајф, со својот одличен менаџерски потенцијал и долгогодишното искуство во финансиите, успеа да внесе австриски шмек во компанијата која беше основана во 2010 година и за само неколку години од неа да создаде една од најдобрите и најпрепознатливи компании за животно осигурување во Р.Македонија, која во својата палета нуди широк спектар на производи кои што се достапни и прифатливи за секој граѓанин.

Своето образование г-дин Ахац го има стекнато на Универзитетот Алпен Адриа Клагенфурт во Австрија, каде се стекнал со титулата доктор на науки од областа на трговијата. Својата професионална кариера ја започна во 2000 година во Австрија како финансиски аналитичар во компанијата Флекстроникс, од областа на ЕМС (electronic manufacturing services) за Централна и Источна Европа (CEE). Стигнува до позицијата финансиски директор на Корпоративниот Центар за управување со ликвидност во регионот на Централна и Источна Европа, пред да одлучи да ја напушти компанијата.

Во 2005 година г-дин Ахац беше еден од одговорните менаџери за стартување банкарски и лизинг бизнис во Црна Гора за Хипо Алпе Адриа Груп.

На крајот на 2008 година, заедно со глобалната финансиска криза г-дин Ахац е прераспределен на позицијата CEO, а подоцна и CFO на Хипо Алпе Адриа Лизинг ООД во Софија, Бугарија.

Во мај 2010 година Ахац е дел од управниот одбор на  Хипо Алпе Адриа Лизинг Тов (ДОО) во Киев, а подоцна во 2011 како CFO e член на Хипо Алпе Адриа Лизинг ДООЕЛ.

Во 2012 година, трите земји беа ставени под капата на регионалниот менаџмент или кластер менаџмент HETA, каде г-дин Ахац ја извршуваше функцијата COO, заедно со претходно наведените работни позиции во соодветните локални компании.

Во последниот квартал од 2013 година, г-дин Ахац својот потенцијал го посветува на ВИНЕР ЛАЈФ VIG во Македонија и стапи на функцијата, како член на Управниот одбор, на позицијата која ја извршува и денес.

Поразговаравме со г-динот Ахац за енормниот раст на Винер Лајф на македонскиот пазар во изминатиот период. Особено акцент се стави на банкоосигурувањето, кое е се поактуелно во последниов период.

Банкарство: Во 2010 година беше основана осигурителната компанија Винер Лајф. Од тогаш па се до денес, компанијата бележи континуиран раст, како во пазарното учество, така и во оcигурителните производи и услуги кои ги нуди. Што ве разликува како компанија од конкуренцијата?

Бернд Ахац: Верувам дека прашањето што го поставивте е всушност клучното прашање кое секоја компанија мора да си го постави и да отпочне со работа со полна пареа. Нашата стратегија од самиот почеток беше да ги задоволиме клиентите со докажани услуги на највисоко ниво во индустријата. Не се водевме по актуелните понуди во земјата, туку можностите во меѓународната индустрија. Со други зборови, погледнавме во нашата групација за да ги идентификуваме производите и услугите кои добро функционираат и резултираа со високо задоволство кај корисниците. Направивме прилагодувања за да постигнеме совпаѓање со локалните потреби и соодветно ги имплементиравме производите.

Она што го научивме е дека во осигурителната индустрија, особено во индустријата за животно осигурување, каде што осигурувањето е многу лична работа, не само што се важни покриеноста и бројките,  туку и начинот на кој услугата може да се понуди. Почнувајќи од првата точка на продажбата, па се до плаќањето по доспевање или настанувањето на осигурен случај, целиот процес и ланец на услуги е важен.

На овој начин, бевме првата компанија која го понуди производот Лајф Инвест (Unit Linked) во Македонија. Овој производ, дизајниран по најсовремените стандарди, а сепак базиран на локален македонски фонд управуван од WVP , а од друга страна поседувајќи интернационални удели во портфолиото, беше одлично прифатен од страна на нашите клиенти.

Да заклучиме, нашата стратегија е да бидеме првиот двигател на пазарот и да ја отвориме вратата за меѓународните стандарди.

Банкарство: Во последно време се поактуелно е банкоосигурувањето. Вие како компанија, влеговте во стратешко партнерство со Шпаркасе Банка Македонија. Секој кој ќе подигне потрошувачки кредит од банката “С-план”, ќе добие животно осигурување сo штедна компонента. Ова е прв ваков производ на пазарот. Може ли накратко да ни ги објасните какви се бенефициите за клиентите од овој пакет?

Бернд Ахац: Банкоосигурувањето е еден од столбовите на нашата стратегија. На ова поле, всушност бевме предвреме на пазарот, бидејќи пазарот на почетокот се уште не беше подготвен. Сега производите на банкоосигурувањето се еден од најголемите двигатели на раст во осигурувањето на живот. Ние нудиме покриеност за потрошувачки и хипотекарни кредити. Се разбира, покрај тоа, целиот спектар на нашите производи може да се најде и во Шпаркасе банка, како што е 3Д класично животно осигурување, дополнително животно осигурување, семеен премиум како и останатите наши производи.

Се чини како логично правило за мене, дека секој пат во животот – без разлика дали со деловни или приватни напори – носење на одлука значи да се измери потенцијалниот ризик наспроти очекуваните придобивки. Општо земено, кога земаме заем во банка за да ги покриеме нашите приватни средства, како станови, автомобили и други добра за широка потрошувачка кои ни се потребни или ги посакуваме, отплатата на истите треба да се обезбеди. Ова е прашање кое не сакаме да го базираме на шпекулации, дали ќе може да се врати кредитот или не. Значи, мерките за спротиставување на секој ризик поврзан со него, имаат смисла.

Главно зборуваме за осигурување од ризик на прво место. Заедно со тоа, никој не сака да биде оптеретен со голем дел од бирократијата при купување на осигурување. Банкарските и осигурителни производи се нудат во one stop shop решение. Клиентот го прави целиот договор во банка. Ова е она што го прави банкарското осигурување толку погодно за клиентите.

Банкарство: Објаснете ни како корисникот всушност успева да заштеди пари со самата исплата на кредитот.

Бернд Ахац: Во право сте, С-план е првиот производ на македонскиот пазар, каде што заедно со покривањето на преостанатиот износ на кредитот, корисниците воедно заштедуваат пари. Ние сме исклучително горди на тоа, бидејќи тоа е прв пат на пазарот, еден производ да биде со двојна корист за клиентот! Во исто време ќе добиете покриеност на ризик и заштеда, прилагодено со Шпаркасе банка, нашиот сигурен партнер за соработка!

Основната идеја е да се комбинира ризико осигурување во случај на смрт со опаѓачка осигурена сума со мешовито осигурување на живот. Најдовме точка, каде комбинацијата на ризико осигурување во случај на смрт со опаѓачка осигурена сума и мешовито осигурување на живот со фиксна осигурена сума, се вкрстуваат во производ, каде што акумулираната заштеда за времетраењето на кредитот од банка покрива, во зависност од времетраењето и возраста на клиентот,  повеќе од реалната премија за осигурувањето на ризик.

Исто така, тука би сакал уште еднаш да истакнам една важна точка во врска со банкоосигурувањето. Банкоосигурувањето е најпријателски настроено кон клиентот, бидејќи целиот административен товар кој е на клиентот е преземен од страна на експертот во банката, било да е тоа консултација или е со користење на софтверски решенија кои водат кон фактот дека клиентите не треба два пати да одговараат на исто прашање. Едно место и договорот е склучен.

Како што може да видите,  технички производот не е лесно да се објасни со неколку зборови, но резултатот е. Тоа е најевтиниот начин да се купи животно осигурување со покриеност на ризик и заштеда во исто време!

Банкарство: Која е важноста еден граѓанин да има животно осигурување?

Бернд Ахац: За ова прашање како одговор би сакал да ја споделам мојата лична гледна точка. Животното осигурување покрива неколку работи за мене. Како прво, ме ослободува од оставање на товар на моите сакани во случај да ме нема. Јас имам осигурување кое ќе истече кога ќе наполнам 65 години. Во исто време, гледајќи во мојата иднина како пензионер, ме ослободува од прашањето и стравот како ќе изгледа мојот финансиски живот по мојот работен век. За мене можам да кажам дека сум мошне активна и спортска личност, каде што, да бидеме реални, животното осигурување со дополнително осигурување во случај на траен инвалидитет ќе отстрани некои мои грижи, што би се случило во случај на инвалидитет, барем од финансиска гледна точка.

Последно, но не и најмалку важно, животното осигурување, особено мешовитото животно осигурување е важно, бидејќи ви дава повеќе опции во животот. Ако нешто се случи, вие сте покриени, ако ништо не се случи, ќе добиете пари исплатени на крајот за да уживате!

Банкарство: Се школувате во Австрија, долго сте живееле во Украина и Бугарија и сега сте во Македонија. Која е разликата во перцепцијата на луѓето за животното осигурување во сите овие држави?

Бернд Ахац: Повеќе би сакал да зборувам за сличностите на перцепцијата на луѓето од споменатите земји. Верувам дека доживуваме промена од малку “фаталистички” став кон неизвесностите што ги има иднината за сите нас, до пооснована и рационална одлука за тоа како да се справиме со потенцијалните ризици. Во последните неколку години полесно е  отворено да зборуваме не само за пријатните настани кои може да ни се случат, како и да најдеме начин  како да се справиме со нив. Ова се случува затоа што сега имаме повеќе алатки за заштита со кои можеме да ги искористиме. Животното осигурување е една од мерките што е се повеќе и повеќе прифатена во сите земји што ги спомнавте, за да се избегне потенцијалното влијание врз нашиот живот и животот на нашите семејства.

Доколку се направи споредба со Австрија, може да видите дека со текот на годините, животното осигурување со учество од 34% во 2017 година го има освоено првото место од сите категории на осигурување. Оваа бројка треба да се земе  предвид наспроти позадината на економскиот развој на пазарите, но тоа дава индикација за потенцијалот на животното осигурување во текот на годините. Овој позитивен развој во Македонија може да се забележи врз основ на импресивните стапки на раст на животно осигурување, каде што банкарското осигурување стана значаен двигател.

Банкарство: Винер Лајф е ориентирана кон иновации и максимално задоволство на клиентите. Што да очекуваме од Вас како компанија во периодот што претстои?

Бернд Ахац: Да ги слушаме нашите клиенти и нивните потреби и ако ја работиме нашата работа правилно, дури и да ги предвидиме нивните идните предизвици на оваа многу брза планета и да ги формулираме вистинските одговори.

Продолжи со читање

Интервјуа

Интервју со Дарко Дедиќ: Заштеда, заштита и инвестиција со производот Лајф Инвест (Unit Linked) на Винер Лајф кој отсега нуди уште поповолни услови

Објавено

на

Со своето речиси 20 годишно искуство во финансиите, г-динот Дарко Дедиќ, Претседател на Управниот одбор на Винер Лајф, успеа од компанијата да создаде претпознатлив бренд со производи кои што се достапни и прифатливи за секој граѓанин на Македонија.

Поразговаравме со г-динот Дедиќ за растот на Винер Лајф на македонскиот пазар во изминатиот период. Особено акцент се стави на производот Лајф Инвест (Unit Linked) со кој се овозможува заштеда, заштита и инвестиција за секој осигуреник, а од 01.06.2018 година производот е доусовршен со што станува уште поповолен за осигурениците. (more…)

Продолжи со читање
P2_P_MK_300x250
[ccpw id="39761"]

Популарно

Copyright © 2018 bankarstvo.mk. All Rights Reserved. Developed by Digital Orange