Connect with us

Интервјуа

Интервју со Секторот за население на Силк Роуд Банка

Објавено

на

Поразговаравме со вработените во Секторот за население на Силк Роуд Банка АД Скопје за растот во кредитирањето на физичките лица во изминатиот период, како и за проширувањето и надополнувањето на широката палета на производи кои ги нудат на граѓаните.

Особено акцент се стави на глобалниот бренд American Express, за кој Силк Роуд Банка е единствен и екслузивен застапник, како и за соработката со Европскиот инвестиционен фонд за InnovFin програмата за поддршка на малите и средни претпријатија.

Банкарство: Вашиот станбен кредит е еден од најконкурентните на пазарот, почнувајќи со каматна стапка од 2,7% во првите три години. Какви останати поволности нуди овој кредитен производ, кои го прават атрактивен за клиентите?

Силк Роуд Банка: По согледувањата на барањата на нашите клиенти лансиравме станбен кредит со најниските фиксни каматни стапки во земјава од само 2,7% за првите три години, односно 4,7% за четвртта и петтата година од отплатата на кредитот. Дополнително, сите што ќе аплицираат за добивање на кредит ќе можат да го сторат тоа без никакви трошоци за аплицирање,  администрирање или рефинансирање на кредит од друга банка и без трошоци за проценка на имотот што служи како обезбедување на кредитот. Исто така, една од главните придобивки е секако можноста за добивање првично одобрување за само еден ден од поднесувањето на апликацијата.

Kако што е и слоганот на станбениот кредит “сега навистина кредитот повеќе не претставува грижа, единствената грижа ви е да одберете добри соседи”.

Банкарство: Покрај стандардниот потрошувачки кредит, имате и “Еден за се – потрошувачки кредит”. Може ли накратко да ни објасните, што се добиваат клиентите со овој пакет на производи и услуги?

Силк Роуд Банка: Потрошувачкиот кредит „Еден за Се“ е единствен на пазарот кој овозможува рефинансирање на сите кредитни обврски на граѓаните (кредити, кредитни картички). На граѓаните на располагање им се износи до 900.000 денари, односно до 3.000.000 денари за хипотекарниот кредит, со рок на отплата дури до 20 години и фиксна каматната стапка за првите две години (за хипотекарниот кредит) од само 4.90%.

Банкарство: Неодамна го воведовте новиот потрошувачки кредит „Направи пауза“. Кои се предностите на овој потрошувачки кредит, за разлика од стандардните потрошувачки кредити?

Силк Роуд Банка: Да, точно од 01.06.2018 година го воведовме новиот иновативен потрошувачки кредит, едноставно наречен „Направи пауза“ – Буквално како што е и самиот назив, кредитот ви нуди можност за паузирање на 3 (три) месечни рати при неговата отплата. Ова е единствен ваков тип на кредит во земјата кој нуди ваква можност. Реакциите од корисниците се позитивни, односно сега истите имаат можност во месец кој они ќе го одберат да ја прескокнат отплатата од месечната рата. Битно е да се напомене дека каматната стапка е фиксна во текот на целиот период од отплатата на кредитот и изнесува 6%.

Банкарство: Сведоци сме дека во моментов актуелна тема e и наоѓање на алтернативни начини на прожадба на вашите производи и услуги. Кажете ни што преземате на тоа поле?

Силк Роуд Банка: Согласно стратегијата на Банката за посебен осврт кон развојот на алтернативни канали на продажба би сакале да го издвоиме наменскиот потрошувачки кредит преку трговци.  Силк Роуд Банка нуди  единствена можност за наменски потрошувачки кредит со 0% камата до 48 рати и без никакви други дополнителни трошоци за набавка на производи кај определени трговци со кои банката има склучено договор (трговци од различна бранша). Клиентите доколку аплицираат за наменски кредит преку трговците со кои имаме склучено договор за соработка буквално немаат никаков дополнителен трошок за овој тип на кредит, односно имаат можност до 48 месечни рати да го отплаќаат бараниот износ на кредит, исто како прозводот да го купиле во готовина. Листата на трговци преку кои го нудиме овој тип на кредит секојдневно расте и истата може да ја погледнете на нашата веб страна.

Банкарство: Кажете ни нешто повеќе за Американ Експрес картичките за кои сте ексклузивен застапник на територијата на Македонија?

Силк Роуд Банка: Силк Роуд Банка е единствен и екслузивен носител на лиценцата за American Express глобалниот бренд во Македонија. Банката издава три типа на Американ Експрес картички односно American Express Point – дебитна картичка и American Express Green (зелена) и American Express Gold (златна) кредитните картички. Предност на кредитните картички е тоа што даваат можност за бескаматен грејс период до 50 дена и минимална месечна отплата од само 5% од износот на направените трансакции.

Ексклузивноста на Американ Експрес картичките е лојалти програмата, т.н. „Твој бонус“ која нуди можност за поврат на средствата од износот на трансакцијата  и до неверојатни 15% при секое пазарување кај одредени трговци.  Мрежата на трговците кои се вклучени во оваа програма секојдневно расте и за тоа навремено се информираат нашите клиенти преку веб страната и социјалните медиуми.

Во делот на активни кампањи во Твој Бонус програмата би сакале да потенцираме  дека почнувајќи од месец јули во тек е кампањата со Окта, каде со секоја трансакција на бензинските станици со брендот „Окта“ – корисниците добиваат 5% поврат на средствата. Оваа кампања ќе трае се до крајот на месец септември, а понатаму продолжуваме со редовниот поврат на средствата од 2.5%.

Исто така, со септемвриската кампања „Се враќаме во училиште“ на сите наши корисници на Американ Експрес картичките во периодот од 01.09. до 16.09. им нудиме неверојатна можност од 20% поврат на средствата од износот на направената трансакција во книжарниците на Просветно дело.

Секако во наредниот период ќе следуваат и други изненадувања поврзани со Американ Експрес картичките и „Твој бонус“ програмата, па затоа останете да не следите на социјалните медиуми.

На крај, гордо би сакале да потсетиме дека Американ Експрес картичките се прифатени и низ целата мрежа на банкомати на НЛБ Банка низ државава, со цел да им се олесни можноста на клиентите да подигнуваат готовина на најблискиот банкомат. Со ова Американ Експрес картичките се достапни на најголемата мрежа на банкомати во државата.

Банкарство: Во делот на општествената одговорност неодамна стартувавте и со проектот со Клиниката за детски болести во Скопје – „Наша донација со секоја трансакција“. Како се одлучивте за овој проект?

Силк Роуд Банка: Силк Роуд Банка како општествено одговорна банка во месец април склучи меморандум за соработка со Клиниката за детски болести во Скопје. Идејата на овој долгорочен  проект е со секоја трансакција со Американ Експрес картичките, банката донира по 5 денари за потребите на клиниката. Во текот на месец септември се очекува и првата донација на банката, за што соодветно ќе бидете информирани. Се надеваме дека со овој проект, барем малку ќе придонесеме за здравјето на дечињата, односно за подобрување на условите за работа во клиниката.

Банкарство: Вие сте една од двете банки од Македонија кои имаат склучено договор со Европскиот инвестиционен фонд (ЕИФ) за InnovFin програмата. Kажете ни нешто повеќе за тоа?

Силк Роуд Банка: Силк Роуд Банка, со цел да ја зајакне конкурентноста на компаниите во РМ, потпиша договор за соработка со Европскиот Инвестиционен Фонд (ЕИФ) и учество во InnovFin гарантната шема, кој нуди ексклузивна можност за полесен пристап до финансиите за малите и средни претпријатија преку InnovFin гарантната шема. 

Преку InnovFin програмата, овозможуваме континуирана поддршка на развојно ориентирани клиенти и овозможува подобрување на нивната конкурентност. Повеќе информации за оваа програма може да видите на нашата веб страна и секако да посетите некоја од нашите експозитури.

Банкарство: Ви благодариме за интервјуто. Имате ли нешто да додадете како за крај на ова интервју?

Силк Роуд Банка: Ви благодариме на можноста да презентираме барем мал дел од работата на Секторот на население.  Станува збор за тим составен од креативни, мотивирани и искусни вработени,  секогаш со желба за работа и нови предизвици.  Секторот за население опфаќа широк спектар на надлежности од делот на работењето со картички, производи, продажба, маркетинг и мрежата на експозитури.

Интервјуа

Интервју СОЊА ПАНЕВСКА: Банкоосигурувањето претставува „win-win“ стратегија за банките и за осигурителните компании

Објавено

на

Банкоосигурувањето има потекло од францускиот збор Banque (банка) и Assurance (осигурување), во англиската терминологија е прифатена како Bancassurance. (more…)

Продолжи со читање

Интервјуа

Влијанието на банкоосигурувањето во Македонија – партнерство помеѓу Шпаркасе Банка и ВинерЛајф Осигурување

Објавено

на

Во пресрет на десетгодишнината од основањето на Шпаркасе Банка на пазарот во Македонија имавме можност да дознаеме повеќе за производите кои банката ги нуди во делот на банкоосигурувањето. Партнер на банката во доменот на животното осигурување е компанијата Винер Лајф. (more…)

Продолжи со читање

Интервјуа

Влијанието на банкоосигурувањето во Македонија – партнерство помеѓу Охридска Банка Сосиете Женерал и Граве Осигурување АД Скопје

Објавено

на

Во изминатиов период од особена важност за банките и осигурителните компании е банкоосигурувањето. Во Македонија се создадоа повеќе партнерства на банки и осигурителни компании, преку кои им се нудат многу поволни иновативни производи на клиентите.

Деловното партнерството помеѓу две реномирани компании со долгогодишен успех во своето работење, Охридска Банка Сосиете Женерал и Граве Осигурување АД Скопје датира од 2012 година и веќе шест години успешно функционира на пазарот.

Поразговаравме со Катерина Петровска, Раководител на Дирекција за маркетинг во Охридска Банка Сосиете Женерал.

Банкарство.мк: Што точно претставуава банкоосигурувањето?

Катерина: Со овој назив се именуваат производите кои претставуваат микс од банкарски производи и животно осигурување, при што осигурувањето значи заштита на клиентот во случај на осигурен настан – смрт, губење на деловна способност или траен инвалидитет. При настанување на осигурен настан, долгот кон банката го подмирува осигурителната компанија, така што клиентот или најблиското семејство на клиентот е ослободено од долгот кон банката.

Банкарство.мк: Каква е придобивката на клиентите од овој тип на осигурување, при подигнување на кредит во банка?

Катерина: Клиентите со користењето на банкарски производи со осигурителна компонента, добиваат заштита во случај на немил настан, долгот кон банката да не падне на нивен товар или на товар на најблиските, туку да биде целосно подмирен од страна на осигурителната компанија. Клиентите се повеќе го прифаќаат овој производ и ги препознаваат бенефитите од користење на кредитно животно осигурување со оглед дека истото значи посигурна иднина за нив и нивните најблиски, а самиот трошок е вклучен во месечната рата на кредитите и на тој начин минимално влијае на нивниот буџет.

Банкарство.мк: Охридска Банка е единствената банка која во моментов на клиентите им нуди можност покрај осигурувањето при подигнување на кредит (потрошувачки, станбен, хипотекарен…), да можат да го осигураат и искористениот износ кај кредитните картички и дозволеното пречекорување. Можеме ли во иднина да очекуваме некоја нова иновативна понуда?

Катерина: Охридска Банка Сосиете Женерал постојано работи на зголемување на својата понуда како во делот на банкарските производи и услуги така и во комбинирање на банкарските со осигурителните производи.

Најновите производи кои претставуваат спој на животно осигурување и банкарски производи се осигурување на трансакциска сметка и осигурување на депозит кои како концепт нудат итна поткрепа и можност за повеќе полиси. Финансиските бенефиции од осигуран настан подразбираат вкупен надомест со максимален лимит до 2.500 евра по полиса за осигурувањето на трансакциска сметка и до 3.000 еур по полиса за осигурувањето на депозит, согласно условите на осигурувањето. Клиентот може да аплицира за максимум три полиси, и оттука максималниот осигуран износ тројно би се зголемил.

Корисниците на картички на Охридска банка Сосиете Женерал, истовремено бесплатно добиваат осигурување на картички – “IN-cards“ со кое сите МастерКард и ВИЗА платежни картички – се покриени со неколку осигурителни покритија.

Осигурувањето на картичките е неживотно осигурување на клиентите и вклучува одредени настани кои се покриени и се надополнуваат во зависност од типот на картичката (на пример: надомест за изгубен багаж при патување).

Освен што ваквото осигурување е компатибилно решение во однос на патничкото осигурување, вклучените придобивки овозможуваат: осигурување што е валидно веднаш без потреба од апликација и без дополнителни трошоци, финансиска безбедност за имателот на картичката и неговото семејството во случај на осигурен настан, покриеност за неограничен број на патувања, медицинска помош, осигурен багаж и многу друго.

Банкарство.мк: Зошто ваквите партнерства се важни и за банките и за осигурителните компании и како влијаат врз целокупниот финансиски сектор?

Катерина: Бенефит од ваквите партнерства, покрај претходно наведените за клиентите, имаат секако и банките и осигурителните компании. За банките, можноста за вклучување на осигурителните производи во својата понуда значи збогатување на палетата на производи, заштита од ненаплата на побарувања при настанување на осигуран случај, финансиски бенефит и зголемување на задоволството на клиените поради овозможувње на нивна заштита со производите од кредитно животно осигурување.

За осигурителните компании ваквите производи исто така значат збогатување на понудата, зголемување на дистрибутивната и продажна мрежа, а со тоа и зголемување на портфолиото на клиенти, диверзификација на ризикот и крајно подобри финансиски резултати.

Банкарство.мк: Колкав е степенот на развиеност на банкоосигурувањето во светот и дали банкоосигурувањето во Р.Македонија се движи во таа насока?

Катерина: Постојат многу разлики во однос на развојот на банкоосигурувањето во светот и истото зависи во голем дел од регулативата како и од најразлични културолошки и социодемографски фактори, но евидентен е глобален тренд на раст на значењето на банкоосигурувањето. Во некои европски земји, банкоосигурувањето е главен канал за продажба на животното осигурување.

Во Р.Македонија од пионерскиот чекор на Охридска Банка Сосете Женерал во 2012 година со воведување на првиот ваков производ – кредитно животно осигурување, до денес евидентен е постојан раст на понуда на ваков тип на производи и воведување на производот од страна на повеќе банки на пазарот, така што можеме да кажеме дека степенот на развој и свесноста на клиентите за постоењето и за бенефитите од овој производ е на солидно ниво и во одредени случаи има и пресудно влијание за изборот на производот кој ќе го користи клиентот.

Продолжи со читање
P2_P_MK_300x250

Популарно

Copyright © 2018 bankarstvo.mk. All Rights Reserved. Developed by Digital Orange