Connect with us

Интервјуа

Интервју со Мартин Теов и Хелена Цветкоска: Бувчето Винко е најдобриот начин да штедите и да го осигурате вашето дете

Објавено

на

Бувчето Винко е производ за осигурување на деца, резултат на успешна соработка на Винер Лајф  и СН Осигурителен Брокер. Во овој случај покрај тоа што носи среќа за секој дом, се грижи за сигурноста и образованието на децата.

Позборувавме со раководителот за животно осигурување во СН Осигурителен Брокер, Хелена Цветкоска и Мартин Теов, Член на УО на Винер Лајф и одговорен за успешниот развој на продажните мрежи во сегментот на животното осигурување.

Банкарство.мк: Бувчето Винко е многу атрактивен начин на штедење за Вашето дете, покрај основната компонента осигурувањето. Каква поволност им нуди Винко на децата?

Хелена: Винко нуди низ игра и забава најмладата популација да се стекне со дисциплина за штедење, земајќи ја во предвид и безбедноста на родителите. Детското животно осигурување е насочено кон обезбедување финансии, вклучувајќи ги и здравствените моменти и понатамошна едукација на детето.

Банкарство.мк: Детско-Винко е релативно нов производ, кој го лансиравте неодамна на пазарот. Какви се Вашите очекувања од овој производ во годините што претстојат?

Мартин: Во наредниот период предвидуваме широк низ на активности поврзани со промоција на Винко како детско штедење. Нашето мислење е дека иднината на животното осигурување зависи од почетоците на нашите потенцијални клиенти од најрана возраст.

Банкарство.мк: Дали сметате дека детското штедење/осигурување ќе влијае врз навиките на децата за финансиска одговорност во иднина?

Хелена: Финансиското познавање и навиките за штедење се стекнуваат од најмали нозе. Нашата цел е покрај осигурителниот сегмент да ставиме голем акцент на штедниот дел на производот, обезбедувајќи на тој начин сигурна иднина за децата.

Банкарство.мк: Зошто баш Винко детско осигурување и зошто е поповолно од останатите детски штедни производи?

Мартин: Покрај сличностите со производите од другите компании за животно осигурување, штедниот дел и осигурувањето, Винко се издвојува со поволност која што е уникатна на нашиот пазар. На секое дете кое има Винко, по завршувањето на основното образование му следува парична награда.

Банкарство: Што означува Винко?

Хелена: Самиот симбол за детскиот пакет-Бувче е земен поради карактеристиките по кои е препознатлива оваа птица. Винко е биолог кој сака да решава загатки и да носи мудри одлуки за прашања кои се однесуваат на иднината и нестрпливо чека да биде запознаен со најмладата популација.

Банкарство.мк: Од која возраст на детето е најпожелно, родителите да почнат да штедат пари на негова посебна штедна сметка?

Мартин: Најпожелно е да се почне што е можно порано за да се акумилира поголема заштеда за детето. Идејата на производот е да се насочува детето од рана возраст кон дисциплинирано штедење и планирање на средствата што му припаѓаат при истекот на полисата, која завршува од 17-19та година.

Банкарство.мк: Што се случува по истекот на договорот на децата кои имаат детско-Винко?

Хелена: По истекот на Договорот децата можат да размислуваат за покривање на трошоците за студии, отварање на нов бизнис, патувања, автомобил. Сите со своите планови, желби и очекувања.

Банкарство.мк: Кои ризици ги покрива детското Винко осигурување?

Мартин: Ризиците се секако составен дел од секоја полиса за животно осигурување. Кај Винко имаме 2 осигурени лица, родителот и детето. Фокусот е ставен примарно на штедење за иднината на децата и покривањето на ризиците кај родителот.

Банкарство: Што советуваат Хелена и Мартин?

Хелена и Мартин: Децата се неспорно нашето највредно нешто. Затоа и дојдовме до заедничка идеја за ваков производ како алтернативен начин на штедење. Наша препорака е да се почне што порано со штедење за своите најсакани.

Интервјуа

Интервју СОЊА ПАНЕВСКА: Банкоосигурувањето претставува „win-win“ стратегија за банките и за осигурителните компании

Објавено

на

Банкоосигурувањето има потекло од францускиот збор Banque (банка) и Assurance (осигурување), во англиската терминологија е прифатена како Bancassurance. (more…)

Продолжи со читање

Интервјуа

Влијанието на банкоосигурувањето во Македонија – партнерство помеѓу Шпаркасе Банка и ВинерЛајф Осигурување

Објавено

на

Во пресрет на десетгодишнината од основањето на Шпаркасе Банка на пазарот во Македонија имавме можност да дознаеме повеќе за производите кои банката ги нуди во делот на банкоосигурувањето. Партнер на банката во доменот на животното осигурување е компанијата Винер Лајф. (more…)

Продолжи со читање

Интервјуа

Влијанието на банкоосигурувањето во Македонија – партнерство помеѓу Охридска Банка Сосиете Женерал и Граве Осигурување АД Скопје

Објавено

на

Во изминатиов период од особена важност за банките и осигурителните компании е банкоосигурувањето. Во Македонија се создадоа повеќе партнерства на банки и осигурителни компании, преку кои им се нудат многу поволни иновативни производи на клиентите.

Деловното партнерството помеѓу две реномирани компании со долгогодишен успех во своето работење, Охридска Банка Сосиете Женерал и Граве Осигурување АД Скопје датира од 2012 година и веќе шест години успешно функционира на пазарот.

Поразговаравме со Катерина Петровска, Раководител на Дирекција за маркетинг во Охридска Банка Сосиете Женерал.

Банкарство.мк: Што точно претставуава банкоосигурувањето?

Катерина: Со овој назив се именуваат производите кои претставуваат микс од банкарски производи и животно осигурување, при што осигурувањето значи заштита на клиентот во случај на осигурен настан – смрт, губење на деловна способност или траен инвалидитет. При настанување на осигурен настан, долгот кон банката го подмирува осигурителната компанија, така што клиентот или најблиското семејство на клиентот е ослободено од долгот кон банката.

Банкарство.мк: Каква е придобивката на клиентите од овој тип на осигурување, при подигнување на кредит во банка?

Катерина: Клиентите со користењето на банкарски производи со осигурителна компонента, добиваат заштита во случај на немил настан, долгот кон банката да не падне на нивен товар или на товар на најблиските, туку да биде целосно подмирен од страна на осигурителната компанија. Клиентите се повеќе го прифаќаат овој производ и ги препознаваат бенефитите од користење на кредитно животно осигурување со оглед дека истото значи посигурна иднина за нив и нивните најблиски, а самиот трошок е вклучен во месечната рата на кредитите и на тој начин минимално влијае на нивниот буџет.

Банкарство.мк: Охридска Банка е единствената банка која во моментов на клиентите им нуди можност покрај осигурувањето при подигнување на кредит (потрошувачки, станбен, хипотекарен…), да можат да го осигураат и искористениот износ кај кредитните картички и дозволеното пречекорување. Можеме ли во иднина да очекуваме некоја нова иновативна понуда?

Катерина: Охридска Банка Сосиете Женерал постојано работи на зголемување на својата понуда како во делот на банкарските производи и услуги така и во комбинирање на банкарските со осигурителните производи.

Најновите производи кои претставуваат спој на животно осигурување и банкарски производи се осигурување на трансакциска сметка и осигурување на депозит кои како концепт нудат итна поткрепа и можност за повеќе полиси. Финансиските бенефиции од осигуран настан подразбираат вкупен надомест со максимален лимит до 2.500 евра по полиса за осигурувањето на трансакциска сметка и до 3.000 еур по полиса за осигурувањето на депозит, согласно условите на осигурувањето. Клиентот може да аплицира за максимум три полиси, и оттука максималниот осигуран износ тројно би се зголемил.

Корисниците на картички на Охридска банка Сосиете Женерал, истовремено бесплатно добиваат осигурување на картички – “IN-cards“ со кое сите МастерКард и ВИЗА платежни картички – се покриени со неколку осигурителни покритија.

Осигурувањето на картичките е неживотно осигурување на клиентите и вклучува одредени настани кои се покриени и се надополнуваат во зависност од типот на картичката (на пример: надомест за изгубен багаж при патување).

Освен што ваквото осигурување е компатибилно решение во однос на патничкото осигурување, вклучените придобивки овозможуваат: осигурување што е валидно веднаш без потреба од апликација и без дополнителни трошоци, финансиска безбедност за имателот на картичката и неговото семејството во случај на осигурен настан, покриеност за неограничен број на патувања, медицинска помош, осигурен багаж и многу друго.

Банкарство.мк: Зошто ваквите партнерства се важни и за банките и за осигурителните компании и како влијаат врз целокупниот финансиски сектор?

Катерина: Бенефит од ваквите партнерства, покрај претходно наведените за клиентите, имаат секако и банките и осигурителните компании. За банките, можноста за вклучување на осигурителните производи во својата понуда значи збогатување на палетата на производи, заштита од ненаплата на побарувања при настанување на осигуран случај, финансиски бенефит и зголемување на задоволството на клиените поради овозможувње на нивна заштита со производите од кредитно животно осигурување.

За осигурителните компании ваквите производи исто така значат збогатување на понудата, зголемување на дистрибутивната и продажна мрежа, а со тоа и зголемување на портфолиото на клиенти, диверзификација на ризикот и крајно подобри финансиски резултати.

Банкарство.мк: Колкав е степенот на развиеност на банкоосигурувањето во светот и дали банкоосигурувањето во Р.Македонија се движи во таа насока?

Катерина: Постојат многу разлики во однос на развојот на банкоосигурувањето во светот и истото зависи во голем дел од регулативата како и од најразлични културолошки и социодемографски фактори, но евидентен е глобален тренд на раст на значењето на банкоосигурувањето. Во некои европски земји, банкоосигурувањето е главен канал за продажба на животното осигурување.

Во Р.Македонија од пионерскиот чекор на Охридска Банка Сосете Женерал во 2012 година со воведување на првиот ваков производ – кредитно животно осигурување, до денес евидентен е постојан раст на понуда на ваков тип на производи и воведување на производот од страна на повеќе банки на пазарот, така што можеме да кажеме дека степенот на развој и свесноста на клиентите за постоењето и за бенефитите од овој производ е на солидно ниво и во одредени случаи има и пресудно влијание за изборот на производот кој ќе го користи клиентот.

Продолжи со читање
P2_P_MK_300x250

Популарно

Copyright © 2018 bankarstvo.mk. All Rights Reserved. Developed by Digital Orange