Connect with us

Анализи

Зошто иноваторите сакаат да работат со банките?

Објавено

на

Иновацијата звучи како добра работа. Меѓутоа, всушност изградбата на иновативна култура и процес бара вашата институција да започне од вистинското место. Треба да почне со разбирање кој сте и што претставувате и каде сакате да стигнете, и иновации во тој контекст.

Ако направите анкета во САД и им го поставите прашањето: “Каква улога има Старбакс во вашиот живот?”ќе добиете низа различни одговори:

  • “Старбакс е кафуле. Тие сакаат нивната улога да ми продаваат кафе.И торта.Многу торта. “
  • “Тоа е машина за правење пари. Нивната цел е да заработат пари “.
  • “Тоа е компанија за кафе”.

Откако ќе го разберете ова, ќе ја разберете логиката зад иновациите на “Старбакс” – локациите што ги избираат, местата што ги користат, осветлувањето што го обезбедуваат и зошто нудат свеќи и чаши за продажба и имаат лиценца за алкохол. Овие одлуки имаат смисла. Старбакс има водечки принцип кој ги обликува нивните одлуки и нивните инвестиции.

Но, ако ги прашате: “Што сака вашата банка да биде нејзина улога во животот на своите клиенти?”

Најверојатно нема да добиете одговор од никого. И, има еден генијален одговор меѓу сите анкетирани:“Хмм, тие сакаат да ти бидат банка …”

И во него лежи зајакот. Немате мерило против кое треба да се носат одлуки за иновации – и нема потреба од иновативен буџет. Вие сте неиновативни, а за кратко и непотребни на пазарот.

Потребата од иновации не е изгубена – на ист начин како што е изразена употребата на услугите од корисниците, услугите кои инспирираат лојалност и даваат задоволство, кои се многу повеќе од традиционалното банкарство.

Ова нè води до тоа каде ќе најдете иновации во финансиските услуги. Одговорот, се разбира, ќе го најдете во екосистемот со Big Tech организациите. На пример, технолошките компании ги посетија првите пет места во САД за да направат истражување за трошоците направени за истражување и развој во 2017 година. Амазон беше број 1, потроши 22,6 милијарди долари во 2017 година, 41%  повеќе отколку во 2016 година, кога исто така беше на врвот на листата. Иновациските буџети, исто така, се најдоа во FinTech фирмите и “банките предизвикувачи.”

Делумно поради оваа историски ниска заложба за иновации како индустрија и индивидуални организации, треба да работите напорно за да привлечете иноватори да работат со вас. За жал, додека банките се обидуваат да привлечат, тие често, во реалноста, се одбиени.

Пет од најчестите грешки што банките ги прават кога се обидуваат да привлечат иноватори во нивниот екосистем:

1.) Што иноваторите сакаат во банките: Ние знаеме кои сме ние, каква е нашата улога во животот на нашите клиенти и каква иновација бараме.
Реалноста: Ние пронаоѓаме наоколу, бараме нешто што можеме да го прикажеме пред нашиот Извршен комитет – да креираме колку е можно повеќе ПР-можности.

2.) Што иноваторите сакаат во банките: ги имаме парите, како и мандатот за промена за да инвестираме во вашиот бизнис или да се здружиме со вас.
Реалноста: Имаме ограничен буџет на располагање. Го потрошивме буџетот за столчиња од кожа на вртење и прилично нефункционални “лаборатории”.

3.) Што иноваторите сакаат во банките: Имаме чист, брз процес од оценувањето до лансирање на иновацијата. Имаме две лица за да соработувате, еден од бизнисот, еден од технологијата.
Реалноста: Сите (да, сите) ќе се вклучат, сите бараат начини да го повлечете овој процес, осигурувајќи дека ништо не се прави. Добредојдовте во нашиот хакатон, акцелератор, ПР и Првиот круг на пеколот.

4.) Што иноваторите сакаат во банките: Имаме силна технолошка способност која е усогласена со бизнисот.
Реалноста: Ја држиме нашата технологија заедно со ханзапласт и молитва. Овој голем буџет што го имаме во нашиот годишен извештај е само задржување на средства, сигурно ќе ги употребиме за нешто друго. Ако прашаат ќе кажеме иновацијата не успеа.

5.) Што иноваторите сакаат во банките: Имаме временска рамка и за тоа време можеме да креираме услуги кои ќе направат вистинска, позитивна разлика за нашите клиенти.
Реалноста: Ние го растегнеме ова до пензионирање и пред пензија ќе лансираме нешто колку да не запамтат дека сме вовеле иновација во банкарството.

Иноваторите се таму, во екосистемот, но треба да ги привлечете да работат со вас – отфрлањето на нив е контрапродуктивно. Иновативноста, особено во финансискиот сектор се темели на култура и посветеност.

Мораме да запомниме дека на финансискиот сектор многу му се потребни иноваторите и иновациите. Иноватори се најчесто луѓе кои знаат како да размислуваат надвор од кутијата и живеат вон зоната на комфорот. Тие се и технички многу добро “потковани„, ги следат најновите технолошки трендови. Со добро објаснување на процесите на банките или финансиските институции, тие може да креираат многу добро решение за вас, кое ќе ја задоволи вашата стратегија за зголемување на приходите или намалување на трошоците.

Тоа што е најважно кај денешните иноватори е ставање на корисникот во центарот на вниманието. На пример:

  1. Bank of America користи Chatbots за да комуницира со корисниците;
  2. BBVA им помага на корисниците да воспостават финансиски цели;
  3. Chase ги подобрува трансакции со киосци и експресни филијали;
  4. Idea Bank им дава на корисниците простор за работа;
  5. Sberbank користи вештачка интелигенција за да креира виртуелен асистент кои ќе ги подобри финансиските навики на корисниците;
  6. Barclaycard ги претвара телефоните во паричници;
  7. BMO има паметни филијали.

 

Анализи

Во војната помеѓу банките и онлајн кредиторите, ќе победат податоците!

Објавено

на

Онлајн кредитори пристигнаа на сцена во совршено време за Силиконската долина. Излегувајќи од финансиската криза во 2008 година, банките – традиционалните заемодаватели – бавно го разбираа начинот на кој потрошувачите сакаа да пристапат до кредит и беа (разбирливо) неподготвени да преземат ризик. Наместо да се фокусираат на потребите и барањата на потрошувачите, банките беа фокусирани на други прашања: регулаторни предизвици, ограничувања на капиталот и основни технологии изградени во 1960-тите – ненамерно отворање на пар за пораст на интернет-заемодавците. (more…)

Продолжи со читање

Анализи

Кои се околностите за спојување на Дојче Банк и Комерцбанк?

Објавено

на

Не е само политичкиот пејзаж на Германија што гледа пресврт. Сега се чини дека германската влада е подготвена да го санкционира спојувањето помеѓу две од нејзините некогаш големи банкарски сили, Дојче банк и Комерцбанк. Ова се чини дека е потег за да се осигури дека Германија може да тврди дека има еден финансиски играч кој може да обезбеди доволно финансиска поддршка на германските компании дома, а особено во странство. Ова е идеја оптоварена со опасност. (more…)

Продолжи со читање

Анализи

Кој ќе биде најоштетен од воведувањето на прогресивниот данок?

Објавено

на

Повеќе од една деценија во Македонија се употребува рамниот данок. Но, дали го постигна ефектот кој што се очекуваше? Воведен под велот на рамноправност за сите граѓани, всушност го постигна спротивното односно продлабочување на јазот помеѓу богатите и сиромашните. (more…)

Продолжи со читање
P2_P_MK_300x250

Популарно

Copyright © 2018 bankarstvo.mk. All Rights Reserved. Developed by Digital Orange