Connect with us

Компании

Европски фондови за зголемување на конкурентноста

Објавено

на

На прес-конференцијата на Стопанската комора на Македонија беа истакнати проектите кои имаат за цел зголемување на конкурентноста на македонските компании, а се реализираат преку програмите на Европската унија (9.7.2018 година). Зголемување на конкурентноста е еден од главните приорите на комората.

„Како резултат на малата искористеност на европските фондови од страна на компаниите, Комората користејќи ги своите можности и капацитети во моментот реализира бројни проекти кои се во насока на поддршка на поединечни сектори, зависно од расположивите програми на Европската унија, креирајќи дополнителни можности за самите компании да го подигнат својот капацитет, да го зголемат капацитетот на своите вработени или конкретно да им се помогне на компаниите да креираат нови иновативни производи кои се барани на европските пазари, или нови технолошки процеси кои ќе ги задоволат стандардите и барањата за конкурентни извозни можности“, – истакна Јадранка Аризанковска, виш советник во Стопанската комора на Македонија.

Активностите што ќе се реализираат во следниот период се планирани во повеќе области со цел постигнување поголем број од резултатите предвидени да се постигнат со реализација на проектот. Така, еден сегмент на дејствување е кон натамошно подобрување на вештините на градежните работници за градење енергетски ефикасни објекти преку обука и преквалификации, со цел да се постигнат параметрите на ЕУ „Стратегијата 2020“ за енергетска ефикасност. Во таа смисла, Проектот „TRAINEE“ ги надградува веќе постигнатите резултати во претходните два реализирани проекта од страна на Стопанската комора на Македонија како што беше Проектот „Обука на градежните работници за енергетска ефикасност 2014-2016“, каде повеќе од 300 работници поминаа обука за градење на енергетски ефикасни објекти и повеќе од 1000 работници се здобија со сертификат за поседување вештини за енергетска ефикасност во градби врз база на моделот за препознавање на претходно стекнати вештини. Во рамките на првиот проект „Градење на вештини за енергетска ефикасност 2012-2013“ беа реализирани и  развиени тренинг шеми и проширување на обуките и на градежните професионалци – архитекти, инженери и техничари. И двата проекта придонесоа за подигање на капацитетите на градежните работници за енергетска ефикасност во градби.

Во Проектот (TRAINEE), а со цел да се постигне мултидисциплинарен пристап кај одржливото градење, ќе биде иницирана примената на алатки за информациско моделирање на градби (BIM-building information modeling) на национално ниво. Примената на „БИМ“-алатката, што е едно од барањата на новите правила за јавни набавки на Европската комисија, во доменот на градежништвото, ќе се спроведе со иницирање широка акција за подигање на свеста кај сите засегнати страни од градежниот сектор (градежните компании, инженерите, архитектите, работниците), но и инвеститорите и одговорните владини институции, како и крајните корисници на објектите, преку низа активности, работилници, семинари и други промотивни настани. Целта е преку примената на „БИМ“-алатките да се постигнат и да се прикажат енергетските заштеди кои се резултат од примената на мерки за енергетска ефикасност во процесот на градење.

Преку бројни активности, како што се информативни настани и форуми по одредени теми од интерес на компаниите, преку ваучер-шемата каде компаниите добиваат конкретна поддршка во имплементација на одредена законска регулатива, преку веќе воспоставениот агрегатен портал бизнисрегулатива.мк каде компаниите добиваат информации поврзани со законите во РМ и поддршка во нивната имплементација, преку воспоставување на јавно приватен дијалог со владините институции со цел презентирање на конкретни проблеми со кои се соочуваат компаниите од аспект на проблеми во имплементација на законите и нивно решавање, и преку конкретни компаративни анализи и предлог-конкретни решенија овој проект цели кон воспоставување на подобро бизнис опкружување.

Компании

Amazon го купува PillPack за 1 милијарда долари во кеш

Објавено

на

Amazon склучи договор за спојување со онлајн аптеката PillPack на крајот на јуни, а повеќето од нив се фокусирани на тоа што ова значи и за фармацевтската индустрија и за малопродажбата.

PillPack и Walmart со месеци разговараа за аквизиција за помалку од 1 милијарда долари, но Walmart како да се колебаше за да направи конечна понуда, па го одолговлекуваше тоа. Кога CNBC го објави договорот на почетокот од април, Amazon настапи со понуда за околу 1 милијарда долари во готовина.

PillPack, собираше финансиски средства претходно во текот на годината, за да можеда помине во следната фаза на раст, додека пак почна да бара купувач.

PillPack одби да коментира на сето ова.

PillPack има лиценца за работа во сите 50 држави во САД и има други акредитации како URAC и VIPPS.Она што Амазон се стреми во периодов, е да добие фармацевтски лиценци во 49 американски држави, со исклучок на Хаваите.

PillPack, кој уредно пакува и испорачува лекови низ целата земја, исто така има договор со пошта со Express Scripts, кој управува со лекови на рецептa во име на осигурениците и е најголемиот менаџер на САД за фармацевтски бенефиции.

Договорот на PillPack е потенцијална закана за аптеките и трговците на мало кои се движат од CVS до Walmart.

Амазон со месеци се подготвува за преселба во фармацевтската индустрија, преку разговори со експерти за снабдување со лекови. Но, потегот да се купи PillPack го става Амазон и нејзиното партнерство да ја нарушат здравствената заштита со Џ. П. Морган и Беркшир Хатавеј. Главниот извршен директор на таа групација, Атул Гаванде, веќе јасно стави до знаење дека влогот ќе има за цел да посредува со фокус на иновативната нова технологија.

,,PillPack прави поедноставно за секој клиент – да го земе вистинскиот лек, во вистинско време и да се чувствува поздраво. Заедно со Амазон, ние сакаме да продолжиме да работиме со партнери во здравствената индустрија за да им помогнеме на луѓето низ цела Америка, кои можат да имаат корист од подобро аптекарско искуство”. –  вели TJ Паркер, ко-основач и извршен директор на PillPack.

Продолжи со читање

Компании

Audi и Huawei ќе работат заедно на технологија за поврзување за автомобили

Објавено

на

Откако најави дека ќе предложи автомобили со Android и ќе работи со Nvidia по вештачка интелигенција за автомобили, Audi потпиша договор со уште еден партнер – Huawei. Кинеската компанија е трет по големина производител на паметни телефони и комуникациски технологии по Apple и Samsung. Со помош на Huawei, Audi ќе развие интелигентна технологија за автомобили, вклучувајќи за автономни системи и поврзани услуги, користејќи go новиот стандард LTE-V за автомобили.

Интелигентното поврзување на возилата овозможува важни информации да се делат со околината. За да се постигне ова, на автомобилите им треба висококвалитетна и стабилна конекција, а проширувањето на овој вид на комуникација бара интензивно истражување и развој.

„Ние имаме намера и понатаму да се зајакнува стратешката соработка во областа на интелигентно поврзување на возилата со компанијата Huawei“, вели Сад Мец, потпретседател на кинескиот оддел на Audi, и додава: „Нашата цел е да се подобри безбедноста и да се оптимизира сообраќајот, за да можеме да креираме интелигентни градови. Овој концепт првично ќе биде фокусиран само на Кина”.

Компаниите Audi и Huawei се надеваат дека нивната соработка уште повеќе ќе го забрза развојот на технологијата за автономно возење и развојот на се поголем број на дигитални услуги. Двете компании се согласиле да развиваат и тренинг програми за подобрување на вештините на технолошките експерти во двете области.

Продолжи со читање

Компании

Велика Британија го казнува Facebook за Кембриџ Аналитика

Објавено

на

Фејсбук се соочува со првата парична казна поради тоа што не ја спречил фирмата Кембриџ аналитика да дојде до информации од профилите на корисници на таа социјална мрежа.

Надлежната канцеларија на британската Влада која го истражуваше скандалот соопшти дека има намера да го казни „Фејсбук“ со 500 илјади фунти (663 илјади долари) поради лошата заштита на податоците.
Тоа е максималната казна која повереник за информации може да ја наплати поради кршење на британските закони за приватност на податоците.

Тоа ќе биде прва опиплива казна за компанијата поради скандалот, кој ја загрози репутацијата и поради кој нејзиниот извршен директор Марк Закерберг сведочеше во април во Конгресот во САД за податоците на корисниците кои компанијата ги направила достапни за трети лица.

„Фејсбук“ објави дека британската компанија Кембриџ Аналитика, компанија која го советуваше американскиот претседател Доналд Трамп во изборната кампања 2016 година, дошла до лични податоци на 87 милиони корисници. Кембриџ Аналитика, која во мај престана да работи, соопшти дека дошла до податоци на само 30 милиони луѓе.

Скандалот беше откриен откако нејзиниот поранешен вработен Кристофер Вајли изјави дека податоците на корисниците на „Фејсбук“ се компромитирани по пат на апликација „Ова е твојот дигитален живот“, квиз за личноста во кој учествувале 270 илјади лица. Покрај податоците на учесниците во квизот, апликацијата собирала податоци и за нивните пријатели.

Продолжи со читање
P2_P_MK_300x250
[ccpw id="39761"]

Популарно

Copyright © 2018 bankarstvo.mk. All Rights Reserved. Developed by Digital Orange