Connect with us

Анализи

Дигиталното банкарство победува, но не ги затвара филијалите

Објавено

на

Промените во банкарскиот пејсаж продолжуваат со возбудливо темпо. Длабокото и широкото влијанието на оваа прогресија врз традиционалните банки и кредитните унии е потврдено со најновата итерација на истражувањето на трите квартални потрошувачки трендови на Фишер.

Истражувањето идентификуваше три важни натпреварувачки случувања:

  • Нагорниот раст на дигиталното банкарство продолжува со несмалено темпо, и помага да се зацементира лојалноста.
  • Новата технологија за гледање е банкарството кое реагира на гласовните способности, каде што релативно мал број на рано прифаќачи имаат значително зголемена употреба.
  • Постојаната конкурентна закана доаѓа во форма на технолошки компании и други не-банки кои повеќе обезбедуваат услуги слични на банките.
  • Сега стигнавме до последното – долго очекувано – каде малку повеќе од половина од клиентите (56%) велат дека сакаат да комуницираат со нивната финансиска институција преку лаптоп или десктоп компјутер, паметен телефон, таблет или погоден за носење.

Сепак, изборот за дигитално банкарство е уште поголем, затоа што 10% преферираат други форми на далечински пристап, како што се банкарството по телефон или банкомат. Сето ова, само 34% од потрошувачите претпочитаат да комуницираат со луѓето во традиционалната гранка. Речиси двојно повеќе потрошувачи претпочитаат дигиталното банкарство, наспроти банкарството со филијали – и огромното мнозинство од нив претпочитаат дигитални канали. Јасно е дека банките и кредитните унии кои продолжуваат да се посветуваат на дигиталното банкарство е мудро да го сторат тоа. Важноста на дигиталното банкарство се зголемува во секојдневниот живот на потрошувачите.

Како што и се очекуваше, Millennials (возраст 18-37) сè уште е рангирана највисока во смисла на брзо прифаќање на дигиталното банкарство. Но, не запишувајте ги постарите генерации како ирелевантни. Откако ќе се одлучат, постарите генерации пристапуваат до дигитални банкарски услуги со речиси иста фреквенција и лојалност како Millennials.

И покрај овие силни предности за дигиталното банкарство, филијалите се сеуште важни. Повеќе од половина од испитаниците пријавиле посета на физичка филијала во месецот пред истражувањето. Во период од шест месеци, таа бројка скокнува до 80%.

 

Анализи

Се поголем е бројот на банкари – милионери!

Објавено

на

Банките се едни од најпрофитните организации, како во светот, така и во нашата земја. (more…)

Продолжи со читање

Анализи

Македонците сеуште практикуваат плаќање во кеш, но тој тренд полека се менува

Објавено

на

Статистичките податоци на Народната банка за септември 2018 година покажуваат дека од вкупниот број трансакции реализирани со кредитни трансфери или приближно пет милиони, во хартиена форма се реализирани 2.896.599 трансакции, додека електронски 2.069.280. (more…)

Продолжи со читање

Анализи

Колку се застапени жените во Управните одбори на банките во Македонија?

Објавено

на

Со цел утврдување на статусот на жената во општеството, Банкарство спроведе истражување на тема ,,Жените во Управните одбори на банките во Република Северна Македонија”. Истражувањето ја опфаќа процентуалната застапеност на жените во Управните одбори на банките во Македонија, па за таа цел беа анализирани сите банки. (more…)

Продолжи со читање

Популарно

Copyright © 2018 bankarstvo.mk. All Rights Reserved. Developed by Digital Orange