Connect with us

Анализи

Дигиталното банкарство победува, но не ги затвара филијалите

Објавено

на

Промените во банкарскиот пејсаж продолжуваат со возбудливо темпо. Длабокото и широкото влијанието на оваа прогресија врз традиционалните банки и кредитните унии е потврдено со најновата итерација на истражувањето на трите квартални потрошувачки трендови на Фишер.

Истражувањето идентификуваше три важни натпреварувачки случувања:

  • Нагорниот раст на дигиталното банкарство продолжува со несмалено темпо, и помага да се зацементира лојалноста.
  • Новата технологија за гледање е банкарството кое реагира на гласовните способности, каде што релативно мал број на рано прифаќачи имаат значително зголемена употреба.
  • Постојаната конкурентна закана доаѓа во форма на технолошки компании и други не-банки кои повеќе обезбедуваат услуги слични на банките.
  • Сега стигнавме до последното – долго очекувано – каде малку повеќе од половина од клиентите (56%) велат дека сакаат да комуницираат со нивната финансиска институција преку лаптоп или десктоп компјутер, паметен телефон, таблет или погоден за носење.

Сепак, изборот за дигитално банкарство е уште поголем, затоа што 10% преферираат други форми на далечински пристап, како што се банкарството по телефон или банкомат. Сето ова, само 34% од потрошувачите претпочитаат да комуницираат со луѓето во традиционалната гранка. Речиси двојно повеќе потрошувачи претпочитаат дигиталното банкарство, наспроти банкарството со филијали – и огромното мнозинство од нив претпочитаат дигитални канали. Јасно е дека банките и кредитните унии кои продолжуваат да се посветуваат на дигиталното банкарство е мудро да го сторат тоа. Важноста на дигиталното банкарство се зголемува во секојдневниот живот на потрошувачите.

Како што и се очекуваше, Millennials (возраст 18-37) сè уште е рангирана највисока во смисла на брзо прифаќање на дигиталното банкарство. Но, не запишувајте ги постарите генерации како ирелевантни. Откако ќе се одлучат, постарите генерации пристапуваат до дигитални банкарски услуги со речиси иста фреквенција и лојалност како Millennials.

И покрај овие силни предности за дигиталното банкарство, филијалите се сеуште важни. Повеќе од половина од испитаниците пријавиле посета на физичка филијала во месецот пред истражувањето. Во период од шест месеци, таа бројка скокнува до 80%.

 

Анализи

Кои се околностите за спојување на Дојче Банк и Комерцбанк?

Објавено

на

Не е само политичкиот пејзаж на Германија што гледа пресврт. Сега се чини дека германската влада е подготвена да го санкционира спојувањето помеѓу две од нејзините некогаш големи банкарски сили, Дојче банк и Комерцбанк. Ова се чини дека е потег за да се осигури дека Германија може да тврди дека има еден финансиски играч кој може да обезбеди доволно финансиска поддршка на германските компании дома, а особено во странство. Ова е идеја оптоварена со опасност. (more…)

Продолжи со читање

Анализи

Кој ќе биде најоштетен од воведувањето на прогресивниот данок?

Објавено

на

Повеќе од една деценија во Македонија се употребува рамниот данок. Но, дали го постигна ефектот кој што се очекуваше? Воведен под велот на рамноправност за сите граѓани, всушност го постигна спротивното односно продлабочување на јазот помеѓу богатите и сиромашните. (more…)

Продолжи со читање

Анализи

Банкарската индустрија не е подготвена за новата ера на маркетинг

Објавено

на

Извештајот за Водич за Финансиски маркетинг во 2018 година, спонзориран од Deluxe, е најдобриот ресурс на индустријата за да се разбере распределбата на буџетите, приоритизацијата на стратегиите и предизвиците со кои се соочуваат финансиските пазари на глобално ниво. За прв пат овој извештај, исто така, обезбедува разбирање на алатките за дигитален маркетинг што се користат од страна на финансиските институции за да се подобри насочувањето, да се автоматизира испораката и да се генерираат подобри резултати. (more…)

Продолжи со читање
P2_P_MK_300x250

Популарно

Copyright © 2018 bankarstvo.mk. All Rights Reserved. Developed by Digital Orange