Connect with us

Електронско банкарство

Дигитализација на твојата “Brick and Mortar„ продавница

Објавено

на

Ако размислувате како вашата “Brick and Mortar„ продавница да ја дигитализирате и не знаете од каде да почнете, не се грижете, не сте првите кои се наоѓаат во таква ситуација. Со постојано менување на дигиталниот пејзаж и очекувањата на денешните секогаш поврзани купувачи, трговците на мало насекаде се соочуваат со истиот предизвик. Значи, од каде започнувате?

Наједноставниот одговор е дека дигитализацијата на продавницата треба да биде балон за решавање на тековниот проблем. Денешните потрошувачи се повеќе информирани од кога било досега и се фокусирани на мобилен телефон. Тие имаат високи очекувања од вас и сакаат перснализиран пристап. Дигиталната технологија може да дојде во различни форми за да ги задоволи овие потреби, но без јасна цел, дури и најдобрата технологија може да има ниско прифаќање од страна на вашиот персонал и клиенти.

Дигитализацијата може да биде решение кога треба да:

  • Го разгледувате искуството на вашиот клиент – од неутрален или негативен до позитивен аспект;
  • Креирате извонредно опкружување – направете го вашиот клиент свесен за своите опции;
  • Оспособување на вашиот персонал – намалување на прометот и додадете доверба во вашиот тим;
  • Интегрирајте ги технолошките системи и канали – поврзете го искуството во продавницата пред и после дигитализацијата на продавницата.

Без разлика дали барате да внесувате дигитални дисплеи, технологии за снимање на податоци, мобилни нарачки и наплати, дигитална пријава, интерактивна продажба или едноставно сакате да го подобрите искуството на вашиот клиент во продавницата преку својот мобилен уред, првиот чекор е да се одреди кој проблем дигитализацијата може да помогне да се реши врз основа на вашите потреби и буџет.

Не постои дигитален “сребрен куршум”. Прво поставете ја вашата цел, а потоа оценете ги различните дигитални технологии за да го најдете она што е најдобро за вас и вашиот бренд. Идентификувајте го она што можете да го научите од дигитализацијата и развививајте план за мерење.

И запомнете, “ќе дигитализирам” не значи дека вашата традиционална продавница треба да се отстрани. Балансот создаден помеѓу двата канали на плаќање може да создаде оптимално искуство во продавницата.

Електронско банкарство

НЛБ Банка воведе најсовремен начин на плаќање: NLB Pay – мобилен паричник

Објавено

на

На настанот одржан на 19.09.2018 година, НЛБ Банка ја промовираше новата услуга, NLB Pay мобилен паричник – која овозможува бесконтактно плаќање на продажните места преку мобилен телефон. NLB Pay е уште една современа дигитална услуга на Банката, која е лесна за користење, безбедна и овозможува брзи и едноставни плаќања.

Со воведувањето на оваа услуга, НЛБ Банка продолжува да ги следи светските трендови на поедноставување и приближување на банкарските услуги кон своите клиенти. Мобилните банкарски услуги со својата достапност, едноставност, брзина и безбедност при користењето, на клиентите им овозможуваат заштеда на време и средства, и им даваат можност да ги завршат своите банкарски обврски 24 часа на ден, седум дена во неделата. NLB Pay е услуга наменета за физички лица, корисници на Mastercard платежните картички, кои поседуваат мобилен уред со Andorid оперативен систем. NLB Pay мобилниот паричник ги дигитализира Mastercard картичките и со тоа овозможува плаќање на бесконтактни ПОС терминали во земјата и странство. Клиентите можат да ја активираат оваа услуга самостојно, без потреба од посета на експозитура. NLB Pay паричникот не само што ќе го поедностави плаќањето за физички лица туку ќе придонесе и за побрзо и поедноставно спроведување на наплатата во малопродажба, што сметаме дека е исклучително важно за Retail бизнисите и продажните места генерално.

На настанот се обрати Антонио Аргир, Претседател на Управниот одбор на НЛБ Банка АД Скопје: „Со оглед на тоа дека мобилниот телефон е уред кој секогаш го носиме со нас и по навика не го испуштаме од рака, убеден сум дека нашата нова услуга, NLB Pay мобилниот паричник, дополнително ќе ги олесни плаќањата кои ги вршат нашите клиенти. Плаќањата се извршуваат преку мобилниот телефон, без потреба од физичко користење на платежните картички, со што мобилниот телефон се претвора во виртуелен паричник.”

NLB Pay апликацијата е достапна за преземање од Google Play store.Активирањето на апликацијата, дигитализацијата на картичките и користењето на NLB Pay мобилниот паричник е бесплатно.

Продолжи со читање

Електронско банкарство

Информативна работилница за царинските постапки и извоз во е-трговијaта

Објавено

на

Асоцијацијата за е-трговија на Македонија започна со едукативни работилници и обуки чија цел е поттикнување на растот и развојот на е-трговијата во земјата. Темите коишто ќе бидат опфатени со обуките и едукативните работилници произлегоа од потребите на е-трговците изнесени при изготвувањето на сеопфатната Анализа за е-трговијата во Македонија, објавена од страна на Асоцијацијата во средината на оваа година.  (more…)

Продолжи со читање

Електронско банкарство

Промотивна кампања за НЛБ Проклик – електронско и НЛБ мПроклик мобилно банкарство за правни лица

Објавено

на

Ве информираме дека во периодот од 01.09.2018 до 30.09.2018 година НЛБ Банка спроведува промотивна кампања за НЛБ Проклик електронско банкарство и за НЛБ мПроклик мобилно банкарство за правни лица.

Во рамките на промотивната понуда, сите кои ќе станат корисници на НЛБ Проклик електронското банкарство или НЛБ мПроклик мобилното банкарство во промотивниот период ќе можат да ги искористат следниве поволности:

    •              Без трошоци за електронско банкарство за сите плаќања до крајот на октомври
    •              Бесплатна Mastercard Business картичка за првата година на користење

Со НЛБ Проклик – електронското банкарство и НЛБ мПроклик – мобилното банкарство имате постојан увид на состојбата и прометот на Вашите сметки и можете самостојно да ги извршувате банкарските трансакции брзо и едноставно. НЛБ Проклик и НЛБ мПроклик Ви овозможуваат да ја зголемите ефикасноста на работењето на Вашата компанија и рационално да го трошите Вашето време и средства.

Повеќе информации можете да добиете на телефонски број 02/ 15 600, во најблиската експозитура на Банката или на следниов линк

Продолжи со читање
P2_P_MK_300x250
[ccpw id="39761"]

Популарно

Copyright © 2018 bankarstvo.mk. All Rights Reserved. Developed by Digital Orange