Connect with us

Анализи

Дали филијалите се единствениот начин за зголемување на пазарот?

Објавено

на

Многу од оние во финансиската индустрија беа изненадени кога и JP Morgan Chase и Bank of America објавија дека ќе ги зголемат своите напори за изградба на нови филијали. JP Morgan Chase изјави дека планира да изгради 400 нови филијали, главно на нови пазари во текот на следните пет години. Банката на Америка откри дека ќе отвори 500 нови филијали, главно на нови пазари во текот на сличен временски период. Двете банки признаваат дека ќе продолжат да ги префрлаат своите мрежи на друго место, така што вкупните филијали нема да забележат огромен пораст.

“Срцето на нашата компанија е нашата филијала за малопродажба”, вели Гордон Смит, извршен директор на Consumer & Community Banking во JP Morgan Chase. Стратегијата за проширување на Смит ќе биде насочена помеѓу 15 и 20 нови пазари во неколку држави, што претставува релативно зголемување од речиси 8%. “Ние сме лидери во 23 држави, но сеуште не сме во главните пазари како Вашингтон, Бостон, Филаделфија и други”.

Во соопштението за медиумите, Банката на Америка соопшти дека нивните нови финансиски центри ќе се претворат низ национално ниво, вклучувајќи го и Охајо, каде што планираат да нудат услуги за банкарски услуги во Синсинати, Кливленд и Колумбус. Банката на Америка веќе има долга историја на сервисирање на клиенти на овие пазари, каде што обезбедува комерцијално и деловно банкарство, како и услуги за управување со богатството преку Merrill Lynch, на повеќе од 775.000 корисници низ Охајо. Стратегијата на Банката на Америка во Охајо повторува слични проширувања во Денвер, Минеаполис и Индијанаполис, а банката има и идни планови да се прошири и во Питсбург.

Бројот на нови гранки не е најуверен аспект на оваа приказна, туку времето и пазарите кои се особено интересни. Во последните 11 години Банката на Америка имаше стратегија за дистрибуција на мало, секоја година го проучуваат потенцијалниот влез на нови пазари како дел од нивниот севкупен план. По намалувањето на големината на мрежата на филијали утврдиле дека можноста за раст се шири на големи пазари каде што банката веќе имала добра база на клиенти преку Merrill Lynch, но не и малопродажни филијали. Денвер и Минеаполис беа првите нови пазари според стратегијата за проширување на банката.

Ниту една банка не ги покрива сите најголеми пазари во САД, па затоа има смисла дека тие се фокусираат на плановите за експанзија каде што има најголем потенцијал. Сепак, не сите големи пазари се исти, и секоја од нив претставува своја опасност.

Не е се така праволиниски. Банките со помалку филијали на пазарите или помалите филијали не го земаат фер уделот на депозити. Во принцип, тоа е само врвот, 3-5 филијални мрежи кои ќе постигне “фер удел” или подобро. Објаснувањето? Потрошувачите продолжуваат да изразуваат предност за погодност и доколку не работите на многу мал пазар, потребно ви е повеќе од минимално присуство за да се смета за “конфорно работење”.

Анализи

Во војната помеѓу банките и онлајн кредиторите, ќе победат податоците!

Објавено

на

Онлајн кредитори пристигнаа на сцена во совршено време за Силиконската долина. Излегувајќи од финансиската криза во 2008 година, банките – традиционалните заемодаватели – бавно го разбираа начинот на кој потрошувачите сакаа да пристапат до кредит и беа (разбирливо) неподготвени да преземат ризик. Наместо да се фокусираат на потребите и барањата на потрошувачите, банките беа фокусирани на други прашања: регулаторни предизвици, ограничувања на капиталот и основни технологии изградени во 1960-тите – ненамерно отворање на пар за пораст на интернет-заемодавците. (more…)

Продолжи со читање

Анализи

Кои се околностите за спојување на Дојче Банк и Комерцбанк?

Објавено

на

Не е само политичкиот пејзаж на Германија што гледа пресврт. Сега се чини дека германската влада е подготвена да го санкционира спојувањето помеѓу две од нејзините некогаш големи банкарски сили, Дојче банк и Комерцбанк. Ова се чини дека е потег за да се осигури дека Германија може да тврди дека има еден финансиски играч кој може да обезбеди доволно финансиска поддршка на германските компании дома, а особено во странство. Ова е идеја оптоварена со опасност. (more…)

Продолжи со читање

Анализи

Кој ќе биде најоштетен од воведувањето на прогресивниот данок?

Објавено

на

Повеќе од една деценија во Македонија се употребува рамниот данок. Но, дали го постигна ефектот кој што се очекуваше? Воведен под велот на рамноправност за сите граѓани, всушност го постигна спротивното односно продлабочување на јазот помеѓу богатите и сиромашните. (more…)

Продолжи со читање
P2_P_MK_300x250

Популарно

Copyright © 2018 bankarstvo.mk. All Rights Reserved. Developed by Digital Orange