Connect with us

Анализи

Дали повеќе филијали значи поголем пазар за банката?

Објавено

на

Експанзијата на филијали повторно стана популарна. Но, дали отворањето повеќе филијали е вистинскиот начин за влез на нови пазари? Ако е така, колку филијали ви се потребни? Банките мора да бидат внимателни кога ќе ги изградат бидејќи сите пазари не се еднакви. Банките мора да бидат внимателни колку филијали ќе отвораат – и на кои пазари – или би можеле да бидат изгорени.

Во соопштението за медиумите, Банката на Америка соопшти дека нивните нови финансиски центри ќе се претворат низ национално ниво, вклучувајќи го и Охајо, каде што планираат да нудат услуги за банкарски услуги во Синсинати, Кливленд и Колумбус. Банката веќе има долга историја на сервисирање на клиенти на овие пазари, каде што обезбедува комерцијално и деловно банкарство, како и услуги за управување со богатството преку Merrill Lynch, на повеќе од 775.000 корисници низ цела Охајо. Стратегијата во Охајо вклучува слични проширувања во Денвер, Минеаполис и Индијанаполис, а банката има и идни планови да се прошири и во Питсбург.

Бројот на нови филијали не е најуверен аспект на оваа приказна, туку времето и пазарите кои се особено интересни. Во последните 11 години Банката на Америка  ја предводеше нивната стратегија за дистрибуција на мало, секоја година го проучувават потенцијалниот влез на нови пазари како дел од нашиот севкупен план. По намалувањето на големината на мрежата на филијали – главно преку излегување од малиот град Америка – утврдиле дека можноста за раст се шири на големи пазари каде што банката веќе имала добра база на клиенти преку Merrill Lynch, но не и малопродажни филијали. Денвер и Минеаполис беа првите нови пазари според стратегијата за проширување на Банката.

Ниту една банка не ги покрива сите најголеми пазари во САД, па затоа има смисла дека тие се фокусираат на плановите за експанзија каде што има најголем потенцијал. Сепак, не сите големи пазари се исти, и секој од нив претставува своја опасност.

Но, тоа всушност не е праволиниска стратегија. Банките со помалку филијали на пазарите или помалите филијали не го земаат фер уделот на депозити. Во принцип, тоа е само врвот: 3-5 филијала од најголемите банки ќе постигнат “фер удел”.

Има 6 клучни поенти кои мора да ги запомниме кога мислиме за ширење на филијали:

  • Филијалите се сеуште важни и релевантни;
  • Најголемите банки ќе имаат најмногу филијали и тие филијали ќе бидат најпосетени;
  • Големината и локацијата на филијалата ќе биде еден од факторите за успех;
  • Секоја филијала мора да има банкомат од надворешна страна (банкомат е добар начин на ширење на пазарот, дури иако банката нема филијала на таа локација);
  • Пред отварање на некоја филијала направете прецизна физичка стратегија за иднината;
  • Избирајте мудро врз база на детална анализа.

 

 

Анализи

Се поголем е бројот на банкари – милионери!

Објавено

на

Банките се едни од најпрофитните организации, како во светот, така и во нашата земја. (more…)

Продолжи со читање

Анализи

Македонците сеуште практикуваат плаќање во кеш, но тој тренд полека се менува

Објавено

на

Статистичките податоци на Народната банка за септември 2018 година покажуваат дека од вкупниот број трансакции реализирани со кредитни трансфери или приближно пет милиони, во хартиена форма се реализирани 2.896.599 трансакции, додека електронски 2.069.280. (more…)

Продолжи со читање

Анализи

Колку се застапени жените во Управните одбори на банките во Македонија?

Објавено

на

Со цел утврдување на статусот на жената во општеството, Банкарство спроведе истражување на тема ,,Жените во Управните одбори на банките во Република Северна Македонија”. Истражувањето ја опфаќа процентуалната застапеност на жените во Управните одбори на банките во Македонија, па за таа цел беа анализирани сите банки. (more…)

Продолжи со читање

Популарно

Copyright © 2018 bankarstvo.mk. All Rights Reserved. Developed by Digital Orange