Connect with us

Анализи

Дали повеќе филијали значи поголем пазар за банката?

Објавено

на

Експанзијата на филијали повторно стана популарна. Но, дали отворањето повеќе филијали е вистинскиот начин за влез на нови пазари? Ако е така, колку филијали ви се потребни? Банките мора да бидат внимателни кога ќе ги изградат бидејќи сите пазари не се еднакви. Банките мора да бидат внимателни колку филијали ќе отвораат – и на кои пазари – или би можеле да бидат изгорени.

Во соопштението за медиумите, Банката на Америка соопшти дека нивните нови финансиски центри ќе се претворат низ национално ниво, вклучувајќи го и Охајо, каде што планираат да нудат услуги за банкарски услуги во Синсинати, Кливленд и Колумбус. Банката веќе има долга историја на сервисирање на клиенти на овие пазари, каде што обезбедува комерцијално и деловно банкарство, како и услуги за управување со богатството преку Merrill Lynch, на повеќе од 775.000 корисници низ цела Охајо. Стратегијата во Охајо вклучува слични проширувања во Денвер, Минеаполис и Индијанаполис, а банката има и идни планови да се прошири и во Питсбург.

Бројот на нови филијали не е најуверен аспект на оваа приказна, туку времето и пазарите кои се особено интересни. Во последните 11 години Банката на Америка  ја предводеше нивната стратегија за дистрибуција на мало, секоја година го проучувават потенцијалниот влез на нови пазари како дел од нашиот севкупен план. По намалувањето на големината на мрежата на филијали – главно преку излегување од малиот град Америка – утврдиле дека можноста за раст се шири на големи пазари каде што банката веќе имала добра база на клиенти преку Merrill Lynch, но не и малопродажни филијали. Денвер и Минеаполис беа првите нови пазари според стратегијата за проширување на Банката.

Ниту една банка не ги покрива сите најголеми пазари во САД, па затоа има смисла дека тие се фокусираат на плановите за експанзија каде што има најголем потенцијал. Сепак, не сите големи пазари се исти, и секој од нив претставува своја опасност.

Но, тоа всушност не е праволиниска стратегија. Банките со помалку филијали на пазарите или помалите филијали не го земаат фер уделот на депозити. Во принцип, тоа е само врвот: 3-5 филијала од најголемите банки ќе постигнат “фер удел”.

Има 6 клучни поенти кои мора да ги запомниме кога мислиме за ширење на филијали:

  • Филијалите се сеуште важни и релевантни;
  • Најголемите банки ќе имаат најмногу филијали и тие филијали ќе бидат најпосетени;
  • Големината и локацијата на филијалата ќе биде еден од факторите за успех;
  • Секоја филијала мора да има банкомат од надворешна страна (банкомат е добар начин на ширење на пазарот, дури иако банката нема филијала на таа локација);
  • Пред отварање на некоја филијала направете прецизна физичка стратегија за иднината;
  • Избирајте мудро врз база на детална анализа.

 

 

Анализи

Во војната помеѓу банките и онлајн кредиторите, ќе победат податоците!

Објавено

на

Онлајн кредитори пристигнаа на сцена во совршено време за Силиконската долина. Излегувајќи од финансиската криза во 2008 година, банките – традиционалните заемодаватели – бавно го разбираа начинот на кој потрошувачите сакаа да пристапат до кредит и беа (разбирливо) неподготвени да преземат ризик. Наместо да се фокусираат на потребите и барањата на потрошувачите, банките беа фокусирани на други прашања: регулаторни предизвици, ограничувања на капиталот и основни технологии изградени во 1960-тите – ненамерно отворање на пар за пораст на интернет-заемодавците. (more…)

Продолжи со читање

Анализи

Кои се околностите за спојување на Дојче Банк и Комерцбанк?

Објавено

на

Не е само политичкиот пејзаж на Германија што гледа пресврт. Сега се чини дека германската влада е подготвена да го санкционира спојувањето помеѓу две од нејзините некогаш големи банкарски сили, Дојче банк и Комерцбанк. Ова се чини дека е потег за да се осигури дека Германија може да тврди дека има еден финансиски играч кој може да обезбеди доволно финансиска поддршка на германските компании дома, а особено во странство. Ова е идеја оптоварена со опасност. (more…)

Продолжи со читање

Анализи

Кој ќе биде најоштетен од воведувањето на прогресивниот данок?

Објавено

на

Повеќе од една деценија во Македонија се употребува рамниот данок. Но, дали го постигна ефектот кој што се очекуваше? Воведен под велот на рамноправност за сите граѓани, всушност го постигна спротивното односно продлабочување на јазот помеѓу богатите и сиромашните. (more…)

Продолжи со читање
P2_P_MK_300x250

Популарно

Copyright © 2018 bankarstvo.mk. All Rights Reserved. Developed by Digital Orange