Connect with us

Останато

Генерација Z и банкарскиот сектор

Објавено

на

Генерација Z се сите личности родени од 1995 година до 2012 година. Повеќето од нив, се полнолетни граѓани и можат самостојно да носат одлуки за своите финансии. Особено ова е изразено во САД, каде што младите луѓе легално можат да работат од својата 16та година.

Но, банкарскиот сектор често знае да ги избегнува, едноставно затоа што тие не се најпрофатабилните корисници. Меѓутоа, овие генерации се тие кои ќе направат многу промени во иднината, особено ако зборуваме за начинот на работење на бизнисите.

Практично секој во генeрација Z користи социјални медиуми барем еднаш во денот. Тие се подготвени да добијат финансиски услуги од технолошка компанија, односно финансиски инстутиции кои ги следат технолошките трендови. Тие прифаќаат алтернативни начини на плаќање, како услуги од лице-в-лице (P2P).

Но, постојат и други, повеќе изненадувачки наоди. За разлика од нивните милениумски претходници, генерацијат Z се штедачи. Овие генарации не сакаат да ги повторуваат грешките направени од претходните генерации – на пример, оптоварувајќи се со големи студентски кредити.

Многу од нив веќе имаат сметка во банка или кредитна картичка, или на свое име или како заедничка сметка со нивните родители. Тие, исто така, имаат тенденција да користат само една примарна финансиска институција (ПФИ), а повеќето својата доверба ја даваат на најголемите банки во сопствената држава.

Ако гледаме од страна на финансиските институции, оваа генерација зафаќа дури 25% од целата потрошувачка во светот. Оваа бројка се очекува драстично да порасне до 2020 година.

Неколку клучни факти кои мора да ги знае секој бизнис за оваа генерација се:

  • Тие ја сакаат технологијата;
  • Работите сакаат да ги извршуваат поефективно;
  • Не смеете да им одземете премногу време за користење на вашата услуга/производ;
  • Тие ги контролираат промените и случувањата околу нив;
  • Имаат свој начин на комуникацика и
  • Секогаш сакаат да се информирани за настаните.

Наједноставно кажано, за да ги привлечети овие генерација овозможете им едноставност за сите финансиски услуги кои ги нудите, следете ја технологијата (Android и iOS апликации се најмалку што можете да направите за нив), давајте им информации на време и разберете дека трпението за поправање на грешки од страна на бизнисите не им е јака страна, односно не се плашат да мигрираат кај вашиот конкурент.

Останато

Alibaba ја отвори својата прва платформа за е-трговија во Европа

Објавено

на

Кинескиот интернет гигант „Alibaba“ ја отвора првата Светската платформа за електронска трговија (eWTP) во Европа, соопштија светските агенции, повикувајќи се на кинеската новинска агенција „Ксинхуа“. (more…)

Продолжи со читање

Останато

Форум: прогресивниот данок лошо ќе влијае врз туризмот

Објавено

на

Растечкиот тренд во македонскиот туризам и неговиот потенцијал бараат соодветни стандарди, од квалитет на услугите, преку лиценци и категоризација на објектите, до регулирање на областа заради спречување на нелојалната конкуренција и севкупно подобрување на фактичката состојба. Ова беа темите на форумот „Стратешки развој на туризмот и ефектите на државната политика за негова поддршка” во Охрид што го организираа четирите стопански комори. (more…)

Продолжи со читање

Останато

Одложување на прогресивниот данок за 5 години

Објавено

на

Бизнис заедницата и на јавната дебата во Собранието повтори дека е против Законот за прогреивен данок и даночната реформа на Финансии. Стопанството бара одлагање на реформата за пет години. За некои од ставките, како данок на банкарска камата, се бара да се одложат до влегувањето на Македонија во ЕУ. (more…)

Продолжи со читање
P2_P_MK_300x250

Популарно

Copyright © 2018 bankarstvo.mk. All Rights Reserved. Developed by Digital Orange