Connect with us

Колумни

Безбедност на банките

Објавено

на

Според новиот извештај на Websense Security Labs, просечниот број на напади врз институциите за финансиски услуги е 300 отсто повисок од бројот на напади што ги претрпеле компаниите во другите индустрии. Освен очигледните финансиски стимулации за хакерство на банките, криминалците бараат фирми за финансиски услуги бидејќи собираат и складираат најголем број на лични информации за купувачи. Ова го прави од суштинско значење за банките да преземат иновативен пристап кон безбедноста на податоците, истовремено одржувајќи ја свеста за животната средина за да спречат идни напади.

Бидејќи компјутерите почнаа да ги обработуваат и чуваат финансиските трансакции, банките станаа атрактивни цели за хакерите. Влегувањето во банкарскиот систем му овозможува на компјутерскиот криминалец да добие лични информации и да направи криминални трансакции. Банките поседуваат огромна база на податоци за клиентите, вклучувајќи информации за кредитни картички и адреси за е-пошта, кои можат да ги користат при планирање за идни напади.

Како работи?

Насочениот напад врз некоја организација е често маскиран да изгледа како порака од доверлив извор, како што е главен извршен директор или висок раководен работник. Хакерите редовно преминуваат во безбедни слоеви на организација со испраќање нешто едноставно како изјава за сметка или серија барања кои се пренесуваат на вработените во банката. Во повеќето напади, е-поштата е специјално направена со користење на софистициран социјален инженеринг, насочен кон одредена индивидуа од целна организација. Со цел да се бидат поубедливи, пораката е прилагодена на работникот, упатувајќи се на луѓе или бизниси што ги знаат.

Откако вработениот во банка или извршителот кликне на е-пошта и отвора прилог, прилогот ги експлоатира слабостите, обезбедувајќи отвор внес на малициозен софтвер кој им овозможува на хакерите пристап до мрежата на банката и им даваат неовластен пристап до банкарските компјутери. Ова им овозможува да украдат чувствителни и многу вредни информации. Откако ќе се инсталира, овој малициозен софтвер може да ги заобиколи силните заштитни технологии, слоеви на автентикација и може да собира информации за корисниците и да им обезбеди на измамниците информациите што им се потребни за пристап до чувствителните податоци на банката.

 

Колумни

Банкарство 2.0: Што претставува универзален банкар и зошто е потребен?

Објавено

на

Невозможно е да се оддели еволуцијата и усвојувањето на универзалните банкари од променливата улога на филијалата. Паѓањето на нивото на трансакции значи помалку филијали, а оние што остануваат се помали. Потребата за заштеда на трошоците за персонал ја забрза идејата дека помалку претставници на филијали треба да преземат повеќе должности. (more…)

Продолжи со читање

Колумни

Chatbots ќе играат главна улога во банкарството

Објавено

на

Не многу луѓе се чувствуваат удобно да им овозможат на другите да ја знаат состојбата на своите финансии – проверка на состојбата на трансакциската сметка, големина на хипотека, заеми, дури и колку личноста заработува. Парите, сепак, се приватни. Тоа е причината зошто chatbots ќе ја имаат главната улога во банкарството. (more…)

Продолжи со читање

Колумни

Електронска банка за правни субјекти – лесен и сигурен одговор на модерните предизвици

Објавено

на

Примарната дејност на Банките е да посредуваат помеѓу сопствениците на вишок капитал и оние кои имаат потреба од капитал. При извршувањето на својата дејност банките секогаш се трудат да ги задоволат потребите на клиентите, да го пратат и поддржуваат нивниот развој и да понудат беспрекорни услуги. Следејќи ги потребите на клиентите, пазарните движења и развојот на новите технологии, банките развиваат и усовршуваат платформи (меѓу кои и електронската банка), преку што ја унапредуваат соработката со своите клиенти, на начин кој значително им го олеснува работењето, особено во платниот промет кој е суштинска банкарска операција. (more…)

Продолжи со читање
P2_P_MK_300x250

Популарно

Copyright © 2018 bankarstvo.mk. All Rights Reserved. Developed by Digital Orange