Connect with us

Колумни

Банките треба да им бидат партнери на своите клиенти

Објавено

на

Банкарството стана чисто “трансакциско„: клиентите доаѓаат само кога имаат потреба од нешто. Без разлика дали тие префрлаат пари од една сметка на друга или ја проверуваат нивната моментална состојба, откако ќе ја завршат својата задача, ги нема.

Ова, со текот на времето, се покажува како многу ефективно. Мора да им дадете на своите клиенти повеќе причини да продолжат да се враќаат кај вас. Доколку сите банки се исти во очите на купувачот (на пример, вие не сте направиле ништо за да се разликувате, туку само следите што прават конкурентните банки), тогаш тие ќе истражуваат, ќе најдат друга банка. Реално, ниту една банка не сака да изгуби клиент.

Можеби е потребно банките да го сменат и начинот на размислување. Вие не им продавате на корисниците апсолутно ништо, вие треба да им креирате корисничко искуство кое ќе ги направи лојални кон вас. Купувачите се тука и сакаат да ве сослушаат, да видат што нудите, да знаат за сите промени што банката ги прави. Сепак, банките на крајот од денот, ги чуваат парите на секој граѓанин.

Фокусирањето на клиентите е тоа што банката ја прави поразлична и поуспешна од другите. Банките треба да креираат колку што е можно поиндивидуално понуди, и да бидат флексибилни кон приспособување на постоечките понуди за секој клиент.

Без разлика дали клиентот сака да штеди пари или сака да подигне кредит, тој ја одбира банката за која знае дека ќе добие поддршка 24/7 и која ќе му даде најдобри услови.  Особено влијание кај корисниците, имаат препораките. Доколку одреден клиент нема големо искуство со банките, ќе се одлучи за банката која неговите пријатели најмногу ќе ја пофалат.  Клиентите бараат индивидуално банкарско искуство кое ги задоволува нивните специфични потреби.

 

Колумни

Дали можеме да им веруваме на банките?

Објавено

на

На наједноставно ниво, довербата обезбедува врската помеѓу познатото и непознатото и ни овозможува да се поврземе со други луѓе и идеи.

Довербата во банките може да се подели на три нивоа;

  • Основни очекувања – дали банката ќе ги штити моите пари и мојот идентитет и моите финансиски информации;
  • Ветувања – дали банката ќе ги почитува ветувањата што ги направи, експлицитно или поинаку, во однос на основните услуги;
  • Основни вредности – дали банката е способна да ја прави вистинската работа за своите клиенти, дури и ако тоа значи помал приход по трансакција.

Банките треба да испорачуваат доверба кај своите клиенти на сите нивоа, но тоа е третото, зачувување на основните вредности е најважно. Првите две едноставно се сметаат за стандардни. За жал, ова е местото каде што повеќето институции не успеваат, особено кога нивните бизнис модели вклучуваат внатрешни субвенции на повеќе клиенти.

Банките имаат проблем со довербата, но начинот на кој довербата е перцепирана од општеството исто така се менува. Пријателите, сајтови за оценување, колегите, блоговите и медиумите се нови извори на доверба. Преку засилување и агрегација, технологијата ги комбинира овие извори на информации за да им овозможи на банките да изградат репутација.

Што значи ова за банките? На ниво на поединецот, довербата се воспоставува преку дејства, а не зборови. Затоа, секоја клиент преку интеракција треба да изгради доверба и да ја даде на банката.

Не постои средишна основа. Секоја интеракција го гради брендот или го уништува. Лојалноста е реципрочна врска која успева на взаемна доверба и разбирање. За Банките нема подобро место за почеток отколку со демонстрирање дека им веруваат на своите клиенти.

Продолжи со читање

Колумни

Младите ги “уништуваат„ банките

Објавено

на

Цело време од постарите генерации може да се слушне како во нивно време, кога тие биле млади, се било подобро и поубаво. За среќа на вистината, секое време си е убаво, поинакво и подобро. Бизнисите мора да разберат дека со промената на генерациите и тие мора да се менуваат ако сакаат да опстојат на пазарот. Со финансиските институции промената не е брза, и затоа многу аналитичари веруваат дека младите ќе ги “уништат„ банките.

Кога имаат проблем со производот, тие прво бараат решение на Google па подоцна и се обраќаат на корисничката поддршка на банката. Процесот многу често почнува и завршува на Google. Младите генерации, особено оние родени после 1990 година, се чувствуваат многу покомотно да пишуваат пораки отколку да зборуваат на телефон. Тоа е главната причина зошто секогаш ќе го одберат Google за помош, а не корисничката поддршка на банката.

Дополнително, тие сакаат сами да се послужат. Овие генерации, сакаат се да создадат сами. Тоа е побрз начин отколку некој друг нешто им даде или заврши некоја работа. Тие ја сакаат брзината, сакаат работите да ги завршат брзо и прецизно.

Тие се хипер-конектирани генерација. 90% од времето го поминуваат на смартфон, лаптоп или таблет, па затоа мора да им пласирате точна, навремена и потполна информација за услугите. Банките знаат да каснат со информирањето на своите корисници. За овие генерации, чекање на повратен одговор од банката на имејл подолго од 10 минути, претставува проблем. Дури, некои одат толку далеку, што можат да ја променат банката.

Тие се толку активни на социјалните медиуми, што секоја слаба и јака страна можат многу лесно да ја споделат со своите пријатели. Истражувањата покажале дека моќта на препораката од пријател на социјалните мрежи (добра или лоша), има огромно влијание врз избор на банка.

И… за крај, кога ќе дојдат во вашата експозитура (што е чудно бидејќи имаат апликации за своите смартфони), посветете им го целото време и не ги оставајте да чекаат.

 

Продолжи со читање

Колумни

Дали парите се навистина важни?

Објавено

на

Парите не можат да ја купат среќата. 

Колку пати сте слушнале за ова? Многу пати, сигурно. Нашата култура ни испраќа две многу конфликтни пораки за пари. Првата, порака која ни кажува парите се сè во животот. Познати култури, богати и познати, алчноста на Волстрит, завист од љубомора што се чувствуваме кога гледаме куќа поголема од нашата, автомобили понови од нашиот автомобил.

Потоа, постои сосема спротивна порака, онаа која ги третира богатството – и богатите – со сомнеж, што работи напорно за да нè научи да не завидуваме, да ги видиме ограничувањата што ги има богатството и потенцијалните проблеми што може да ги предизвикаат.

Парите се важни затоа што ако имате пари значи дека нема да бидете сиромашни. Тоа значи дека не сте зависни од тоа да бидете вработени, да живеете плата за да платите и да морате да му се умилкувате на вашиот шеф затоа што ви е многу потребна вашата работа.

Парите се важни затоа што ви овозможуваат да имате поголема контрола врз вашиот живот, поголема слобода да издвоите свој пат и помалку ограничувања во изборот. Колкумина од нас се заглавени во кариера или во работа што ја мразиме, но не можеме да си дозволиме да ја изгубиме, бидејќи губењето на нашата работа би значело губење на нашата куќа и нашето здравствено осигурување?

Парите се важни затоа што тоа значи да бидете во можност да им го дадете најдоброто на вашите детца – најдоброто образование, најдобрата здравствена заштита, најдобриот почеток во животот. Секако, кога станува збор за децата, парите можат во голема мера да ги расипат, па затоа богатите родители треба да најдат начин да им дадат најдобро на своите деца, а сепак да ги поучат за вредноста на парите.

Парите се важни затоа што тоа значи помалку финансиски грижи. Секако, богатите се грижат премногу – тие се грижат за губење на своето богатство, на пример. Но, ова не е исто што и да се грижиш за да можеш да ја ставиш храната на масата.

Парите се важни затоа што ви овозможуваат да и се вратите на вашата заедница, да ги одберете добротворните организации и да предизвикате и останатите да придонесат за неа.

Парите се важни, бидејќи да се има пари значи дека животот не е постојан напор да ја држите главата над водата. Имајќи пари ви овозможува да живеете живот во потполност, да уживате во авантури и текстури и вкусови, да искористите најмногу од животот. Парите ќе ви овозможат да живеете поудобен живот.

И да, парите не ја купуваат среќата, но го олеснуваат животот.

Продолжи со читање

Популарно

Copyright © 2018 bankarstvo.mk. All Rights Reserved. Developed by Digital Orange