Connect with us

Колумни

Банките треба да им бидат партнери на своите клиенти

Објавено

на

Банкарството стана чисто “трансакциско„: клиентите доаѓаат само кога имаат потреба од нешто. Без разлика дали тие префрлаат пари од една сметка на друга или ја проверуваат нивната моментална состојба, откако ќе ја завршат својата задача, ги нема.

Ова, со текот на времето, се покажува како многу ефективно. Мора да им дадете на своите клиенти повеќе причини да продолжат да се враќаат кај вас. Доколку сите банки се исти во очите на купувачот (на пример, вие не сте направиле ништо за да се разликувате, туку само следите што прават конкурентните банки), тогаш тие ќе истражуваат, ќе најдат друга банка. Реално, ниту една банка не сака да изгуби клиент.

Можеби е потребно банките да го сменат и начинот на размислување. Вие не им продавате на корисниците апсолутно ништо, вие треба да им креирате корисничко искуство кое ќе ги направи лојални кон вас. Купувачите се тука и сакаат да ве сослушаат, да видат што нудите, да знаат за сите промени што банката ги прави. Сепак, банките на крајот од денот, ги чуваат парите на секој граѓанин.

Фокусирањето на клиентите е тоа што банката ја прави поразлична и поуспешна од другите. Банките треба да креираат колку што е можно поиндивидуално понуди, и да бидат флексибилни кон приспособување на постоечките понуди за секој клиент.

Без разлика дали клиентот сака да штеди пари или сака да подигне кредит, тој ја одбира банката за која знае дека ќе добие поддршка 24/7 и која ќе му даде најдобри услови.  Особено влијание кај корисниците, имаат препораките. Доколку одреден клиент нема големо искуство со банките, ќе се одлучи за банката која неговите пријатели најмногу ќе ја пофалат.  Клиентите бараат индивидуално банкарско искуство кое ги задоволува нивните специфични потреби.

 

Колумни

Што да очекуваме во 2022 година од аспект на спречување перење пари и финансирање на тероризам?

Објавено

на

Гледајќи наназад во 2020 и 2021 година и сите случувања поврзани со Ковид 19, би било многу тешко да предвидиме што може да очекуваме во годината што е пред нас, 2022 година. Сепак, кога би зборувале само за процесите кои што би ја опфатила активноста за спречување перење пари и финансирање на тероризам, во тој случај предвидувањата се малку полесни. (more…)

Продолжи со читање

Колумни

Дали комбинирањето на одговорните лица за спречување перење пари и анти – измама ќе даде подобри резултати?

Објавено

на

Кога станува збор за борбата против измамите и перењето пари, врската меѓу двете е критична бидејќи измамниците работат на изнаоѓање начин да ги легитимизираат нивните недозволени средства. Измамата е кривично дело и е главно дело (овие кривични дела често се основниот извор на перење пари). Приходите од криминални активности поврзани со измама треба да се “перат”, така што “перењето” пари често следи веднаш по појавата на измама. Обично, по успешна активност на перење пари, измамниците добиваат непосреден пристап до средствата и ги прикриваат приходите, правејќи ги да изгледаат автентични. (more…)

Продолжи со читање

Колумни

Нивото на финансиска писменост е суштински индикатор за способноста на луѓето да донесуваат финансиски одлуки

Објавено

на

Денес сите ние треба да бидеме поодговорни за своите лични финансии од кога било досега. Системите за пензиско осигурување и социјална помош се во една тешка и напната позиција, што особено се комплицира со зголемувањето на животниот век на населението. Финансиските пазари брзо се менуваат, технологијата, новите и посложени финансиски производи стануваат наше секојдневие. Опсегот на финансиски производи од кои луѓето треба да избираат е многу различен од она што беше во минатото: хипотеки, кредитни картички, инвестициски фондови, заеднички вложувања и ануитети, а одлуките поврзани со овие финансиски производи имаат импликации за индивидуалната благосостојба. (more…)

Продолжи со читање


Популарно