Connect with us
P2_P_MK_1600x400

Колумни

Банките треба да им бидат партнери на своите клиенти

Објавено

на

Банкарството стана чисто “трансакциско„: клиентите доаѓаат само кога имаат потреба од нешто. Без разлика дали тие префрлаат пари од една сметка на друга или ја проверуваат нивната моментална состојба, откако ќе ја завршат својата задача, ги нема.

Ова, со текот на времето, се покажува како многу ефективно. Мора да им дадете на своите клиенти повеќе причини да продолжат да се враќаат кај вас. Доколку сите банки се исти во очите на купувачот (на пример, вие не сте направиле ништо за да се разликувате, туку само следите што прават конкурентните банки), тогаш тие ќе истражуваат, ќе најдат друга банка. Реално, ниту една банка не сака да изгуби клиент.

Можеби е потребно банките да го сменат и начинот на размислување. Вие не им продавате на корисниците апсолутно ништо, вие треба да им креирате корисничко искуство кое ќе ги направи лојални кон вас. Купувачите се тука и сакаат да ве сослушаат, да видат што нудите, да знаат за сите промени што банката ги прави. Сепак, банките на крајот од денот, ги чуваат парите на секој граѓанин.

Фокусирањето на клиентите е тоа што банката ја прави поразлична и поуспешна од другите. Банките треба да креираат колку што е можно поиндивидуално понуди, и да бидат флексибилни кон приспособување на постоечките понуди за секој клиент.

Без разлика дали клиентот сака да штеди пари или сака да подигне кредит, тој ја одбира банката за која знае дека ќе добие поддршка 24/7 и која ќе му даде најдобри услови.  Особено влијание кај корисниците, имаат препораките. Доколку одреден клиент нема големо искуство со банките, ќе се одлучи за банката која неговите пријатели најмногу ќе ја пофалат.  Клиентите бараат индивидуално банкарско искуство кое ги задоволува нивните специфични потреби.

 

Колумни

Оглас за вработување во Кроациа осигурување – Живот

Објавено

на

Кроациа Осигурување – Живот, за своите потреби објавува оглас за вработување на:


СОВЕТНИК ЗА ПРОДАЖБА НА ЖИВОТНО ОСИГУРУВАЊЕ
(more…)

Продолжи со читање

Колумни

НОВА Е КОЛЕШКАТА!?

Објавено

на

Се почесто банките се соочуваат со фактот дека поради одредени причини искусните вработени си заминуваат, односно успеваат да најдат подобра работа. Можеби станува збор за работа каде можат да ја искажат својата креативност, можеби е подобро платена, можеби има помалку притисоци, итн… (more…)

Продолжи со читање

Колумни

Учењето и здравјето

Објавено

на

Концептот на доживотно учење значи учење во сите периоди од животот (од млади до постари години), во неформален и формален облик. Со концептот на доживотно учење најчесто се поврзуваат економските цели, на пример, постигнување поголема конкурентност или зголемување на можноста за вработување. (more…)

Продолжи со читање
project

Популарно

Copyright © 2018 bankarstvo.mk. All Rights Reserved. Developed by Digital Orange