Connect with us

Колумни

Банкарство 2.0: Што претставува универзален банкар и зошто е потребен?

Објавено

на

Невозможно е да се оддели еволуцијата и усвојувањето на универзалните банкари од променливата улога на филијалата. Паѓањето на нивото на трансакции значи помалку филијали, а оние што остануваат се помали. Потребата за заштеда на трошоците за персонал ја забрза идејата дека помалку претставници на филијали треба да преземат повеќе должности.

Но, истражувањето повторно покажува дека потрошувачите сè уште сакаат да можат да ги посетат филијалите за одредени услуги, особено за отворање нови сметки и за спроведување на посложени апликации и трансакции.

Тогаш универзалните банкари влегуваат на сцена. Според Peak Performance Consulting Group, универзалните банкари нудат три главни бенефиции:

  • Намалување на привремените кадровски потреби.
  • Намалување на нивото на персоналот во постојаните филијали.
  • Зголемување на меѓусекторските односи, делумно преку правење на продажбата клучен дел од работата на универзалниот банкар, како и нагласување на идентификација на потребите на потрошувачите преку тековна услуга.

Моделот на универзален банкар одговара на некои ситуации и на пазарите подобро од другите (на пример, некои експерти велат дека најмногу корист имаат помали филијали на повеќе оддалечени локации). Многу институции ги користат универзалните банкари како начин да заштедат пари и да ја подобрат услугата. Некои институции имаат усвоено различни редови на универзален банкар, па дури и одредени специјализации. Постојат дури и универзални банкари “floaters”, испратени до која било филијала на банката ако им треба.

Концептот “универзален банкар” веќе подолго од една деценија работи на патот кон банките и кредитните унии. Според некои проценки, околу половина од сите институции усвоија универзални банкари на некој начин, со приближно една во осум филијали кои денес некако ги користат овие позиции.

Основниот универзален банкар, како што ја познаваме работата денес, е вработен со вкрстени обуки “кој може да дејствува како шалтерски работник, одредување на кредити, отвара и затвара сметки и да ги извршува повеќето од другите функции што клиентите ги сакаат од нивните локални банкарски филијали”.

Тие уживаат во можност да научат повеќе вештини, како и плејадата на улоги што може да донесе универзалната банкарска позиција. Да се биде универзален банкар поставува вработен да биде “врховен едукатор” – сигурен советник со повеќе “флуентност на каналите” и способност за брзо решавање на проблемите. Секогаш треба да се стреми кон зголемување на задоволството на клиентите, но исто така и за задоволството на вработените. Ова не само што може да ја спаси институцијата од трошоците за традиционално вработување, туку и да го намали обртниот персонал во рамките на банката.

Но, тоа не значи дека нема ризици и предизвици за универзалните банкари. Една студија на Kiran Analytics откри дека само 39% од институциите кои го прифатија моделот на универзален банкар сметаат дека напорот за негово воведување успеал.

Колумни

Chatbots ќе играат главна улога во банкарството

Објавено

на

Не многу луѓе се чувствуваат удобно да им овозможат на другите да ја знаат состојбата на своите финансии – проверка на состојбата на трансакциската сметка, големина на хипотека, заеми, дури и колку личноста заработува. Парите, сепак, се приватни. Тоа е причината зошто chatbots ќе ја имаат главната улога во банкарството. (more…)

Продолжи со читање

Колумни

Електронска банка за правни субјекти – лесен и сигурен одговор на модерните предизвици

Објавено

на

Примарната дејност на Банките е да посредуваат помеѓу сопствениците на вишок капитал и оние кои имаат потреба од капитал. При извршувањето на својата дејност банките секогаш се трудат да ги задоволат потребите на клиентите, да го пратат и поддржуваат нивниот развој и да понудат беспрекорни услуги. Следејќи ги потребите на клиентите, пазарните движења и развојот на новите технологии, банките развиваат и усовршуваат платформи (меѓу кои и електронската банка), преку што ја унапредуваат соработката со своите клиенти, на начин кој значително им го олеснува работењето, особено во платниот промет кој е суштинска банкарска операција. (more…)

Продолжи со читање

Колумни

Клиент заглавен во експозитура на банка

Објавено

на

Стануваш наутро и сфаќаш дека денот нема да тргне на добро. Навиката ти вика користи мобилна апликација и плаќај што сакаш. Реалноста ти вика за тоа да го направиш мора да одиш да си ставиш пари на сметка. Стигаш кај најблиските банкомати, сфаќаш дека картичката што овозможува да ставиш пари од банкомат е истечена.

(more…)

Продолжи со читање
P2_P_MK_300x250

Популарно

Copyright © 2018 bankarstvo.mk. All Rights Reserved. Developed by Digital Orange