Connect with us

Останато

Атлантик Група со силен раст на профитабилноста и очекуван раст на продажбата

Објавено

на

Во првите девет месеци од 2018 година, Атлантик Група оствари вкупен приход од 518 милиони евра, органски раст на продажбата од 3,7 проценти во споредба на истиот период лани, додека благиот номинален пад на продажбата од 0,5 проценти е резултат на минатогодишната продажба на производството на спортска храна на белгискиот партнер и отсуството на приходи поврзани со услужното производство.

Заработката пред камати, даноци, депрецијацијаи амортизација (EBITDA) изнесува 70 милиони евра и е повисока за 18,9%, додека нето добивката по исплата на малите акционерипорасна за 34,4% на 42,3 милиони евра.

Најдобри во односите со инвеститорите!

“Првенствено, поради добрите бизнис резултати, земајќи ги предвид и добиените награди и признанија, може да заклучиме дека 2018 година ќе биде уште една успешна година за Атлантик Група, во која ги зајакнавме нашите корпоративни практики, како и нашите брендови. Како прв издавач, Атлантик се пресели од официјалниот на примарниот пазар на Загребската Берза, а потоа следеше и првата награда за односи со инвеститорите. Нашиот најголем меѓународен бренд – Argeta – стана европски лидер, а редизајнираната Cockta постигнува извонредни продажби. Покрај проширениот дистрибутивен опсег, продолживме со подобрувања во дистрибутивната организација и дезинвестирање на “несуштинските” деловни операции. Исто така, значајниот раст на профитабилноста и намалените трошоци за финансирање, како резултат на натамошното раздолжување, го зајакнаа нашиот паричен тек и претставуваатсилна основа за иден раст “, истакна Емил Тедески, претседател на Управниот одбор.

Меѓу многуте иницијативи од развојот на сопствените производи, особено се истакна брендот Argeta, која, по успешното започнување на производството во САД минатата година, се најде на прво место во Европа оваа година на листата на месни намази. Редизајнираната Cocktaпостигна извонредни продажби со вкупниот раст на сегментот HoReCa од дури 46 проценти. Стратегијата за дезинвестирање на помалите деловни операции продолжи и во јули, потпишувајќи го договорот со реномираната компанија Магдис од Загреб за продажба на компанијата Нева, со познати козметички брендови Melem, Plidenta и Rosal.

Најголем раст оствари Argeta, сегментот пијалоци, како и хрватскиот пазар

Вкупниот пораст на продажбата на Атлантик Група во првите девет месеци од 2018 година, главно, беше под влијание на следните стратешки бизнис области: Деликатесни намази остварија  раст од 10,2 отсто, пијалоците раст од 7,0 отсто, кафето раст од 4,3 отсто. Исто така, со учество од 21,0 проценти и продажба од 108,9 милиони евра, сегментот Кафе се истакна како најголема поединечна категорија во вкупните приходи. Под влијание на зголеменото портфолио и оптимизација на организацијата, најзначаен пораст во дистрибутивните операции беше забележан на пазарот на Хрватска со раст од 9,6 отсто, Србија со раст од 5,6 отсто, Словенија со раст од 5,5 отсто, а Босна и Херцеговина со раст од 4,0 проценти.

Во вкупната продажба, сопствените брендови учествуваат со 68,9 проценти, останатитебрендови со 23,0 проценти, сегментот Фармација со 7,9 проценти, додека производство на приватни марки за трети лица 0,2 проценти.

Останато

Македонија повторно се најде на “30 под 30” листата на Форбес за 2019 година

Објавено

на

На 12 февруари, со отворање на Лондонската Берза магазинот Форбес ја објави листата “30 под 30” за 2019 година за Европа.

Оваа година листата вклучува претставници од 34 европски земји во 10 категории, а на листата се најдоа и Аријана Коскарова и Бојан Коскаров од Македонија, во категорија “социјални претприемачи” со нивниот модел на иновативно неформално образование – Creative Hub.

Creative Hub е концепт на иновативен тренинг хаб кој работи по 5П пристап односно предавачи кои се ескперти од област, програми кои одговараат на потребите на пазарот, визитинг предавачи, настани во текот на програмата и платена пракса за секој учесник. Овој тренинг хаб постои од август 2017 година и за неполни 2 години успеа да се издигне како центар за квалитет препознатлив по урбаните настани како ПР Бар, Македонски Маркетинг настан, HR Сабота, Photography Masterclass со Фотографот на Вог итн. Аријана и Бојан во моментов го отвараат и својот втор хаб во Тирана, Албанија.

Токму овој модел на иновативен тренинг хаб во областа на маркетинг и пр, човечки ресурси, веб и графички дизајн, адвертајзинг итн, фокусиран на тоа да учесниците стекнат вештини и компетенции што им се потребни денес ги донесе овие двајца млади како дел од елитното друштво на Форбес по 30.

Покрај нив, оваа година на листата се најдоа и актерот Даниел Ретклиф ( познат по улогата во Хари Потер), фудбалерот на Атлетико Мадрид Антони Гризман, наследникот на гигантот Луи Витон, Антоан Арно и многу други.

Само да потсетиме ова е втора година Македонија да се најде на оваа листа, лани беше претставена од Нина од “Групер” и Жаре “Еден на Еден”.

Продолжи со читање

Останато

Колку сендвичи дневно “крадат” македонските политичари?

Објавено

на

Парламентарниот пратеник на Листата на Марјан Шарец (ЛМШ) поднесе оставка само неколку часа откако на колегите наивно им раскажал како спровел „социјален експеримент“, минувајќи покрај касата во продавница во близина на словенечкиот парламент и дека „набавил“ сендвич.

Сѐ почнало во средата кога пратеникот на владејачката партија Дариј Крајчич, за време на расправа за механизмите за контрола на прехранбените производи, сакајќи да ја разведри атмосферата, кажал дека механизмите на контрола добро дејствуваат ако сите им се придржуваат, но дека на надзорот секогаш нешто му се протнува и тоа го илустрирал со бизарна анегдота.

Тој кажал дека себеси јавно се пријавува бидејќи во локална продавница „отуѓил сендвич“ минувајќи покрај касата.

Чекав да платам, сигурно неколку минути, но на касата разговараа, а мене никој не ме забележуваше. Затоа излегов без да платам. И никој не потрча по мене иако имаат повеќе камери за видеонадзор“, кажал Крајчич, инаку доктор по шумарство на љубљанскиот универзитет кој претходно го водел државниот завод за заштита на природата.

Иако тој подоцна на новинари им изјавил дека не станувало збор за вистинска туку за виртуелна кражба, односно „социјален експеримент“ бидејќи потоа се вратил и го платил сендвичот и им се извинил на продавачките, Крајчич само неколку часа подоцна соопшти дека дава оставка како пратеник.Оставката е прифатена и во парламентот ќе го замени друг член на партијата која ја води премиерот Марјан Шарец.

Оставката ја прифативме. Крајчич е добар експерт, човек, колега, пријател и соработник, но во оваа прилика направил недозволив чин“, соопшти ЛМШ.

Ако во практика сакаме да ги спроведуваме принципите на нашата партија, тогаш за своите постапки мора да прифатиме одговорност, што го направи Крајчич со својата оставка. Тешко ни е поради тоа, но тоа беше негова самостојна одлука“, се додава во соопштението.

Прашањето е: КОЛКУ СЕНДВИЧИ НА ДЕН СЕ КРАДАТ ОД СТРАНА НА МАКЕДОНСКИТЕ ПОЛИТИЧАРИ И КОГА БАРЕМ ЕДЕН ОД НИВ ЌЕ БИДЕ ДОБЛЕСЕН ДА СИ ПОДНЕСЕ ОСТАВКА ОД ФУНЦКИЈАТА КОЈА ЈА ИЗВРШУВА?

Продолжи со читање

Останато

Акциите на Јувентус излегоа на берза

Објавено

на

Италијанскиот фудбалски клуб Јувентус одлучи да се појави на меѓународниот пазар на обврзници. На тој начин успеа да обезбеди капитал многу повисок од првичните барања.

Клубот, кој во 2001 година ги понуди акциите на Миланската берза, се задолжи со 175 милиони евра со издавање на петгодишна обврзница. Инвеститорите можат да сметаат на годишен принос од 3,5%. Управата на Јувентус претходно најави дека со издавање на обврзница планира да добие 150 милиони евра.

Средствата ќе бидат искористени за отплата на постоечките долгови.

За потсетување, долгот на овој клуб кој во два наврати беше европски првак, успеа да достигне неверојатни 310 милиони евра. Презентацијата наменета за инвеститорите, содржи податок дека приходите на овој клуб пораснале за 161% во сезоната 2017/2018.

Кон растот на приходите огромен придонес има купувањето на Кристијано Роналдо од Реал Мадрид за кого “старата дама” плати неверојатни 100 милиони евра. Зад издавањето на обврзницата на Јувентус стојат американската банка “Морган Стенли” и италијанската “УБИ банка”.

Продолжи со читање

Популарно

Copyright © 2018 bankarstvo.mk. All Rights Reserved. Developed by Digital Orange