Connect with us

Останато

Атлантик Група во 2017 година ги надмина плановите за раст на профитабилноста

Објавено

на

Компанијата порасна на речиси сите главни пазари и бизнис области со историски рекордни приходи во Стратешките дистрибутивни области Хрватска и Словенија.

Атлантик Група оствари вкупни приходи од продажба од 711 милиони евра во 2017 година, што претставува зголемување од 3,9 проценти во однос на претходната година. Добивката пред камати, оданочување и амортизација (ЕБИТДА) изнесува 78 милиони евра, што претставува зголемување од 22,7 отсто, а нето-добивката по малцински интереси се зголеми за 69,2 отсто, на 37 милиони евра. Исклучителни резултати се постигнати кај сопствените брендови и дистрибуциското работење. Забележан е раст на сите најголеми пазари на Атлантик Група, и за прв пат на крајот на 2017 година, и покрај предизвиците, објавени се корекции на очекувањата за профитабилноста која регистрираше раст! Помеѓу брендовите кои забележаа раст се истакнуваат: Аргета и Донат Мг во Хрватска и Србија, Баркафе и Цедевита во каналот ХоРеКа, Кала, Калничка и Штарк во Хрватска и Мултивита и Донат Мг во Русија. Сите клучни брендови ги зголемија или задржаа пазарните удели, а Аргета, по Австрија минатата година, стана лидер на пазарот и во Швајцарија.

Фокус на брендовите, квалитетно управување и нови деловни можности

Со исклучителни деловни резултати минатата година беше одбележана со дезинвестирање на производствениот сегмент на спортската исхрана и се фокус на брендираниот бизнис и развојот на Мултипауер во премиум сегментот. Белгиската компанија Аминолабс ги презеде фабриките во германскиот град Блекеде и Нова Градишка со трансакција од 27 милиони евра, со нето добивка од речиси 9 милиони евра. Првиот квартал од 2017 година е обележан со напорите за стабилизирање на Агрокор, кој е најголемиот регионален малопродажен партнер на Атлантик Група. Иако приходите од продажбата на Агрокор паднаа повеќе од 15 отсто во споредба со 2016 година, падот е компнезиран со растот во продажбата на останатите купувачи, па така, минатата година на пазарите во Србија, Хрватска и Словенија е постигнат пораст од дури 5,1 отсто. Со новите договори за дистрибуција на најголемите пазари, со Ред Бул во Србија (во вредност од 5 милиони евра) и компанијата Марс во Хрватска (во вредност од 13 милиони евра), е потврда за ширењето на бизнисот со дистрибуција, како дел од долгорочната бизнис стратегија. На крајот на годината, Атлантик Група, исто така, започна со производство на деликатесните намази Аргета во САД, со амбициозен план за првично освојување на етно сегментот на овој пазар.

“Изминатата година беше предизвикувачка и исклучително успешна за Атлантик Група. Забележавме раст во речиси сите области и во сите критериуми и не само во бројки. Компанијата ги зајакна своите сопствени брендови и дистрибуција, со дезинвестирање на поголемиот дел од производството на трети страни го пренасочивме и зајакнавме фокусот кон брендовите и инициравме голем број на активности за поефикасен пристап до западноевропскиот пазар, а со еден од нашите најинтернационални брендови успеавме да зачекроиме на перспективниот американски пазар. Нашиот успех го препозна и експертската јавност, па така Атлантик во 2017 година ја доби наградата на Загрепската берза за транспарентност и квалитет при управување со инвеститорските односи, додека признанието на чадор организацијата на светски експерти за управување со човечките ресурси, ХРO Денес, за промовирање на добри практики во оваа област не вметна во групата на врвни европски компании “ – коментира Емил Тедески, претседател на Управата на Атлантик Група.

Најмногу пораснаа пијалоците, дистрибуцијата во Хрватска и пазарот Русија

На вкупниот раст на продажбата од Атлантик Група во 2017 година најмногу влијаеа Стратеешките бизнис области: Пијалоци со раст од 7,3 отсто, потоа Деликатесни намази и Здравје и нега со раст кај секоја од 7,0 отсто. Во растот на дистрибутивните области се истакнуваат Стратешката дистрибутивна област Хрватска (6,9 отсто) и Стратешката дистрибутивна област Србија (3,0 отсто). Кафето со учество од 20,7 отсто во вкупните приходи се издвојува како најголема поединечна категорија со 147 милиони евра приходи од продажба. Меѓу пазарите со најголема стапка од 23,1 отсто е растот на рускиот пазар и ЗНД земјите, додека во хрватскиот регион е забележан раст од 7,5 отсто и 3,5 отсто во Србија.

Останато

УЈП нема да ги користи податоците за висина на износ на трансакциска сметка и динамика на потрошувачка

Објавено

на

За претпополнетата годишна даночна пријава апсолутно е ирелевантно да користиме податоци за висина на износ на трансакциска сметка, начин на користење, состојба на сметка и најостро ги демантираме овие тврдења, велат од УЈП. Нивната изјава се однесува на информациите што деновиве беа објавени во врска со новиот Закон за банкарството, со кој УЈП електронски ќе добива податоци од банките, потребни за изготвување на годишната даночна пријава на граѓаните.

Исто така, од таму тврдат дека во согласност со насоките од Дирекцијата за заштита на личните податоци изготвиле предлог за измената и дополнувањето на Законот за Управата за јавни приходи, во чии одредби се вклучени рамката за протокот на овие податоци, нивната содржина, динамиката за достава, како и стандардите за сигурност и заштита на личните податоци на граѓаните, а во насока на усогласување со Законот за заштита на личните податоци.

„За да може да се стави во функција автомастката размена на податоците помеѓу УЈП и банките за цели на издавање пополнета годишна даночна пријава, освен измените на Законот за банките, потребно е да се донесат измени на Законот за Управата за јавни приходи. Исто така, при размената ќе се применуваат ИТ-безбедносните стандарди и политики за сигурност од новиот систем Е-персонален данок, кој ги исполнува стандардите за безбедност и кој беше воведен со ЕУ ИПА-проект“, велат од УЈП.

УЈП ги има податоците за приходите во земјата, но останала потребата од законски измени за добивање на податоците за приходите остварени во странство, кои претходно самите граѓани ги доставуваа како прилог во годишната даночна пријава.

„УЈП со предвидените законски измени нема да има пристап до податоците за трошења на граѓаните. Управата за јавни приходи нема да врши увид во сметките на даночните обврзници, ниту има потреба од податоци за приватност, начин и навики на живеење или тенденција на потрошувачка активност. Тие податоци воопшто не се потребни за изготвување на претпополнетата годишна даночна пријава од страна на УЈП. Исто така, потенцираме дека УЈП воопшто нема потреба, ниту е предвидено да ги добива или користи податоците за висина на износ на трансакциска сметка, начин на користење, состојба на сметка и сл. преку електронската размена на податоци со банките. На Управата за јавни приходи ѝ се потребни податоци за приливи и одливи на физички лица кон земјата и странство, кои може да подлежат на даночење, без воопшто да задира во состојбата на сметката или друг вид трансакции. Овие податоци, кои претходно даночните обврзници самите ги доставуваа како прилог кон годишната даночна пријава, сега УЈП ќе треба да ги внесува во пополнетата годишна даночна пријава, а граѓаните да ги потврдат или коригираат“, објаснуваат тие.

Продолжи со читање

Криптовалути

Венецуела воведе криптовалута за да се спаси од инфлација

Објавено

на

За да ја спаси земјата од хиперинфлација, венецуелскиот претседател, Николас Мадуро ја воведе кроптовалута петро и ја прогласи за национална валута.

Од 20ти август земјата ќе има две валути. Боливар и петро ќе имаат иста вредност.

Со залихите на нафта се гарантира стабилноста на петро.

Тоа е нешто слично како што другите валути се потпираат на златото.

Нафтената индустрија ќе мора да користи петро, и оваа валута ќе биде врзана со боливарот.

Вредноста на двете валути ќе ја одреди Централната банка.

Но, медиумите веќе ја критикуваат оваа криптовалута и тврдат дека таа не се потпира на нафтата.

Продолжи со читање

Криптовалути

Биткоин и што е тоа што може да го стабилизира?

Објавено

на

Што предвидувате за биткоините и криптовалутите? Бил Гејтс во интервју истакнал дека блокчејн-технологијата е супериорна во однос на модерното банкарство, но биткоините нема да бидат доминирачки систем.

Постои група луѓе чии верувања најверојатно ќе имаат поголем ефект врз иднината на биткоините отколку кои било други – оние што избираат „hodl“. Се работи за кратенка од „hold on for dear life“ (чувај си го милиот живот), иако оригиналната форма е всушност погрешно спелување на зборот „hold“. Ова се луѓе што планираат да го форсираат биткоинот додека остатокот од светот прифати дека неговата вредност е најголема.

Кога луѓето ќе почнат да ги продаваат своите биткоини, само „ходлерите“ ќе останат, па се подготвени да купат уште повеќе, што ќе го зголеми процентот на вкупното поседување на биткоини кои се токму во нивните раце. Тие трпеливо го чекаат денот кога користењето на биткоини ќе биде целосно применето во секојдневните трансакции преку дигитален систем.

Анкета од 2017 година, спроведена од „ЛендЕДУ“, онлајн-пазар за студентски заеми, покажала дека просечната цена за која „ходлерите“ би продале е 200.000 долари за биткоин. Секако, нема начин да се дознае колку вистински се посветени овие луѓе, особено во ситуации како таа во јануари кога биткоините паднаа од високи 17.000 на 10.000 долари. Всушност, вредноста се нема вратено на рекордното високо ниво, во последниот период се движи од 6.000 до 8.000 долари.

Сепак, изгледа дека секој прецизен процес на вреднување на биткоинот треба да се земе предвид во базата на ситни монети, на вистинските верувачи кои го „чуваат милиот живот“, барем засега.

Продолжи со читање
P2_P_MK_300x250
[ccpw id="39761"]

Популарно

Copyright © 2018 bankarstvo.mk. All Rights Reserved. Developed by Digital Orange