Connect with us

Останато

Асоцијацијата за е-трговија спроведува анализа за напредокот на е-трговијата во земјава

Објавено

на

Асоцијацијата за е-трговија на Македонија започна со израбoтка на сеопфатна годишна анализа за напредокот на е-трговијата во нашата земја. За таа цел изработен е прашалник за онлајн купување, наменет за сите оние кои купиле/ платиле/ нарачале барем еднаш онлајн. Врз основа на дадените одговори во прашалниците, ќе се носат заклучоци и препораки за понатамошен развој на е-трговијата во земјава.

Целта, како што информираат е да земат предвид што повеќе искуства на домашните купувачи, за да им помогнат на новите е-трговци од 2020 година чиј број е 203, заклучно со 30 јуни 2020 и постоечките 1022 е-трговци заклучно до 31 декември 2019), за да ги подобрат услугите што ги нудат на домашниот пазар, а ова е многу значајно, со оглед на тоа што е-трговијата во нашата земја доживеа огромен раст, особено од почетокот на ситуацијата со Covid-19.

Прашалникот ќе биде активен заклучно со петок, 30 октомври, до крајот на денот, а може да се отвори на следниот линк.

Прашалникот се пополнува за неколку минути, а Асоцијацијата обезбедува и 30 награди по случаен избор за оние кои што ќе ги остават своите контакт податоци на крајот на прашалникот.

Криптовалути

Facebook ја пушта во оптек својата криптовалута „Libra“

Објавено

на

„Facebook” ќе ја пушти својата криптовалута „Libra“ веќе во јануари, објави „Financial Times“, повикувајќи се на три извори. (more…)

Продолжи со читање

Останато

Мухамед Хаџипази од Халкбанк АД Скопје е нов претседател на Надзорниот одбор на Комората на Северо-западна Македонија

Објавено

на

Мухамед Хаџипази, досегашен член на Надзорниот одбор на Стопанската комора на Северо-западна Македонија (СКСЗМ) е именуван за нов претседател на НО на Комората.  (more…)

Продолжи со читање

Останато

Лансирање на е-продавница за време на пандемија – како IQOS го претвори предизвикот во можност

Објавено

на

„Нашиот иницијален план беше да се лансира IQOS на нашиот пазар во почетокот на април, но како ситуацијата со пандемијата стануваше сé посериозна, увидовме дека пандемијата наметна многу побрзо привикнување на корисниците на дигиталните канали, со што стана јасно дека мора да се искористи времето од одложениот старт за да се подготви е-продавница и така со лансирањето на IQOS се започна и со онлајн продажба“. Ова го истакна Јана Дурнева, менаџер за дигитална поддршка и грижа за корисници на производи со намален ризик при Филип Морис Интернешнал на овогодинешната конференција за е-трговија, насловена „E-трговија & COVID-19: Предизвиците и можностите!“. (more…)

Продолжи со читање

Популарно