Connect with us

Колумни

Tip of the Week – Feedback

Објавено

на

Секој четврток ќе се објавуваат текстови на различни теми од областа на економијата, маркетингот или продажбата, односно теми кои не засегаат сите нас во секојдневното работење.

Темите, се надеваме ќе успеат да ви го привлечат вниманието. Овде ќе прочитате нешто ново, кое ќе ве натера да си поставувате прашања или ќе ви отвори дискусии со ваши пријатели или колеги.

Наместете ги вашите потсетници за следниот четврток!!!

Tip of the Week #327

TOW#327-Feedback

„Tip of the Week“ се авторски текстови што се објавуваат секој четврток и обработуваат теми од секојдневниот живот коишто помогат да го подобрите вашето лично и професионално работење. Коментарите за совети, можете да ги пишувате на: www.facebook.com/tipoftheweekPriracnik Како сублимат на првите 100 совети издадени се единствените прирачници за личен и професионален развој www.macedonia-consulting.com/tip-of-the-week-priracnik.php 

Сите сакаме да слушнеме од релевантни луѓе адекватен feedback за некоја работа што сме ја завршиле или сме ја започнале, но не знам колку сме навистина подготвени да го чуеме тоа. Не за друго, вистината понекогаш (да не кажам секогаш) боли. Затоа, слушањето и процесирањето на еден feedback е доста “захтевна” работа, како за примателот, но така и за личноста што ја дава.

Можеби и тоа е причината што постојат мал милион техники на споделување на feedback на соговорникот и сите тие, на некој начин, се насочени кон тоа како примачот ќе ја прими информацијата што сакате да ја пренесете.

Па така, постојат:

ЕФЕКТИВЕН – чија цел е информациите што се пренесуваат, во иднина ефективно да се користат самостојно од примателот на информацијата. Критичкиот осврт кај овој метод е за да се опишат слабите и јаките страни.

ОПИСЕН – преку која на описен начин се укажува на грешките и како да се оди понатаму, но и што треба да се подобри.

ЕВАЛУАЦИОНЕН – каде што преку оцена или соодветна градација се мерат постигнувањата и не дава никакви насоки за тоа каде и што треба да се подобри.

МОТИВАЦИСКИ – кој се дава да се поддржи и да се поттикне работата на соговорникот, но не дава насоки за подобрување туку само поддршка во сработеното, па затоа најчесто се дава како последна, односно кога сите претходно наведени се исцрпени.

И како што можете да прочитате, сите овие горенаведени начини имаа свое значење во понатамошниот тек на соработката или дружбата со соговорниците или пријателите. Дополнително на ова, повторно ќе кажам, не секој (поголем број, за жал) сака да го чуе вашето мислење, не затоа што не сакаат туку затоа што не се подготвени.

Затоа, начинот на кој ќе го кажете вашето мислење е многу важен. И, ако направите истражување на интернет, ќе најдете многу начини како да го направите тоа, но кој и метод да го искористите, гледајте тоа да биде врз сопствено искуство. Вашето мислење засновајте го на вашето искуство или како би го направиле тоа вие. Што би направиле во таква ситуација или веќе сте направиле. Не за друго, туку сите други начини се сведуваат на тоа дека соговорникот е критикуван, а со тоа е нападнато и неговото его, а тоа секако, не го сакаме. А доколку го темелите на сопствено искуство, тогаш ем што го кажувате вашето мислење, ем е врз основа на ваше искуство.

Пробајте, ќе забележите многу работи, меѓу кои:
Давање ваше мислење врз основа на ваше искуство (исто или слично на темата што сакате да ја обработите) има друга димензија.
Ако немате искуство, можеби не сте компетентни да давате ваше мислење.
Ќе ви овозможи да научите нови работи, а сте требале вие да „научите” некого.

Тешко е, но не и невозможно.

Со успех во промените,

Калин Бабушку

Член на тимот

МАКЕДОНИЈА-ЕКСПОРТ Консалтинг

www.macedonia-consulting.com

www.macedonia-export.com

 

Колумни

Електронска банка за правни субјекти – лесен и сигурен одговор на модерните предизвици

Објавено

на

Примарната дејност на Банките е да посредуваат помеѓу сопствениците на вишок капитал и оние кои имаат потреба од капитал. При извршувањето на својата дејност банките секогаш се трудат да ги задоволат потребите на клиентите, да го пратат и поддржуваат нивниот развој и да понудат беспрекорни услуги. Следејќи ги потребите на клиентите, пазарните движења и развојот на новите технологии, банките развиваат и усовршуваат платформи (меѓу кои и електронската банка), преку што ја унапредуваат соработката со своите клиенти, на начин кој значително им го олеснува работењето, особено во платниот промет кој е суштинска банкарска операција. (more…)

Продолжи со читање

Колумни

Клиент заглавен во експозитура на банка

Објавено

на

Стануваш наутро и сфаќаш дека денот нема да тргне на добро. Навиката ти вика користи мобилна апликација и плаќај што сакаш. Реалноста ти вика за тоа да го направиш мора да одиш да си ставиш пари на сметка. Стигаш кај најблиските банкомати, сфаќаш дека картичката што овозможува да ставиш пари од банкомат е истечена.

(more…)

Продолжи со читање

Колумни

It’s a Digital, Digital world!

Објавено

на

Да, ова е дигитален свет и иако не се родивме во таков, дефинитивно ни годи!

Добар дел од компаниите и брендовите во денешницата се создадени на овој фронтиер и се пред своето време, друг дел одлично се адаптирани, но постојат и оние кои не се снаоѓаат најдобро во истиот. Затоа одвојте дел од вашето скапоцено време, за да позборуваме за социјалните медиуми и дигиталниот маркетинг.

Ќе почнам со најинтересното и воедно најкрупното нешто кое ни се случува – социјалните медиуми. Колку и што од можеме да добиеме од нив?

Имено, на почетоците од мојата кариера со малку искуство, малку познавање на графички дизајн, малку контакти, но многу желба и идеи, социјалните мрежи беа „тука за мене“. Ми понудија начин да експериментирам во комуникацијата со различните целни групи. Открив многу интересни модели на однесување на публиката. Сето ова ме чинеше само: интернет, струја и некоја кутија цигари… Тогаш, да бидам искрен не замислував дека од оваа социјална мрежа ќе се роди цела индустрија и ќе биде еден од водечките канали застапен во буџетите. За мене на маркетинг тронот се уште беа традиционалните медиуми и пристапи. Но, еве после 10 години сум горд застапник на социјалните мрежи и дигиталните комуникации и тврдам дека нивното време допрва доаѓа.

Последните 6 години сум во автомобилската индустрија во која маркетинг буџетите драстично се намалија во изминатите 8 години. Слабата продажба и увозот на користени автомобили, значително ја отежнаа работата на луѓето и агенциите задолжени за маркетинг. Социјалните мрежи во овие „кризни времиња“ се покажаа како секирче на мраз за да се продолжи качувањето нагоре.

Секој корисник на различна социјална мрежа има различна природа или е од различен вид. Така на пример, ако го земеме просечниот корисник на најпопуларната мрежа Facebook, тој се карактеризира со потреба да му се обратите лично. Затоа ги имаме оние коментари како „cena?”„ima 38?“… Ова од вас бара поголема посветеност и ресурси, но од друга страна овозможува директно да допрете до корисникот од овој вид. Со последните новини кои овозможуваат на секој коментар да одговорите во приватна порака, апсолутно се подобрува директното обраќање и ви се овозможува на корисникот да му дадете “tailor made” понуда. Социјалните мрежи, како и корисниците се жива материја. Тие се менуваат регуларно. Она што допрва доаѓа и ќе се покаже „поживо“ од било што друго е Вештачката интелигенција. Иронично нели?

Останатите новини коа беа воведени конкретно на Facebook во последните години како Instant Articles го задржуваат корисникот на мрежата дури и кога тој мисли дека веќе излегол. Апсолутно сите истражувања покажуваат дека користењето на социјалните мрежи расте и дека порталите т.е. веб страните се борат за 30 до 60 секунди внимание кое корисникот би го потрошил на нивниот сајт и веднаш би се вратил да “скрола“ на мрежата. Ова е уште еден факт за исплатливоста на инвестицијата во платен маркетинг на социјалните мрежи.

Но, внимавајте, во буџетот секогаш да предвидите микс од Онлајн, Дигитални и Социјални медиуми. Бидејќи со дедицирање на целиот закуп само на социјални медиуми ризикувате да не добиете доволна ПР поддршка кај веб страните кои се од интерес за вашата целна група.

Друго на што морате да обратите внимание се „синовите и ќерките“ на Социјалните мрежи, т.е. таканаречените Инфлуенсери. Оваа категорија оди чекор понатаму во онаа директна комуникација и потреба за идентификација на корисниците. Да, луѓето се идолизирани и чувствуваат дека тоа можат да бидат и тие и дека тоа е нивен “cool” пријател.

Инфлуенсерите добиваат многу поголем reach во последно време особено во Македонија поради неколку факти:
Прво, по целиот скандал од бастионот на “fake news“ во светот, Титов Велес по старо, Трампов Велес по ново, Facebook значително го ограничи и го скрати reach-от на сите Facebook страни кои доаѓаат, се водат, или на било кој начин се поврзани со Македонија;
Второ, множењето на медиуми во просторот и социјалните мрежи кои ни ги донесе политичката нестабилност и политичката пропаганда, се оформија и зрачат многу медиуми кои не постојат за целта на реално, критичко известување, туку за други помалку или повеќе познати цели.

Трката за број еден социјална мрежа почнува да биде густа меѓу Facebook и „посинокот“ Instagram. Иако по број на корисници можеби доминира Facebook, во поглед на опфатот и ефектот на пораките Instagram со воведувањето на опцијата Stories, како да доби силен ветер во грбот и брзо гази напред.

Во некоја друга прилика, ќе ги споменеме и останатите социјални мрежи, некои успешни стратегии, како и моќните SEM, Programmatic и слично.
Морам да одам, имам некои постови и кампања за одобрување…

Извор: marketing365.mk

Продолжи со читање
P2_P_MK_300x250

Популарно

Copyright © 2018 bankarstvo.mk. All Rights Reserved. Developed by Digital Orange