Connect with us

Колумни

Tip of the week – Откажување на работите

Објавено

на

Хмм… откажувањето на проекти или започнати работи е многу лоша работа. Тие претставуваат загуба на пари и на луѓе. Од друга страна, пак, самото откажување влијае и врз моралот на луѓето кои биле инволвирани во имплементацијата.

 

Важно е да се знае дека сите проекти не можат да бидат успешно завршени. Некои од нив можат да бидат делумно успешни, но некои можат да бидат тотална утка. Од друга страна, пак, ако сите проекти на коишто работите се успешни, тогаш најверојатно немате доволно проекти. Што и да е, понекогаш е потребно да знаете кога е време да го откажете проектот на кој работите и да продолжите понатаму.

 

Некои од критериумите за откажување на проектите или работите што ги работите можат да се:

  • Целта – таа е невозможно да се исполни и продолжувањето на проектот само ќе ве доведува до дополнително исцрпување на ресурсите (човечки и материјални); 
  • Планирање – лошото планирање може да ве доведе до погрешни насоки во текот на работата;
  • Претпоставки – претпоставките на проектот се променија и можеби не е „вистинскиот” проект за работа. Не му е време…;
  • Проектот може да се заврши, но нема да создаде одржлива вредност за вас и за луѓето коишто се инволвирани;
  • Условите на пазарот се променија така што “ROI”(return of investmnet) или продажните очекувања нема да бидат исполнети или се очекува конкуренцијата да воведе понапреден производ;
  • Финалниот производ може да стане застарен порано отколку што се очекуваше, или компанијата можеби нема да може да обезбеди поддршка на клиентите за производот за да ги исполни очекувањата на клиентите;
  • Трошоците се зголемиле на проектот и распоредот значително се намалува;
  • Постојат технички проблеми надвор од способностите на персоналот на компанијата;
  • Проблемот е премногу комплексен за да може вие или самата компанијата да го управува;
  • Клучни ресурси го напуштиле проектот; 
  • Вие или компанијата се соочува со значителен проблем со кеш;
  • Има значителни промени во интересот и стратегијата на компанијата.

Вашата одговорност и одговорноста на луѓето над вас е голема и затоа треба да се осигурите дека сите потребни работи за добра имплементација на проектот се спроведуваат навремено. Но сепак, вие како носител на проектот или работата која ја извршувате, мора да бидете подготвени да донесете какви било лоши вести и уште потешко, да ги соопштите на тимот. 

 

Со успех во промените,

@kalin.babusku

Член на тимот 

МАКЕДОНИЈА-ЕКСПОРТ Консалтинг

www.macedonia-export.com

Колумни

8 причини зошто сакате да ја напуштите работата

Објавено

на

Кога одите на интервју за нова работна позиција, треба да бидете подготвени да одговорите на прашањата зошто ја напуштате работата или зошто го оставивте претходниот работодавач. Наместо да се фокусираме на минатото – и какви било негативни искуства – вашиот одговор треба да ја отвори вратата за дискусија за тоа зошто оваа нова позиција е совршена работа за вас.

Содржината на вашиот одговор ќе зависи од тоа дали сте заминале доброволно или сте биле замолени да заминете, важно е да одговорите на начин што ве фрла во позитивно светло. Начинот и причините за да ја напуштите работата и да најдете нова, треба да бидат водени од вашите цели, но има неколку клучни аспекти кои мора да ги знаете и за другата страна.

Ние извдоивме неколку клучни аспекти кои треба да ги запазите:

  • Ако им кажете дека сакате кариерно да растете, тие мислат дека имате скриена политичка агенда.
  • Ако им кажете дека вашиот шеф е неправеден, тие ќе мислат дека имате проблеми со авторитетот.
  • Ако им кажете дека не сте задоволни со тековната плата, тие ќе мислат дека сте алчни.
  • Ако им кажете дека не се согласувате со некого, ќе мислат дека е тешко да работите во тим.
  • Ако кажете дека сакате да бидете поблиску до дома за да поминете повеќе време со вашето семејство, тие ќе мислат дека сте мрзливи.
  • Ако им кажете дека барате поголеми предизвици, тие ќе мислат дека не сте искрени.
  • Ако им кажете дека сакате да стекнете нови вештини, тие ќе мислат дека ќе ги напуштите кога ќе завршите со стекнување.
  • Ако им кажете дека тие се тие го иницирале контактот со вас и дека сте заинтересирани, ќе мислат дека се правите паметни.

Вистината е дека сите горенаведени причини се валидни и се вистинските причини зошто добрите луѓе се откажуваат. Едноставно ако сте квалитетни во своето работење и знаете дека можете да постигнете повеќе, ќе сакате нови и поголеми предизвици

Паметна тактика е да ја го промените прашањето и наместо да одговорите зошто сакате да си одите од работното место, да одговорите што го прави подобро новото работно место.

Продолжи со читање

Колумни

Жените со ниски потпетици се попродуктивни

Објавено

на

Жените секогаш се облекуваат елегантно за своето работно место, особено ако постои кодекс на облекување во нивните компании. Меѓутоа, тоа што ги разликува сите една од друга се потпетиците што ги носат, докажано е во најновите истражувања за женската продуктивност.

Најпродуктивни се оние жени кои не носат потпетици и не чувствуваат тежина од работењето. На крајот од работното време се многу поопуштени и релаксирани од останатите.

Вторите по ред се жени кои носат ниски потпетици. Удобноста докажано ја зголемува продуктивноста, а има ли поубаво нешто од удобни чевли?“, стои во резултатите од ова истражување.

Значи, пасијата на жените за купување на потпетици всушност е осигурување за нивната удобност и продуктивност.

Продолжи со читање

Колумни

Дали можеме да им веруваме на банките?

Објавено

на

На наједноставно ниво, довербата обезбедува врската помеѓу познатото и непознатото и ни овозможува да се поврземе со други луѓе и идеи.

Довербата во банките може да се подели на три нивоа;

  • Основни очекувања – дали банката ќе ги штити моите пари и мојот идентитет и моите финансиски информации;
  • Ветувања – дали банката ќе ги почитува ветувањата што ги направи, експлицитно или поинаку, во однос на основните услуги;
  • Основни вредности – дали банката е способна да ја прави вистинската работа за своите клиенти, дури и ако тоа значи помал приход по трансакција.

Банките треба да испорачуваат доверба кај своите клиенти на сите нивоа, но тоа е третото, зачувување на основните вредности е најважно. Првите две едноставно се сметаат за стандардни. За жал, ова е местото каде што повеќето институции не успеваат, особено кога нивните бизнис модели вклучуваат внатрешни субвенции на повеќе клиенти.

Банките имаат проблем со довербата, но начинот на кој довербата е перцепирана од општеството исто така се менува. Пријателите, сајтови за оценување, колегите, блоговите и медиумите се нови извори на доверба. Преку засилување и агрегација, технологијата ги комбинира овие извори на информации за да им овозможи на банките да изградат репутација.

Што значи ова за банките? На ниво на поединецот, довербата се воспоставува преку дејства, а не зборови. Затоа, секоја клиент преку интеракција треба да изгради доверба и да ја даде на банката.

Не постои средишна основа. Секоја интеракција го гради брендот или го уништува. Лојалноста е реципрочна врска која успева на взаемна доверба и разбирање. За Банките нема подобро место за почеток отколку со демонстрирање дека им веруваат на своите клиенти.

Продолжи со читање
P2_P_MK_300x250
[ccpw id="39761"]

Популарно

Copyright © 2018 bankarstvo.mk. All Rights Reserved. Developed by Digital Orange