Connect with us

Интервјуа

РИЧАРД БРЕНСОН: Постои ли начин да се постигне успех во бизнисот без голема инвестиција во маркетинг?

Објавено

на

За жал не постои магичен рецепт за успех во бизнисот, а доколку постои сеуште не сум го пронашол – вели Ричард Бренсон. За создавање успешен и профитабилен бизнис потребно е време. Исто така нема гаранција дека вложувањето големи финансиски средства во маркетинг ќе го подобрат вашиот бизнис.

Иако нема правила за успех во бизнисот, Ричард Бренсон за 40 години искуство прифатил одредени насоки кои би можеле да бидат исклучително корисни:

1. Создадете корисен производи или услуга

Пред се, не би требало да влегувате во бизнис од чисто економски причини. Управувањето компанија подразбира голем број работни часови и донесување тешки одлуки, а доколку немате подобра причина за тоа од парите, вашиот бизнис веројатно ќе пропадне, како што често се случува на младите компании.

Потребно е да создавате нешто што ќе биде корисно за поголем опсег на луѓе. И, доколку имате работа која вистински ја сакате, ќе имате поголеми шанси да пронајдете клиенти кои ќе ви веруваат.

Кога ќе дефинирате за кој производ или услуга се заинтересирани клиентит, посветете се на тоа како да ги правите работите различно од конкуренцијата. Позиционирајте ја вашата компанија, така што ќе се разликува од останатите.

2. Креирајте едноставна порака

Клиентите покрај фактот дека сакаат да купуваат производи кои се бренд, дополнително се идентификуваат со вредностите кои ги промовира истиот. Запрашајте се зошто започнавте да ја работите вашата работа, и бидете искрени, тоа ќе ви помогне да ја дефинирате вредноста на брендот. Потоа, креирајте ја вашата порака колку поедноставно можете.

3. Рекламирајте се

Маркетингот е моќна алатка, но тоа не значи дека мора да биде и скапа. Кога основав сопствена компанија, мојот ментор ми даде непроценлив совет. Знаејќи дека не можеме да парираме на веќе етаблирани авио компании по буџетот кој го планираат за маркетинг, тој ме охрабри да го насочам публицитетот кон себе: “Направи будала од себе, инаку нема да преживеете“.

Го прифатив неговиот совет и од тогаш се обидувам на забавен начин да го привлечам медиумското внимание на нашата компанија, преку бројни шеги. Иако отсекогаш бев заинтересиран за спорт и физички предизвици, тоа можеби нема да биде вашиот вистински избор. Обидете се да пронајдете свој начин да привлечете внимание на себе, тогаш ќе имате бесплатна реклама.

4. Прифатете ги социјалните медиуми

Твитер и Фејсбук се одличен начин да ја испратите вашата порака до публиката. Социјалните медиуми освен што се поефтини од рекламирањето, дополнително ви овозможуваат на иновативен начин да стапите во контакт со своите потенцијални клиенти.

Запомнете дека постои разлика помеѓу продажба и маркетинг. Според мене, продажба преку социјални медиуми не функционира – подобро е да ги искористите за комуникација со своите клиенти и на тој начин да се забавувате. Со тек на време вашиот профил ќе биде посилен и повеќе препознатлив, ќе стекнете доверба и клиенти.

Информациите кои можете да ги добиете преку социјалните медиуми се непроценливи, особено на почетокот. Слушајте ги коментарите од своите клиенти со цел да ја разликувате добрата од лошата работа..

5. Ужувајте во тоа што го правите

Доколку искрено го сакате и верувате во она што го правите, вашиот ентузијазам ќе ги привлече луѓето. Целосна посветеност на работата е она што ве води до успехот.

 

Повеќе

Интервјуа

Влијанието на банкоосигурувањето во Македонија – партнерство помеѓу Шпаркасе Банка и ВинерЛајф Осигурување

Објавено

на

Во пресрет на десетгодишнината од основањето на Шпаркасе Банка на пазарот во Македонија имавме можност да дознаеме повеќе за производите кои банката ги нуди во делот на банкоосигурувањето. Партнер на банката во доменот на животното осигурување е компанијата Винер Лајф. (more…)

Продолжи со читање

Интервјуа

Влијанието на банкоосигурувањето во Македонија – партнерство помеѓу Охридска Банка Сосиете Женерал и Граве Осигурување АД Скопје

Објавено

на

Во изминатиов период од особена важност за банките и осигурителните компании е банкоосигурувањето. Во Македонија се создадоа повеќе партнерства на банки и осигурителни компании, преку кои им се нудат многу поволни иновативни производи на клиентите.

Деловното партнерството помеѓу две реномирани компании со долгогодишен успех во своето работење, Охридска Банка Сосиете Женерал и Граве Осигурување АД Скопје датира од 2012 година и веќе шест години успешно функционира на пазарот.

Поразговаравме со Катерина Петровска, Раководител на Дирекција за маркетинг во Охридска Банка Сосиете Женерал.

Банкарство.мк: Што точно претставуава банкоосигурувањето?

Катерина: Со овој назив се именуваат производите кои претставуваат микс од банкарски производи и животно осигурување, при што осигурувањето значи заштита на клиентот во случај на осигурен настан – смрт, губење на деловна способност или траен инвалидитет. При настанување на осигурен настан, долгот кон банката го подмирува осигурителната компанија, така што клиентот или најблиското семејство на клиентот е ослободено од долгот кон банката.

Банкарство.мк: Каква е придобивката на клиентите од овој тип на осигурување, при подигнување на кредит во банка?

Катерина: Клиентите со користењето на банкарски производи со осигурителна компонента, добиваат заштита во случај на немил настан, долгот кон банката да не падне на нивен товар или на товар на најблиските, туку да биде целосно подмирен од страна на осигурителната компанија. Клиентите се повеќе го прифаќаат овој производ и ги препознаваат бенефитите од користење на кредитно животно осигурување со оглед дека истото значи посигурна иднина за нив и нивните најблиски, а самиот трошок е вклучен во месечната рата на кредитите и на тој начин минимално влијае на нивниот буџет.

Банкарство.мк: Охридска Банка е единствената банка која во моментов на клиентите им нуди можност покрај осигурувањето при подигнување на кредит (потрошувачки, станбен, хипотекарен…), да можат да го осигураат и искористениот износ кај кредитните картички и дозволеното пречекорување. Можеме ли во иднина да очекуваме некоја нова иновативна понуда?

Катерина: Охридска Банка Сосиете Женерал постојано работи на зголемување на својата понуда како во делот на банкарските производи и услуги така и во комбинирање на банкарските со осигурителните производи.

Најновите производи кои претставуваат спој на животно осигурување и банкарски производи се осигурување на трансакциска сметка и осигурување на депозит кои како концепт нудат итна поткрепа и можност за повеќе полиси. Финансиските бенефиции од осигуран настан подразбираат вкупен надомест со максимален лимит до 2.500 евра по полиса за осигурувањето на трансакциска сметка и до 3.000 еур по полиса за осигурувањето на депозит, согласно условите на осигурувањето. Клиентот може да аплицира за максимум три полиси, и оттука максималниот осигуран износ тројно би се зголемил.

Корисниците на картички на Охридска банка Сосиете Женерал, истовремено бесплатно добиваат осигурување на картички – “IN-cards“ со кое сите МастерКард и ВИЗА платежни картички – се покриени со неколку осигурителни покритија.

Осигурувањето на картичките е неживотно осигурување на клиентите и вклучува одредени настани кои се покриени и се надополнуваат во зависност од типот на картичката (на пример: надомест за изгубен багаж при патување).

Освен што ваквото осигурување е компатибилно решение во однос на патничкото осигурување, вклучените придобивки овозможуваат: осигурување што е валидно веднаш без потреба од апликација и без дополнителни трошоци, финансиска безбедност за имателот на картичката и неговото семејството во случај на осигурен настан, покриеност за неограничен број на патувања, медицинска помош, осигурен багаж и многу друго.

Банкарство.мк: Зошто ваквите партнерства се важни и за банките и за осигурителните компании и како влијаат врз целокупниот финансиски сектор?

Катерина: Бенефит од ваквите партнерства, покрај претходно наведените за клиентите, имаат секако и банките и осигурителните компании. За банките, можноста за вклучување на осигурителните производи во својата понуда значи збогатување на палетата на производи, заштита од ненаплата на побарувања при настанување на осигуран случај, финансиски бенефит и зголемување на задоволството на клиените поради овозможувње на нивна заштита со производите од кредитно животно осигурување.

За осигурителните компании ваквите производи исто така значат збогатување на понудата, зголемување на дистрибутивната и продажна мрежа, а со тоа и зголемување на портфолиото на клиенти, диверзификација на ризикот и крајно подобри финансиски резултати.

Банкарство.мк: Колкав е степенот на развиеност на банкоосигурувањето во светот и дали банкоосигурувањето во Р.Македонија се движи во таа насока?

Катерина: Постојат многу разлики во однос на развојот на банкоосигурувањето во светот и истото зависи во голем дел од регулативата како и од најразлични културолошки и социодемографски фактори, но евидентен е глобален тренд на раст на значењето на банкоосигурувањето. Во некои европски земји, банкоосигурувањето е главен канал за продажба на животното осигурување.

Во Р.Македонија од пионерскиот чекор на Охридска Банка Сосете Женерал во 2012 година со воведување на првиот ваков производ – кредитно животно осигурување, до денес евидентен е постојан раст на понуда на ваков тип на производи и воведување на производот од страна на повеќе банки на пазарот, така што можеме да кажеме дека степенот на развој и свесноста на клиентите за постоењето и за бенефитите од овој производ е на солидно ниво и во одредени случаи има и пресудно влијание за изборот на производот кој ќе го користи клиентот.

Продолжи со читање

Интервјуа

Влијанието на банкоосигурувањето во Македонија – партнерство помеѓу НЛБ Банка и Кроациа Осигурување – Живот

Објавено

на

Во изминатиов период од особена важност за банките и осигурителните компании е банкоосигурувањето. Во Македонија се создадоа повеќе партнерства на банки и осигурителни компании, преку кои им се нудат многу поволни иновативни производи на клиентите.

Веќе подолго време на пазарот опстојува и успешно функционира партнерството помеѓу НЛБ Банка АД Скопје и Кроациа Осигурување – Живот.

Поразговаравме со Љупка Ѓоргиевска, Директор на Сектор за развој на понуда и маркетинг во НЛБ Банка АД Скопје и Христина Џамбазовска Анастасов, Директорот на Сектор за деловни операции и потпорни процеси во Кроациа Осигурување – Живот. (more…)

Продолжи со читање
P2_P_MK_300x250

Популарно

Copyright © 2018 bankarstvo.mk. All Rights Reserved. Developed by Digital Orange