Connect with us

Интервјуа

РИЧАРД БРЕНСОН: Постои ли начин да се постигне успех во бизнисот без голема инвестиција во маркетинг?

Објавено

на

За жал не постои магичен рецепт за успех во бизнисот, а доколку постои сеуште не сум го пронашол – вели Ричард Бренсон. За создавање успешен и профитабилен бизнис потребно е време. Исто така нема гаранција дека вложувањето големи финансиски средства во маркетинг ќе го подобрат вашиот бизнис.

Иако нема правила за успех во бизнисот, Ричард Бренсон за 40 години искуство прифатил одредени насоки кои би можеле да бидат исклучително корисни:

1. Создадете корисен производи или услуга

Пред се, не би требало да влегувате во бизнис од чисто економски причини. Управувањето компанија подразбира голем број работни часови и донесување тешки одлуки, а доколку немате подобра причина за тоа од парите, вашиот бизнис веројатно ќе пропадне, како што често се случува на младите компании.

Потребно е да создавате нешто што ќе биде корисно за поголем опсег на луѓе. И, доколку имате работа која вистински ја сакате, ќе имате поголеми шанси да пронајдете клиенти кои ќе ви веруваат.

Кога ќе дефинирате за кој производ или услуга се заинтересирани клиентит, посветете се на тоа како да ги правите работите различно од конкуренцијата. Позиционирајте ја вашата компанија, така што ќе се разликува од останатите.

2. Креирајте едноставна порака

Клиентите покрај фактот дека сакаат да купуваат производи кои се бренд, дополнително се идентификуваат со вредностите кои ги промовира истиот. Запрашајте се зошто започнавте да ја работите вашата работа, и бидете искрени, тоа ќе ви помогне да ја дефинирате вредноста на брендот. Потоа, креирајте ја вашата порака колку поедноставно можете.

3. Рекламирајте се

Маркетингот е моќна алатка, но тоа не значи дека мора да биде и скапа. Кога основав сопствена компанија, мојот ментор ми даде непроценлив совет. Знаејќи дека не можеме да парираме на веќе етаблирани авио компании по буџетот кој го планираат за маркетинг, тој ме охрабри да го насочам публицитетот кон себе: “Направи будала од себе, инаку нема да преживеете“.

Го прифатив неговиот совет и од тогаш се обидувам на забавен начин да го привлечам медиумското внимание на нашата компанија, преку бројни шеги. Иако отсекогаш бев заинтересиран за спорт и физички предизвици, тоа можеби нема да биде вашиот вистински избор. Обидете се да пронајдете свој начин да привлечете внимание на себе, тогаш ќе имате бесплатна реклама.

4. Прифатете ги социјалните медиуми

Твитер и Фејсбук се одличен начин да ја испратите вашата порака до публиката. Социјалните медиуми освен што се поефтини од рекламирањето, дополнително ви овозможуваат на иновативен начин да стапите во контакт со своите потенцијални клиенти.

Запомнете дека постои разлика помеѓу продажба и маркетинг. Според мене, продажба преку социјални медиуми не функционира – подобро е да ги искористите за комуникација со своите клиенти и на тој начин да се забавувате. Со тек на време вашиот профил ќе биде посилен и повеќе препознатлив, ќе стекнете доверба и клиенти.

Информациите кои можете да ги добиете преку социјалните медиуми се непроценливи, особено на почетокот. Слушајте ги коментарите од своите клиенти со цел да ја разликувате добрата од лошата работа..

5. Ужувајте во тоа што го правите

Доколку искрено го сакате и верувате во она што го правите, вашиот ентузијазам ќе ги привлече луѓето. Целосна посветеност на работата е она што ве води до успехот.

 

Повеќе
Реклама here code

Интервјуа

Очекувања на г-дин Глигор Бишев [Шпаркасе Банка Македонија] за случувањата во банкарскиот сектор во 2018 година

Објавено

на

На почетокот на тековната 2018 година, се обративме до членовите на Управните одбори на Банките во Македонија, со цел објавување на очекувањата на водечките банкари во нашата земја од аспект на предизвиците со кои ќе се соочат Банките.

(more…)

Продолжи со читање

Интервјуа

Очекувања на менаџментот на Охридска банка за случувањата во банкарскиот сектор во 2018 година

Објавено

на

На почетокот на тековната 2018 година, се обративме до менаџментот на Банките во Македонија, со цел објавување на очекувањата на водечките банкари во нашата земја од аспект на предизвиците со кои ќе се соочат Банките.

(more…)

Продолжи со читање

Интервјуа

Интервју со дел од Retail тимот на Капитал Банка АД Скопје

Објавено

на

Разговаравме со  Јана Дишлијев – Раководител на Секторот за физички лица, Катерина Бранова – Координатор за кредитирање и Сузана Бошковска Златаревска – Експерт за маркетинг и развој на нови производи. (more…)

Продолжи со читање

Популарно

Copyright © 2018 bankarstvo.mk. All Rights Reserved. Developed by Digital Orange