Connect with us

Анализи

ПАМЕТНИ ТЕЛЕФОНИ: Дури 66% од луѓето во 2018 година ќе користат паметни телефони

Објавено

на

Брзата експанзија на паметни телефони низ светот, која го трансформираше и начинот на кој огласувачите комуницираат со потрошувачите, полека забавува, бидејќи пенетрацијата во најразвиените пазари веќе достигна 80% – 90%. Бројот на сопственици на смартфони ќе се зголемува за 7% во 2018 година, што претставува помал процент на годишен пораст во однос на годишниот пораст од 10% во 2017, 14% во 2016 и 21% во 2015 година.

Раширувањето на паметните телефони и другите мобилни уреди го зголемува бројот на контакти меѓу брендовите и потрошувачите, давајќи им нови можности на корисниците да се поврзуваат со содржини на медиумите каде и да се наоѓаат, и во секое време во текот на денот. Некои од овие контакти имаат форма на платено рекламирање во содржини од трети страни, но мобилната технологија овозможува и пошироки искуства со брендовите, како што се брендираните содржини и активација на социјалните медиуми.

Западна Европа и Азискиот Пацифик продолжуваат да водат во светски рамки кога е во прашање распространетоста на паметните телефони. Медиумската агенција Зенит (Zenith)предвидува дека пет пазари ќе имаат пенетрација на паметни телефони над 90% во 2018 година: Холандија (94%), Тајван (93%), Хонг Конг (92%), Норвешка и Ирска (секоја со 91%). Ниво на пенетрација помеѓу 80% и 90% ќе имаат 11 пазари,повеќетоод нив од Западна Европа и Азискиот Пацифик со исклучок на Израел, каде пенетрацијата ќе изнесува 86%.

Земја со најголем број корисници на паметни телефони би била Кина, со 1,3 милијарди корисници, по што би следела Индија, со 530 милиони корисници. САД би биле трети, со 229 милиони корисници.

*52 земји вклучени во овој извештај се Аргентина, Австралија, Австрија, Белорусија, Белгија, Босна и Херцеговина, Бугарија, Канада, Кина, Колумбија, Чешка, Данска, Еквадор, Естонија, Финска, Франција, Германија, Грција, Хонг Конг, Унгарија, Индија, Ирска, Израел, Италија, Јапонија, Латвија, Литванија, Малезија, Мексико, Холандија, Нов Зеланд, Норвешка, Пакистан, Перу, Филипини, Полска, Португалија, Романија, Русија, Србија, Сингапур, Словачка, Јужна Африка , Јужна Кореја, Шпанија, Шведска, Швајцарија, Тајван, Тајланд, Украина, Велика Британија и САД, што претставува 65% од светското население.

Пенетрацијата на таблетите ќе се стабилизира на околу 20%

Сопствениците на таблетисе во помал број споредено со сопствениците на паметните телефони, делумно поради тоа што таблетитепочесто се користатво домашни услови, а делумно и затоа што потрошувачите на некои пазари претпочитаат да користат поголеми паметни телефони наместо таблети. Таблетите воопшто не се атрактивни во Кина, каде што оваа година се проценува дека нивната пенетрација изнесува само 4,8%, во споредба со 85,4% пенетрација кога се во прашање паметните телефони. Пенетрацијата на таблетите паѓа дури и во Тајланд.

Пенетрацијата на таблети варира во сите 52 земји во овој извештај; таа надминува 50% на 12 пазари и е помала од 10% во седум. Најголемае во Холандија (пенетрација од 74% годишно), Австралија (66%) и Ирска (65%).

На глобално ниво, распространетоста на таблетите ја проценуваме на ниво од 18,7% за оваа година, што е за малку повеќе од 17,8% во 2016 година. Се чини дека се стабилизира на околу 20%: ние проценуваме дека дека нивото на пенетрација во 2018 година ќе изнесува 19,5% и 20,1% во 2019 година.

73% од корисниците во 2018 година ќе пристапуваат на интернет преку мобилни уреди!

Мобилните уреди (вклучувајќи ги и паметните телефони и таблетите) за повеќето корисници сега се примарно средство за пристап до интернет и се предвидува дека нивниот удел во времето поминато на интернет во 2018 година ќе достигне 73%, наспроти 70% во 2017 и 65% во 2016 година. Користењето на интернет преку мобилни уреди е двојно зголеменово однос на 2011 година, кога изнесувало 36% од целата интернет употреба. До 2019 година се очекува тоа да достигне 76%.

Пазарите каде мобилните уреди имаат највисок удел во користењето на интернет се географски разновидни. Шпанија е на врвот, со околу 81% од користењето на интернет од мобилните уреди оваа година, по што следуваат Италија (78%), Кина и САД (секој со 77%) и Индија (73%).

59% од трошоците за интернет рекламирање во 2018 година ќе бидат за рекламирање на мобилни уреди.

Како што имаме наведено во нашите квартален извештај заПредвидувања за инвестиции во рекламирањето (Advertising Expenditure Forecasts), износот на средствата што се трошат на рекламирање на интернет преку реклами на мобилни уреди, за прв пат оваа година ја надмина сумата потрошена за десктоп рекламите. Зенит проценува дека во 2017 година 53% од сите интернет реклами ќе одат на реклами видени на мобилни уреди, и се предвидува дека тој процент ќе се зголеми на 59% во 2018 година и 62% во 2019 година. Во 2019 година рекламирањето на мобилни уреди ќе изнесува 156 милијарди долари, односно ќе биде 26% од рекламите во сите медиуми.

За повеќето потрошувачи и огласувачи, мобилниот интернет сега е нормален интернет“, вели Џонатан Барнард, раководител на одделот за медиумски проценки во Зенит и Директор на Global Intelligence (одделот на Зенит задолжен за прибирање на податоци за медиумите глобално). “Пенетрацијата на мобилните уреди почнува да се заситува на некои пазари, но има доволен простор за понатамошен раст во остатокот од светот“.

Виторио Бонори, Претседателот на Зенит глобално, истакна:

Бидејќи интернетот е сега мобилен, брендовите имаат можност да го користат за да комуницираат со потрошувачите во поголем дел од нивното време – кога купуваат, кога се дружат и патуваат, како и кога се на своето работно место. Со тоа што ќе можеме да допреме до потрошувачите во вистинско време со соодветно дизајнирани и осмислени пораки, брендовите ќе можат поефикасно да ги водат своите корисници низ процесот на осознавање на брендот до воспоставување трајна конекција.

 

Повеќе

Анализи

Референдумот и влезот во ЕУ ќе влијаат врз каматите на кредитите

Објавено

на

Откако Народната банка ја намали основната каматна стапка се очекува да дојде и до намалување на каматните стапки кај депозитите и кај банкарските кредити. Ликвидноста на банкарскиот систем е голема, а парите ќе мора да се пласираат во кредити за правни и физички лица. Банкарите забележуваат раздвижување во нивниот сектор и актуелно се бараат добри проекти за финансирање.

(more…)

Продолжи со читање

Анализи

Влијанието на Brexit врз банките во Велика Британија и САД

Објавено

на

Со месеци менаџментот на банките зборуваше за ограничувања поврзани со валидноста на нивните операции како последица на излезот на Велика Британија од Европската Унија. Менаџерите издадоа предупредувања за можностите за отпуштања во нивните лондонски канцеларии заедно со некои екстремни предупредувања за релокација како излез може да ги загрозат нивните европски операции.

Иако Brexit директно и индиректно влијае на изгледите на банките во САД, исто како и повеќето планови за прекин, оваа поделба може да потрае и пред целосното влијание да стане јасно.

Долго пред да има индикации за вонреден настан во кој Велика Британија всушност излегува од Унијата, банките во САД, како што се Банката на Америка и Ситигруп, веќе можеа да ги почувствуваат заканите од различни фронтови.

Иако можеби би помислиле дека претходните предупредувања од банките биле претерани, нема сомневање дека откако се активираше постапка за излез, банките ќе бидат принудени брзо да ги реструктуираат своите операции. Штом Велика Британија ќе одлучи да се повика на член 50 (кој се активираше на 28. март 2017 година), ќе има две години да преговара за условите на распадот.

Американските банки се принудени да го преиспитаат постоењето на нивните лондонски канцеларии. Со цел да се продолжи со усогласување на европските закони и финансиските регулативи, банките на САД кои работат во регионот на крајот ќе алудираат на можноста или да ги преместат менаџерите или да направат промени во нивните правни структури, или и двете. Дополнително, постои особена загриженост за перспективите на банкарите, трговците и вработените кои се државјани на Европската унија.

Економијата на САД стана многу почувствителна за надворешните ризици. Економистите во Банката на Америка, ги намалија своите прогнози за раст на БДП на САД за 0,2 процентни поени во текот на следните шест квартали по гласањето во Велика Британија. Со оваа глобална зараза по референдумот во Велика Британија, американскиот раст би можел да биде изложен на ризик и намалените очекувања на БДП би можеле да се претворат во ограничување на барањата за кредити и враќање на пазарите на капитал и да ја потиснат клиентската активност.

Како последица на тоа, активноста на банките може да страда, бидејќи глобалните последици од Brexit создаваат огромна неизвесност. Веројатноста за објавување на договорите, особено во Европа, може да се забележи екстремно забавување и да влијае врз заработката на банките на почетокот од следната година. Покрај тоа, предвидливо е и забавување на фиксниот приход.

Гласањето на Brexit и неговите последици не само што се заканија дека ќе го нарушат деловниот циклус, туку ги ставаат на ризик изгледите за зголемување на стапката. Во средината на оваа бура, централните банки низ целиот свет ќе треба да ја разгледаат оваа неизвесност кога дебатираат за монетарните политики.

Што се однесува до Банката на федерални резерви, кревкоста на глобалната економија и забавувањето во САД, зголемувањето на стапките е многу помалку веројатно сега. Централната банка се очекува да застане додека не се постигне финансиска стабилност. Дополнително, по превирањата во првиот квартал и гласањето за Brexit , намалувањето на каматните стапки може дополнително да ги притисне маргините, што не би било добро за банкарската индустрија. Намалувањето на трошоците ја ограничува способноста на банките да ги зголемат нето каматните маржи и оттаму нивната вкупна заработка.

 

 

Продолжи со читање

Анализи

Еврозона: што тоа значи и кои се условите за влез?

Објавено

на

Еврозоната е географски и економски регион кој се состои од земји во Европската унија (ЕУ) кои целосно го инкорпорираат еврото како нивна национална валута.

Од 2018 година, еврозоната се состоеше од 19 земји во ЕУ: Австрија, Белгија, Кипар, Естонија, Финска, Франција, Германија, Грција, Ирска, Италија, Латвија, Литванија, Луксембург, Малта, Холандија, Португалија, Словачка, Словенија и Шпанија.

Еврозоната е една од најголемите економски региони во светот, а нејзината валута, еврото, се смета за една од најликвидните во споредба со другите. Валутата на овој регион продолжува да се развива со текот на времето и зазема поистакнат став во резервите на многу централни банки.

Во 1992 година, земјите што ја сочинуваат Европската заедница (ЕК) го потпишаа Договорот од Мастрихт, со што се создаде ЕУ. Создавањето на ЕУ имаше неколку области со големо влијание – тоа промовираше поголема координација и соработка во политиката, општо земено, но имаше одредени ефекти врз граѓанската, безбедносната и одбранбената политика и економската политика.

Во однос на економската политика, Договорот од Мастрихт имаше за цел да создаде заедничка економска и монетарна унија, со централен банкарски систем (Европската централна банка (ЕЦБ)) и заедничка валута (еврото).

Со цел да го стори тоа, Договорот повика на слободно движење на капиталот помеѓу земјите-членки, кој потоа прерасна во зголемена соработка меѓу националните централни банки и зголеменото усогласување на економската политика меѓу земјите-членки. Последниот чекор беше воведувањето на самото евро, заедно со спроведувањето на единствена монетарна политика, која доаѓа од ЕЦБ.

Исто така, воведоа критериуми за конвергенција, или барања што треба да ги исполнат земјите за да го користат еврото како валута. Според CNN, овие вклучуваат

  1. Ограничувања за буџетски дефицит и јавен долг,
  2. Стабилност на девизниот курс,
  3. Стапки на инфлација во 1,5% од 3 земји на ЕУ со најниска стапка, и
  4. Долгорочни каматни стапки во рамките на 2% од трите најниски стапки во ЕУ.

Следната држава која ќе се обиде да влезе во еврозоната е Бугарија. Но претходно треба да ги исполни горенаведените услови, во малку модифицирана форма:

  1. Програма за супервизорски реформи и зајакната соработка со Европската централна банка;
  2. Планот, исто така, значи дека нема да може да влезе во механизмот на девизниот курс, додека нејзините банки немаат усвоено сеопфатен тест за стрес и преглед на квалитетот на средствата од страна на ЕЦБ;
  3. Зајакнување на надзорот на небанкарскиот финансиски сектор;
  4. Целосно да ги спроведе правилата за спречување на перење пари на ЕУ.
Продолжи со читање
P2_P_MK_300x250
[ccpw id="39761"]

Популарно

Copyright © 2018 bankarstvo.mk. All Rights Reserved. Developed by Digital Orange