Connect with us

Банки

Оглас за вработување во УНИ Банка

Објавено

на

УНИБанка има потреба од вработување на квалитетни и високо мотивирани лица и за таа цел објавува оглас за следново работно место:

ОГЛАС
за ангажирање еден (1) извршител на работното место Проценител на недвижен имот

Кандидатите треба да располагаат со следниве квалификации и познавања:

  • Високо образование со положен стручен испит со Уверение од Министерство за Транспорт и врски за проценител на недвижен имот;
  • Минимум една година работно искуство како проценител на недвижен имот, по добивање на Уверението;
  • Со правосилна одлука да не му е изречена мерка за забрана за вршење професија или должност;
  • Возачка дозвола – Б категорија;
  • Познавање на MS Office.

Работни задачи и должности на работното место:

  • Кандидатот треба да врши проценки и услуги поврзани со проценки на имот;
  • Оценува извештаи за извршени проценки од страна на надворешни и внатрешни проценители;
  • Врши посета и увид во понуденото обезбедување (подвижен и недвижен имот);
  • Комуницира со независни проценители и клиенти на Банката за технички, процедурални или други прашања.

Лични карактеристики и вештини потребни за работното место:

  • Динамична личност со способност за преземање на иницијативи;
  • Одличии организациски и комуникациски вештини;
  • Прецизност, точност и аналитичен пристап во работењето;
  • Висок личен интегритет, деловен и професионален однос.

Банката обезбедува основна плата во месечен нето износ од минимум 30.000 МКД.

Банки

Оглас за вработување во Шпаркасе Банка

Објавено

на

Шпаркасе Банка Македонија АД Скопје за своите потреби огласува слободнa работнa позициja:

Стручен соработник за одржување на софтверски решенија, Дирекција за развој на софтверски решенија, Сектор за организација и ИТ (позиција во Централа – Скопје, неопределено време со вклучена пробна работа од 6 месеци).

Кандидатите треба да ги исполнуваат следниве услови:

– ВСС, Акредитирани високообразовни институции во РМ;
– Електротехника, информатика, математика или други несродни насоки во случај на
соодветно работно искуство,
– 2 години работно искуство во областа на информационата технологија, искуството со
банкарски информациски системи се зема како предност;
– Добро познавање на информационата технологија, Microsoft сертификати рамковно
познавање на банкарското работење;
– Англиски – солидно познавање, читање и пишување;
– Познавање на основните методи и техники за програмирање и организација и
моделирање на податоци
– Напредно познавање и искуство во одредени технологии за програмирање, рамковно
познавање на севкупниот ИС на Банката
– Комуникациски способности, способност за координација со останатите организациони
делови во Банката, иницијативност, тактичност, креативност, доверливост.

Опис на работно место/одговорности:

– Решавање на конкретни задачи кои се однесуваат на одржување и мониторинг на
постоечките решенија;
-Основна цел е креирање на софтверски решенија кои ги исполнуваат барањата на
корисниците во договорените рокови, односно правилно функционирање на постоечките
апликативни решенија и решавање на евентуални проблеми во работењето без
нарушување на бизнис процесите;
-Ги анализира барањата за промени во апликацијата и ги обезбедува потребните влезни
податоци;
– Им помага на корисниците во совладување на оперативни информатички проблеми (како
второ ниво на поддршка после ИТ хелп деск);
-Активно учествува во изработка на плановите за развој на барањата за промена на
апликативните решенија (CR Мanagement);
-Го спроведува развојот на барањата за прилагодување на функционалностите во
апликативните решенија (CR,MZ,SIR), и следење на нивната реализација во рамки на
информациониот систем;
-Одржување на софтвер: следење на работата и мониторинг на системот, промени во
софтверот согласно дефинираните стандарди, потреби и утврдени недостатоци, фабричко
тестирање и корекција на грешки откриени во текот на фабричкото или корисничкото
тестирање;
-Спроведување на процеси и процедури поврзани со процесот на тестирање на развиените
софтверски решенија;
-Изработка на концептот и сценарија за тестирање, организација, координација и
реализација на тестирањата;
-Активно истражува и предлага примена на нови технологии / решенија во својот домен на
работа, учествува во планирањето и изработката на стандардите за програмирање;
-Ги анализира постоечките процеси од доменот на сопствената одговорност и дава предлози
за редизајн / оптимизација на процесите и апликациите во соработка со сопствениците на
процесите.

Работно време: дневно од 08:00 до 16:00 часот, 40 часа неделно, од понеделник до петок, работа во една смена – претпладне.

Почетна основна месечна нето плата 40.000,00 денари.

Изборот ќе се изврши во рок од 45, 90 или 120 дена во зависност од бројот на пристигнати апликации.

Заинтересираните кандидати кои ги исполнуваат горе наведените услови потребно е да испратат резиме (CV) и придружно писмо со наведување на работното место и доказ (уверенија, дипломи, препораки) за исполнување на условите, по пошта или да ги достават лично документите на адреса: ул.Македонија 9-11, Скопје, најдоцна до 27.06.2018 година.

Само апликациите кои ги исполнуваат потребните квалификации и услови поткрепени со докази ќе бидат повикани на тестирање и интервју.

Пристигнатите апликации после наведениот рок, апликации пристигнати по e-mail, како и некомплетните апликации нема да бидат предмет на разгледување.

Продолжи со читање

Банки

Оглас за избор на директор на Комерцијална Банка АД Скопје

Објавено

на

Комерцијална Банка АД Скопје објавува Оглас за избор на Директор (Менаџер) на Филијала (лице со посебни права и одговорности) во Комерцијална Банка АД Скопје – Филијала Битола, со мандат од 2 години.

 

Потребни квалификации и способности:

  • Високо стручно образование со 240 ЕКТС кредити или VII-1 степен. Завршени додипломски или пост дипломски студии на Економски факултет се сметаат за предност,
  • Работно искуство од најмалку 6 години,
  • Пожелно, но не задолжително искуство од работење во банка во Р. Македонија,
  •  Познавање на прописите од областа на банкарство и/или финансии,
  • Познавање на правилата за добро корпоративно управување,
  • Висок личен интегритет и одговорност кон работата,
  • Менаџерски и лидерски способности,
  • Комуникациски, организациски и аналитички вештини, ориентираност кон клиенти, способност за тимска работа и професионално однесување,
  • Познавање на англиски јазик и работа со компјутери.

 

Работното време:  40 часа неделно од понеделник до петок.

 

Почетна основна нето плата  56.160,00 денари

Огласот трае 8 (осум) работни дена, сметано од денот на објавувањето на огласот. Изборот ќе се изврши во рок од 45, 90 или 120 дена по истекот на рокот за пријавување, во зависност од бројот на пријавени кандидати.

 

Заинтересираните кандидати кои ги исполнуваат горенаведените критериуми потребно е да пратат кратка биографија (CV),  мотивациско писмо и копија од Диплома за завршено високо образование, на следната адреса: Сектор за човечки ресурси и општи работи, Комерцијална банка АД Скопје, Ул.Орце Николов бр.3, 1000 Скопје, или на e-mail адреса vrabotuvanje@kb.com.mk со назнака: “Oглас за вработување во Филијала Битола”

 

Лице за контакт: Меглена Димитрова тел: 3-168-412

 

Некомплетната документација и документацијата доставена по истекот на рокот за аплицирање нема да биде разгледувана.

На интервју ќе бидат повикани само апликантите кои ќе влезат во потесен круг.

 

Огласот е објавен во АВРМ и истиот може да го побарате преку пребарувачот Google Chrome на web страната на АВРМ на следниот линк:

 

https://e-rabota.avrm.gov.mk/OglasSearch.aspx

Продолжи со читање

Банки

Оглас за вработување во Комерцијална банка АД Скопје

Објавено

на

Комерцијална банка објави оглас за вработување на помлад соработник за платен промет во земјата и работа со население, во Филијала Струмица, 2 (два) извршитела на определено работно време од 12 месеци, со можност за продолжување на Договорот за вработување. (more…)

Продолжи со читање

Популарно

Copyright © 2018 bankarstvo.mk. All Rights Reserved. Developed by Digital Orange