Connect with us

Банки

Оглас за вработување во Стопанска Банка а.д. Битола за раководител на Служба платен промет во земјата

Објавено

на

Службата за човечки ресурси на Стопанска Банка а.д. Битола за потребите на Секторот за процесирање, Служба за платен промет во земјата, објавува

ОГЛАС
за ангажирање еден (1) извршител на работното место раководител.

Заинтересираните кандидати треба да ги исполнуваат следните услови:

 Економски факултет,
 Најмалку пет години работно искуство во банка,
 Одлично познавање на законската регулатива за платниот промет во земјата
 Одлично познавање на англиски јазик,
 Одлично познавање и работа на компјутер (MS Office),

Дел од работните задачи и одговорности на работното место:

 Раководи и ја организира службата во сите домени на работењето,
 Се грижи за спроведувањето на законите и другата банкарска регулатива во доменот на платниот промет во земјата,
 Изготвува политики и процедури за работа на сите банкарски производи во надлежност на службата,
 Изготвува договори за користење на разни дополнителни услуги и сервиси на Службата за платен промет,,
 Изготвува Одлуки/Заклучоци за измена и дополнување на Тарифата на надоместоци
 Контролира пропишани интерни и екстерни извештаи,
 Врши периодична контрола на документи за отварање, измена и затварање на сметки,
 Врши периодична контрола на блокирани сметки на правни лица,
 Врши периодична контрола на издадените потврди по барање на комитентите,
 Ја врши функцијата на одговорен службеник за работа со МИПС,
 Ја врши функцијата на службеник за контакт и размена на податоци со МИПС и КИБС,
 Дава насоки во разрешување на евентуални проблеми настанати при приемот и обработката на налозите при секојдневното работење на сите експозитури,
 Извршува и други обврски и има други одговорности на барање на претпоставениот и членовите на УО.

Лични карактеристики и вештини потребни за работното место
– Работливост,
– Личен интегритет,
– Доверливост,
– Способност за работа под притисок и во кратки рокови,
– Toчност,
– Комуникативност,
– Креативност,
– Добри организациски и управувачки вештини,
– Способност за препознава и рангира приоритетни зададчи и да предлага рокови за извршување,
– Добри интерперсоналнии комуникациски вештини за воспсотавување односи со персоналот,
– Способност да анализира, интерпретира и презентира законска рамка,
– Иницијативност и способност да дава нови идеи,
– Организациски и вештини за планирање и управување со сопственото време за да се почитуваат поставените рокови и цели,
– Способност за медијаторство,
– Способност за презентација,
– Работа на компјутер,
– Возачка дозвола Б категорија.

Потребата за ангажирање на еден извршител на ова работно место се однесува за работно место на локација Битола. Ќе се разгледуваат исклучиво апликациите на кандидатите кои имаат искуство во познавањето на работењето на платниот промет во земјата и законската регулатива.

Заинтересираните кандидати да испратат мотивациско писмо и кратка биографија (CV) на македонски јазик, во рок од 5 (пет) дена од денот на објавувањето на огласот на следнaта адреса: hr@stbbt.com.mk со назнака во Subject  „За раководител за платен промет во земјата“.

Банки

Шпаркасе Банка Македонија АД Скопје има потреба од Стручен соработник за одржување на софтверски решенија

Објавено

на

Шпаркасе Банка Македонија АД Скопје за своите потреби огласува слободнa работнa позициja:

Стручен соработник за одржување на софтверски решенија, Дирекција за развој на софтверски решенија, Сектор за организација и ИТ
(позиција во Централа – Скопје, неопределено време со вклучена пробна работа од 6 месеци)

Кандидатите треба да ги исполнуваат следниве услови:

  • ВСС, Акредитирани високообразовни институции во РМ;
  • Електротехника, информатика, математика или други несродни насоки во случај на
    соодветно работно искуство;
  • 2 години работно искуство во областа на информационата технологија, искуството со
    банкарски информациски системи се зема како предност;
  • Добро познавање на информационата технологија, Microsoft сертификати рамковно
    познавање на банкарското работење;
  • Англиски – солидно познавање, читање и пишување;
  • Познавање на основните методи и техники за програмирање и организација и
    моделирање на податоци;
  •  Напредно познавање и искуство во одредени технологии за програмирање, рамковно
    познавање на севкупниот ИС на Банката;
  •  Комуникациски способности, способност за координација со останатите организациони делови во Банката, иницијативност, тактичност, креативност, доверливост.

Опис на работно место/одговорности:

  • Решавање на конкретни задачи кои се однесуваат на одржување и мониторинг на
    постоечките решенија;
  • Основна цел е креирање на софтверски решенија кои ги исполнуваат барањата на
    корисниците во договорените рокови, односно правилно функционирање на постоечките апликативни решенија и решавање на евентуални проблеми во работењето без нарушување на бизнис процесите;
  • Ги анализира барањата за промени во апликацијата и ги обезбедува потребните влезни
    податоци;
  • Им помага на корисниците во совладување на оперативни информатички проблеми (како второ ниво на поддршка после ИТ хелп деск);
  • Активно учествува во изработка на плановите за развој на барањата за промена на
    апликативните решенија (CR Мanagement);
  • Го спроведува развојот на барањата за прилагодување на функционалностите во
    апликативните решенија (CR,MZ,SIR), и следење на нивната реализација во рамки на
    информациониот систем;
  • Одржување на софтвер: следење на работата и мониторинг на системот, промени во
    софтверот согласно дефинираните стандарди, потреби и утврдени недостатоци, фабричко тестирање и корекција на грешки откриени во текот на фабричкото или корисничкото тестирање;
  • Спроведување на процеси и процедури поврзани со процесот на тестирање на развиените софтверски решенија;
  • Изработка на концептот и сценарија за тестирање, организација, координација и
    реализација на тестирањата;
  • Активно истражува и предлага примена на нови технологии / решенија во својот домен на работа, учествува во планирањето и изработката на стандардите за програмирање;
  • Ги анализира постоечките процеси од доменот на сопствената одговорност и дава предлози за редизајн / оптимизација на процесите и апликациите во соработка со сопствениците на процесите.

Работно време: дневно од 08:00 до 16:00 часот, 40 часа неделно, од понеделник до петок, работа во една смена – претпладне.
Почетна основна месечна нето плата 40.000,00 денари.
Изборот ќе се изврши во рок од 45, 90 или 120 дена во зависност од бројот на пристигнати апликации.

Заинтересираните кандидати кои ги исполнуваат горе наведените услови потребно е да испратат резиме (CV) и придружно писмо со наведување на работното место и доказ (уверенија, дипломи, препораки) за исполнување на условите, по пошта или да ги достават лично документите на адреса: ул.Македонија 9-11, Скопје, најдоцна до 27.06.2018 година.
Само апликациите кои ги исполнуваат потребните квалификации и услови поткрепени со докази ќе бидат повикани на тестирање и интервју.
Пристигнатите апликации после наведениот рок, апликации пристигнати по e-mail, како и некомплетните апликации нема да бидат предмет на разгледување.

Продолжи со читање

Банки

НЛБ Банка вработува IT Security Engineer (Инженер за информатичка сигурност)

Објавено

на

НЛБ Банка е една од водечките Банки во Р.Македонија и лидер на пазарот во делот на современи банкарски услуги.  Својот успех го темели на имплементацијата на висококвалитетни стандарди во работењето, модерната инфраструктура на информатичката технологија и успешната пазарна стратегија. (more…)

Продолжи со читање

Банки

Оглас за вработување во ПроКредит Банка

Објавено

на

Доколку се идентификувате со целите и етичките вредности на ПроКредит Банка, сте амбициозни и посветени индивидуи кои што сакаат да се надоградуваат во повеќе области, аплицирајте за Советник за продажба. (more…)

Продолжи со читање
P2_P_MK_300x250
[ccpw id="39761"]

Популарно

Copyright © 2018 bankarstvo.mk. All Rights Reserved. Developed by Digital Orange