Connect with us

Банки

Оглас за вработување во Стопанска Банка а.д. Битола

Објавено

на

Службата за човечки ресурси за потребите на Секторот за работа со правни лица, Служба за големи клиенти, објавува оглас за ангажирање еден (1) извршител на работното место самостоен стручен соработник 2 за работа со големи клиенти.

Заинтересираните кандидати треба да ги исполнуваат следните услови:

  •   Економски факултет,
  •   Најмалку 3 (три) години работно искуство во банка,
  •   Задолжително познавање на официјалниот јазик на РМ,
  •   Одлично познавање на англиски јазик,
  •   Одлично познавање и работа на компјутер (MS Office),Лични карактеристики и вештини потребни за работното место
  • Работливост,
  • Личен интегритет,
  • Доверливост,
  • Способност за работа под притисок и во кратки рокови,
  • Toчност,
  • Комуникативност,
  • Креативност,
  • Добри организациски вештини,
  • Добри интерперсоналнии комуникациски вештини за воспсотавување односи со персоналот,
  • Способност да анализира, интерпретира и презентира законска рамка,
  • Вештини за преговарање и разрешување на проблеми,
  • Иницијативност и способност да дава нови идеи,
  • Организациски и вештини за ланирање и управување со сопственото време за да се почитуваат поставените рокови и цели,
  • Способност за медијаторство,
  • Способност за презентација,
  • Работа на компјутер,
  • Возачка дозвола Б категорија.

Дел од работните задачи и одговорности на работното место:

  1. Се грижи за остварување на поставените цели, го следи исполнувањето на планот, резултаите од работењето и споредба со планските задачи,
  2. Се грижи коминтентите, другите служби во банката, и претпоставените да ги добијат потребните информации на време,
  3. Одговорен е за работењето на клиенти кои согласно критериумите за сегментација на клиентите спаѓаат во категоријата, на големи клиенти спрема својата изложенст, депозити или промет во денарскиот или девизиот платен промет, како и согласно билансната сума и вкупните остварени приходи согласно годишните финансиски извештаи,
  4. Анализира кредитни барања, оценка на обезбедувањето, во согласност со политиките и процедурите на банката,
  5. Ги следи пласманите, и подмирувањето на обврските на клиентите,

Потребата за ангажирање на еден извршител на ова работно место се однесува за работно место на локација Млечен Скопје, со договор на неопределено време, со полно работно време од 8 до 16 часот и нето плата од 43.000,00 денари.

Заинтересираните кандидати да испратат мотивациско писмо и кратка биографија (CV) на македонски јазик, во рок од 7 (седум) дена од денот на објавувањето на огласот на следнaта адреса: hr@stbbt.com.mk со назнака во Subject „За самостоен стручен соработник 2 за работа со големи клиенти“.

Банки

Комерцијална Банка вработува!

Објавено

на

Помлад соработник за платен промет во земјата и за работа со население, во Комерцијална банка АД Скопје-Филијала Штип, 2 (два) извршитела на определено работно време од 12 месеци, со можност за продолжување на Договорот за вработување.

Потребни квалификации и способности:

  • Завршен Економски факултет, со најмалку 180 кредити според ЕКТС или VII/1 степен,
  • Без работно искуство,
  • Познавање англиски јазик и работа со компјутери,
  • Комуникациски и организациски вештини, ориентираност кон клиенти, способност за тимска работа и професионално однесување.

Работно време: 40 часа неделно, организирано во две смени во рамки на работното време на Филијалата, од понеделник до петок од 08:00 до 17:00 часот  и во сабота од 08:00 до 13:00 часот.

Почетна основна нето-плата: 19.180,00 денари.

Огласот трае од 19.09.2018 година, заклучно со 28.09.2018 година. Изборот ќе се изврши во рок од 45, 90 или 120 дена по истекот на рокот за пријавување, во зависност од бројот на пријавени кандидати.

Заинтересираните кандидати кои ги исполнуваат горенаведените критериуми треба да  пратат кратка биографија (CV), мотивациско писмо и копија од диплома за завршено високо образование, на следната адреса: Сектор за човечки ресурси и општи работи, Комерцијална банка АД Скопје, ул.Орце Николов бр.3, 1000 Скопје, или на e-mail адреса vrabotuvanje@kb.com.mk со назнака: „Oглас за вработување во Филијала Штип”

Лице за контакт: Меглена Димитрова, тел: 3-168-412

Некомплетната документација и документацијата доставена по истекот на рокот за аплицирање, нема да бидат разгледувани.

На интервју ќе бидат повикани само апликантите кои ќе влезат во потесен круг.

Продолжи со читање

Банки

Огласи за вработување во Капитал Банка АД Скопје

Објавено

на

Капитал банка АД Скопје има потреба од вработување на 2 лицe на следниве работни позиции:

Оглас 1: Соработник во Сектор за Управување со Ризици – Кредитен Ризик (1 извршител)

Краток опис на работно место:

  •   Проценка на ризичен профил при одобрување на кредитна изложеност- физички лица и правни лица
  •   Изработка на извештаи за кредитната способност на клиентот во однос на бараниот кредитен производ (Risk opinion)
  •   Финансиска анализа на фирма и проценка на бонитет
  •   Анализа на кредитното портфолио по структура и квалитет
  •   Активно учество во кредитниот процес и соработка со продажба и underwriting
  •   Изработка на извештаи за следење на изложеност на кредитен ризик кон клиенти – правни лица (на ниво на поединечен клиент, група поврзани лица, на ниво на вкупно кредитно портфолио)
  •   Утврдување на ризичната класификација на клиентите во согласност со законската регулатива на НБРМ
  •   Останати работни обврски по налог на Раководителот на Службата и/или Управниот одбор. 

Оглас 2: Соработник за администрирање кредити и back office (1 извршител)

Краток опис на работно место:

  •   Активности поврзани со изготвување на договори за кредити
  •   Активности поврзани со пресметка на провизии по одобрени кредити и гаранции
  •   Активности поврзани со следење на доспеаност на побарувања
  •   Изготвување на прегледи и извештаи за потребите на службата и директен претпоставен
  •   Следење на прописите и упатствата од делокругот на работењето и преземање мерки за нивна правилна примена
  •   Учество во изработка на процедурите и упатствата за работа поврзана со администрирање на кредити
  •   Контола на автоматски изработените пресметки за камати, како и рачно пресметаните камати и нивно раскнижување

(more…)

Продолжи со читање

Банки

Охридска Банка вработува!

Објавено

на

Придружете се кон успешниот тим на професионалци, посветен кон издигнување на Охридска банка Сосиете Женерал во референтна банка во односите со клиентите.
Оваа цел може да се оствари само со вистинските луѓе и со вистинскиот тим – преку заедничка работа и градење на тимскиот дух. Тимскиот дух – нашата прва вредност значи многу повеќе отколку само заедничка работа. Значи формирање цврсти и трајни релации засновани на почитување и доверба. Професионализмот и иновацијата го дополнуваат тимскиот дух, а вредности кои ги цениме се и одговорноста и посветеноста кон остварување резултати. Доколку себеси се препознавате во овие вредности, Ве покануваме да станете дел од меѓународна групација со над 150-годишна историја која може да ви понуди работа во динамично опкружување со бројни можности за обуки и развој, на позицијата:

РЕФЕРЕНТ ЗА ОДНОСИ СО КОРПОРАТИВНИ КЛИЕНТИ

ГЛАВНИ ЗАДАЧИ И ОДГОВОРНОСТИ:
– Одлично познавање на производите на Банката и постоечките клиенти
– Промоција на актуелните производи на Банката
– Закажување состаноци со постојани и потенцијални клиенти
– Собирање на податоци за создавање и ажурирање на досието на клиентот
– Подготовка на понуди согласно палетата на продукти и услуги на Банката
– Познавање на Тарифата и правилата за каматната политика на Банката
– Подготвување на комерцијален предлог за клиентот
– Одржување постојани контакти со клиентите и следење на нивното задоволството од
користење на производите и услугите на банката
– Подготовка на извештаи
– Управување на различни видови на трансакции
– Водење на заостанати наплати

ПОТРЕБНИ КВАЛИФИКАЦИИ:
– Високо образование, со предност во областа на економија, финансии и банкарство;
– Претходно работно искуство од најмалку 1 години на иста или слична позиција;
– Развиени продажни вештини и техники;
– Одлично познавање на Aнглиски јазик;
– Одлично познавање на MS Office ;
– Тимски играч;
– Одговорна, прецизна, проактивна личност, ориентирана кон остварување резултати.

Заинтересираните кандидати кои ги исполнуваат горенаведените услови потребно е да испратат Професионална биографија (CV), најдоцна до 26.09.2018 год. на: kariera@ob.com.mk со задолжителна назнака „Референт за односи со корпоративни клиенти – Струмица“.

Со испраќање на Вашата апликација давате согласност Вашите податоци да бидат задржани и користени од Банката во рок од една (1) година.

Напомена:
– Апликациите без назнака нема да бидат разгледувани.
Само селектираните кандидати ќе бидат контактирани за интервју.

Продолжи со читање
P2_P_MK_300x250
[ccpw id="39761"]

Популарно

Copyright © 2018 bankarstvo.mk. All Rights Reserved. Developed by Digital Orange