Connect with us

Банки

Оглас за вработување во Стопанска банка АД Скопје

Објавено

на

Стопанска банка АД Скопје објавува

ОГЛАС

за вработување на Инженер за технички прашања – Дирекција за проценки и техничка поддршка (1 работно место)

– Изработува идејни технички решенија за адаптација на деловни простории и друг имот на Банката;
– Технички решенија за одржување на имот на Банката;
– Предмер – пресметка со проценка на трошоци;
– Техничка евалуација на понуди;
– Организација на изведба на градежно – занаетчиски работи;
– Прегледува и потпишува градежна книга и завршна ситуација;
– Учество во: изготвување на комплетни технички проекти со надворешни соработници и проекти кои ги раководи Националната Банка на Грција;
– Врши координација на надворешно ангажирани соработници, изведувачи, проектанти надзор;
– Учествува во подготовка на тендерска документација и во подготовка на одлуки за реализација на проектите;
– Ја комплетира и подредува целокупната техничка документација.

Кандидатот треба да ги исполнува следниве квалификации:
– Дипломиран градежен инженер или архитект
– Со или без работно искуство
– Активно познавање на англиски јазик
– Познавање на работа со компјутери
– Возачка дозвола од Б категорија

Лични карактеристики:
– Динамична личност со способност за преземање на иницијативи
– Способност за работа под притисок, справување со стрес и извршување повеќе работи истовремено
– Одлични организациски и комуникациски вештини
– Прецизност, точност и аналитичен пристап во работењето
– Висок личен интегритет, деловен и професионален однос.

Банката обезбедува основна плата во месечен нето износ од 25.000 МКД
Работното време е 8 часа дневно или 40 часа неделно. Почетокот и крајот на работното време се утврдува со одлука на Банката. Банката нуди динамична, квалитетна и пријатна работна средина, дополнителна обука и можности за стручно усовршување и професионален напредок на своите вработени.

Доколку сте заинтересирани, пополнете ја апликацијата на интернет страницата на Банката на следниов линк или Вашето CV (кратка биографија) на македонски или англиски јазик да го доставите во седиштето на Банката на ул. 11 Октомври, бр.7, 1000 Скопје, со назнака за кое работно место аплицирате, најдоцна до 19.02.2018 година.
Лице за контакт Даниела Радевска, тел. 02/3295-277.

Банката ќе изврши избор во законскиот рок, во зависност од бројот на пријавени кандидати.
Само селектираните кандидати ќе бидат известени и повикани на интервју.

Банки

ТТК Банка вработува!

Објавено

на

ТТК Банка АД Скопје објавува оглас за вработување на следното работно место. (more…)

Продолжи со читање

Банки

Оглас за вработување во ТТК Банка!

Објавено

на

ТТК Банка АД Скопје објавува

ОГЛАС ЗА ВРАБОТУВАЊЕ НА СЛЕДНОТО РАБОТНО МЕСТО

Соработник во Одделот за лоши пласмани и преземени средства

П Р О Ц Е Н У В А Ч

(1 извршител со договор на определено време, со можност за продолжување)

   Потребни квалификации и способности (услови што се бараат за вршење на работата):

  • Минимум високо стручно образование
  • Лиценца за процена на недвижен имот (поседување и на лиценца за процена на машини и опрема ќе се смета за предност)
  • Познавање англиски јазик и работа со компјутери
  • Аналитичност, иницијативност, самостојност,ажурност, навременост
  • Способност за тимска работа
  • Комуникациски и организациски вештини
  • Способност за идентификација на проблеми
  • Професионално однесување
  • Пожелно е кандидатот да поседува возачка дозвола „Б“ категорија

    Краток опис на работното место:

  • Вршење анализа и давање мислење за доставена процена што се предлага како обезбедување на барања за одобрување кредитни изложености
  • Процени и репроцени на имот и средства како обезбедување за постојни кредитни изложености
  • Вршење анализа и давање мислење за процени на имот и средства што се предмет на преземање од страна на Банката заради наплата на побарувања како и репроцена на имот и средства преземени заради наплата на побарувања.

Работно време: 40-часовно неделно работно време од понеделник до петок од 8:00 до 16:00 часот.

Локација на работното место: Скопје, Централа на Банката.

Загарантирана почетна нето плата: Минимална: 25.000,00 денари. Максимална: ќе биде предмет на договор во зависност од искуството на избраниот кандидат.

Останати информации:

Рокот во кој ќе биде извршен изборот ќе биде 45, 90 или 120 дена по истекот на рокот за пријавување, а во зависност од бројот на пријавените кандидати.

Заинтересираните кандидати кои ги исполнуваат горенаведените услови треба да испратат кратка биографија (CV) и мотивациско писмо, копија од уверение за завршено образование и копија од лиценца за процена, најдоцна до 16.12.2018 година, со назнака: „Апликација за проценувач“ на следната адреса за е-пошта: kariera@ttk.com.mk или во печатена копија на адреса: ТТК Банка АД Скопје, ул. „Народен Фронт“ бр. 19а, 1000 Скопје. 

Ќе бидат контактирани кандидатите кои ќе влезат во потесен круг.

Продолжи со читање

Банки

Оглас за вработување во НЛБ Банка!

Објавено

на

НЛБ Банка е една од водечките Банки во Р.Македонија и лидер на пазарот во делот на современи банкарски услуги. Својот успех го темели на имплементацијата на висококвалитетни стандарди во работењето, модерната инфраструктура на информатичката технологија и успешната пазарна стратегија.

НЛБ Банка во секторот за информатичка технологија нуди предизвикувачкa отворенa работнa позиција во рамки на која ќе имате можност да работите на имплементирање и поддршка на ИТ решенија и платформи, давате предлози за воведување на нови решенија и подобрувања на банкарското работење од областа на  ИТ технологијата кон деловните корисници и клиентите на Банката.

Главните цели на отворенaта работна позиција Администратор на бази на податоци  во Секторот за информатичка технологија e следење, одржување, управување и усогласување на работата на базите на податоци.

Улога во тимот:

  • Конфигурација, одржување и управување со базите на податоци;
  • Планирање на стратегија и архитектура на базите на податоци;
  • Изработка на безбедносни копии и обновување на базите на податоци;
  • Следење на перформансите и функционирањето на базите и нивно оптимизирање;
  • Соработка при развој на апликации;
  • Изработка на упатства, прирачници и стандарди;
  • Предлагање на промени во системот за управување со бази на податоци и подобрувања на безбедносни политики.

Потребни квалификации и компетенции: 

  • Универзитетско образование од областа на информатичките науки;
  • Одлично познавање на релациони бази на податоци (Microsoft SQL Database);
  • Подготвеност за учење во динамична средина со најнова компјутерска технологија;
  • Одлични комуникациски вештини;
  • Ориентираност кон решавање на проблеми, креативно и критичко размислување;
  • Способност за тимска работа и самоиницијативност;
  • Способност за одлучување;
  • Активно познавање на странски јазик (англиски јазик).

Ве поттикнуваме да станете дел од тимот:

  • Работното место нуди предизвик за работа со модерна инфраструктура на информатичката технологија;
  • Тим на успешни професионалци, посветени на иновации;
  • Отвореност кон воведување на нови решенија од областа на ИТ технологијата;
  • Меѓусебната доверба и соработка се основни начела во работењето;
  • Можности за обука и кариерен развој;
  • Конкурентен пакет на плата и надоместоци.

Заинтересираните кандидати своите податоци и CV-ја можат да ги достават на следниот линк најдоцна до петок 07.12.2018 година, со избирање на работната позиција Администратор на бази на податоци.

Само кандидатите кои ги исполнуваат основните критериуми ќе бидат контактирани за интервју.

Продолжи со читање
P2_P_MK_300x250

Популарно

Copyright © 2018 bankarstvo.mk. All Rights Reserved. Developed by Digital Orange