Connect with us

Компании

Оглас за вработување во гимназија Нова

Објавено

на

Гимназијата Нова објавува оглас за вработување на Менаџер за човечки ресурси – HUMAN RESOURCES (HR) MANAGER.

Менаџерот за човечки ресурси придонесува кон развојот на училиштето преку изработка на стратегија за човечки ресурси, со идентификација на основните потреби, имајќи ги во предвид вредностите, визијата и мисијата на училиштето. Менаџерот ги поставува правилата во човечките ресурси, кои ја развиваат соработка во училиштето, поддршката на вработените, ја помагаат продуктивност, остварувањето на поставените цели и стандарди, реализацијата на нови вработувања и развојот на постоечкиот наставен кадар, администрација и помошен персонал.

Работни задачи:

  1. Вработување
    Го организира или помага процесот на вработување преку: подготовка, разгледување и изработката на работните задачи, објавување на работното место и подготовка на интервјуата со кандидатите, подготовка на компензациски пакет, подготовка и потпишување на работни договори, организирање на сите видови проверки на информации, регистрација на ново-вработените согласно локалната легислатива/законите, како и организација на обуки. Менаџерот е одговорен и за обезбедување на работна дозвола при вработувањето на меѓународен персонал.
  2. Комуникација
    Изработка на методологија за пресметка на плати, бонуси, и друг вид на бенефиции. Подготовка на редовни и веродостојни извештаи, со препорачани следни чекори. Развој и имплементација на програми за тимска соработка и мотивација на вработените.
  3. Управување со работата на вработените
    Имплементација и супервизија на систем коишто ја оценува работата на целата администрација и помошен персонал, обезбедувајќи навремена комуникација, проверка на податоци, поддршка и развој на вработените. Поддршка на раководителите на сите оддели и понуда на соодветни обуки за нивните потреби. Анализа за потребите за разни обуки и организирање на истите, во координација со вработените.
  4. Изработка и чување податоци 
    Надгледување на работата на Бизнис одделот одговорен за подготовка на плати, како и процесот на обезбедување/чување податоци соодветно на локалните законски одредби. Поддршка на процесот на подготовка на плати, бенефиции и други додатоци, како и документи за боледувања и породилни отсуства.

Образование и квалификации
• Претходно работа искуство од најмалку 5 години.
• Завршено високо образовани од областа на човечки ресурси, бизнис администрација, економија, право или слични општествени науки.
• Одлично познавање на говорен и пишан англиски јазик.
• Високо ниво на интегритет и доверливост.
• Способност за изработка на база на податоци и одржување на истата.
• Познавање на Македонските закони за работни односи и безбедност и здравје при работа.

Заинтересираните кандидати треба да достават мотивациско писмо, CV на англиски и потврди/дипломи за завршено образование, како и дополнителни обуки по електорнски пат на info@nova.edu.mk. Крајниот рок за поднесување на документите е 16 февруари 2018 година. Одбраните кандидати ќе бидат известени и повикани на интервју.

Активен до: 16.03.2018 година

Компании

Оглас за вработување во ТИГО Фајнанс

Објавено

на

Финансиско друштво ТИГО Фајнанс ДООЕЛ Скопје е водечко финансиско друштво во мисија да го зајакне присуството на пазарот и воедно да ја задржи улогата на иновативна, fintech компанија. Промовираме бизнис етика, нудиме know-how од вистински професионалци.

Нашите амбиции за 2019 година се предизвикувачки, а поради тоа отвораме можност за вработување на докажан и посветен Менаџер за развој на мрежа на подружници, кој е спремен да препознае прилика, да работи неуморно и да биде целосно одговорен за одделот за експанзија. Одлично организиран, ориентиран кон детали, како и спремен за работа под притисок.

Менаџер за развој на мрежа на подружници

Вистинскиот кандидат за оваа позиција е проактивен, флексибилен и ориентиран кон резултати, притоа имајќи позитивен став со цел градење на успешна компанија.

 Позицијата вклучува:

  • Изготвување на стратегија за проширување мрежа на подружници согласно податоци кои ќе бидат дадени на располагање (логистика, гео-позиција, маркетинг)
  • Самостојно барање на терен и избор на локации за нови подружници
  • Планирање на внатрешно и надворешно уредување на подружницата (вклучително мебел, осветлување, систем за греење/ладење, рекламен материјал, инсталација и слично)
  • Прибирање понуди од изведувачи и преговарање за услови
  • Организација и надзор за време на изведба, како и контрола на квалитет
  • Секојдневно одржување на подружници преку креирање база на соработници за разни потреби
  • Често патување во други градови надвор од Скопје
  • Соработка со менаџментот на секое ниво со цел утврдување потреби за нови подружници

 Профил на кандидат:

  • Завршено соодветно образование (Архитектонски факултет/Градежен факултет ќе се смета за предност)
  • Изработка на скица и предмер пресметка за внатрешно уредување ќе се смета за предност
  • Релевантно искуство од најмалку 2 години
  • Искуство во проектирање и внатрешен дизајн
  • Предност имаат кандидати со искуство од банки, осигурителни компании, обложувалници, казина, телекомуникациски сектор, ланци на маркети
  • Преговарачки вештини
  • Задолжително познавање на англиски јазик
  • Возачка дозвола Б категорија

 Мотивација:

  • Компетитивна фиксна плата + бонус
  • Дополнителен финансиски пакет со годишни бонуси
  • Лап топ, службен телефон
  • Службено возило на располагање
  • Динамични работни услови во брзорастечка компанија

Доколку сте спремни за нов предизвик, Ве молиме испратете Ваша биографија и мотивационо писмо на македонски јазик преку полето Брза Апликација.

Изборот ќе се изврши согласно условите и роковите во Законот за работните односи. ТИГО Фајнанс го задржува правото да не избере ниту еден кандидат.

Со самото аплицирање, кандидатот се согласува неговите лични податоци наведени во биографијата и мотивационото писмо да бидат чувани во базата на податоци и обработувани од ТИГО Фајнанс во рок од 6 месеца од денот на истекот на рокот за избор. Кандидатот има право во секое време да ја повлече дадената согласност за чување и обработка на неговите лични податоци согласно Законот за заштита на лични податоци.

Продолжи со читање

Компании

Оглас за вработување во МЕККЕН СКОПЈЕ

Објавено

на

Оглас за вработување на Акаунт Менаџер во Меккен Скопје.

Потребни квалификации:

  • Универзитетска диплома
  • Најмалку три години работно искуство во агенција или компанија (искуство во агенција е предност)
  • Искуство во водење проекти
  • Менаџирање со време, менаџирање со ресурси
  • Раководење со тимови, брифирање, јасно поставување и следење рокови
  • Одлични презентациски и комуникациски вештини
  • Одлично познавање на англиски јазик
  • Способност за аналитичко размислување,изведување заклучоци, следење трендови
  • Способност за вршење на повеќе задачи истовремено
  • Подготвеност за тимска работа

Нудиме можност за професионален и личен развој, работа во динамична и инспиративна средина и можност за постојано напредување.

Ако ги имате потребните квалификации и сте подготвени за нови предизвици испратете Ваше CV најдоцна до 26.02.2019 година на e-mail адреса: hr@ifmccann.com.

Само кандидатите кои ќе влезат во потесен избор ќе бидат контактирани.

Продолжи со читање

Компании

Оглас за вработување во Порше Брокер А.Д. Скопје

Објавено

на

Порше Брокер А.Д. Скопје објавува

ОГЛАС

за вработување на
Брокер во осигурување во Скопје (more…)

Продолжи со читање

Популарно

Copyright © 2018 bankarstvo.mk. All Rights Reserved. Developed by Digital Orange