Connect with us

Интервјуа

Интервју со Роска Аџиска и Наташа Шапкалиевска – Раководители на деловна мрежа во ПроКредит Банка

Објавено

на

Советниците за клиенти во ПроКредит Банка се професионалци во својата дејност. Тие се специјално обучени да опслужуваат физички лица кои се во фаза на инвестирање или креирање заштеди и може да им понудат на клиентите совет за најсоодветена банкарска услуга во зависност од индивидуалните потреби.” – Роска Аџиска, Раководител на дел од деловната мрежа на ПроКредит Банка.

 

 

Секој професионалец има потреба од модерно банкарство. Инвестиравме во софистицирано 24/7 банкарство кое станува лесно и едноставно за користење и им овозможува на физичките лица да посветат повеќе време на својот личен успех и кариера. Пролетната понуда за професионалци е одлична можност да им се приближиме на докторите, инженерите и професорите и да им понудиме целосно автоматизиран концепт на банка, а не засебни банкарски производи.” – Наташа Шапкалиевска, Раководител на дел од деловната мрежа на ПроКредит Банка.

 

Банкарство: ПроКредит е единствената банка во Македонија што може да понуди 24-часовно банкарство за сите свои клиенти. Со иновативниот концепт “Зони 24/7”, ПроКредит ги автоматизираше готовинските трансакции и постави нови стандарди во банкарската услуга. Која предност им ја нуди на професионалците Вашето иновативно банкарство ?

Наташа Шапкалиевска:
Професионалците како лекарите, инженерите, професорите и архитектите имаат динамична професија, не познаваат фиксни работни часови, ниту пак, можат однапред да ги планриаат дневните обврски. Тие го ценат своето слободно време и не сакат да го поминат во чекање ред во банка. Токму поради тоа, автоматизираната услуга на ПроКредит Банка може да понуди друга алтернатива: услуга од работа или дома преку електронско банкарство, 24 часа достапност до готовина во денари и евра, како и персонализирана услуга од соверник за клиенти. Специјализирани советници за клиенти стојат на располагање и во контакт центарот на ПроКредит и може да им понудат совет и техничка поддршка на клиентите од 08 до 20 часот. Ние работиме нон-стоп, нудиме едноставна платформа за е-банкарство која овозможува плаќања во земјата и странство, купопродажба на девизи, дополнување или повлекување од штедните сметки во секое време.

 

Банкарство: Оваа пролет, покрај иновативниот концепт за 24 часовна банка, на докторите им овозможувате и специјална пролетна понуда. Кои поволности се вклучни во понудата ?

Роска Аџиска:
Пролетната понуда нуди најповолни услови за кредитирање и сет банкарски услуги што му се потребни на едно физичко лице. Најатрактивен е станбениот кредит за купување или градење на стан, како и кредитот за еко-реновирање, односно за долгорочни инвестиции што придонесуваат за подобрување на условите и валитетот на живеење. Каматната стапка на станбениот кредит е 3,5% фиксна за првите пет години, без дополнителни трошоци за одобрување на кредитот, а кредитите за еко-реновирање имаат фиксна каматна стапка од 6% за првите пет години и 0% дополнителни трошоци за исплата. Понудата содржи и поволни каматни стапки за кредитни картички и потрошувачки кредити. Дополнително покрај одличната понуа за кредитирање, нудиме сет банкарски услуги кој содржи се што е потребно за едно физичко лице да работи самостојно со автоматизирана банка како ПроКредит. Во сетот на услуги се вклучени: мултивалутна дебитна картичка поврзана со сите трансакциски и штедни сметки, интернет картичка за сигурни плаќања, електронско банкарство, СМС нотификации за сите трансакции и како екстра бонус сите денарски плаќања во домашни банки процесирани преку е-банкарство се со 0 ден провизија. На овој начин клиентите со само една ставка во месечните извештаи го следат својот трошок кон банката, а за нас транспрентноста е на прво место.

 


 

Банкарство: Да се следат последните банкарски трендови подразбира иновација во секој дел од банкарското работење вклучувајќи услуги за клиентите, електронски платформи за работа и модерни технологии. Какви новости планира ПроКредит во блиска иднина ?

Наташа Шапкалиевска:
ПроКредит континуирано вложува во унапредување на услугата која ја нуди на своите клиенти. Од традиционална банка која ги опслужуваше клиентите само 8 часа на ден во работно време на експозитурите преминавме во 24 часовна банка достапна во секој период од денот и ноќта. ПроКредит денес е банка за модерниот човек и развива концепт на “direct banking” по кој работат банките во Европа. Директна банка, онлајн банка или банка со која клиентот работи преку автоматизирани технологии подразбира банка која развива иновативни онлајн – услуги. Многу наскоро, преку електронското банкарство на ПроКредит, клиентите ќе може да вршат орочување на депозити и ќе може да плаќаат преку мобилно банкарство, а банката ќе инвестира во уште понапредни банкомати за уплата и исплата на поголеми износи на готовина, така наречени “Cash in Recyclers” банкомати. Овие банкомати ќе бидат поставени во рамки на секоја “Зона 24/7”и ќе бидат на располагање за сите клиенти на ПроКредит.

Банкарство: Да се биде лидер во модерните банкарски технологии е голем чекор пред конкуренцијата, но споменавте и персонализирани советници за клиенти. Што значи за клиентите да имаат свој банкарски советник ?

Роска Аџиска:
Советниците за клиенти, кои работат во експозитурите на ПроКредит Банка се специјално обучени професионалци во својот обем на работење: банкарска услуга за физички лица. Тие знаат како да соработуваат со физички лица кои имаат динамична професија и може на клиентите да им понудат совет и препорака во поглед на нивниот избор за најсоодветен кредит или продукт за штедење. Клиентите користат автоматизираните услуги 24/7 и имаат банка секогаш покрај себе, а директниот контакт со советниците за клиенти им овозможува консултации поврзани со сите прашања за банкарските производи, поволности и апликации.Да се има советник за клиенти е бесплатна придобивка, клиентот има лице кое го води, го советува и го информира за се што е поврзано со неговите сметки.

 

Интервјуа

Влијанието на банкоосигурувањето во Македонија – партнерство помеѓу Шпаркасе Банка и ВинерЛајф Осигурување

Објавено

на

Во пресрет на десетгодишнината од основањето на Шпаркасе Банка на пазарот во Македонија имавме можност да дознаеме повеќе за производите кои банката ги нуди во делот на банкоосигурувањето. Партнер на банката во доменот на животното осигурување е компанијата Винер Лајф. (more…)

Продолжи со читање

Интервјуа

Влијанието на банкоосигурувањето во Македонија – партнерство помеѓу Охридска Банка Сосиете Женерал и Граве Осигурување АД Скопје

Објавено

на

Во изминатиов период од особена важност за банките и осигурителните компании е банкоосигурувањето. Во Македонија се создадоа повеќе партнерства на банки и осигурителни компании, преку кои им се нудат многу поволни иновативни производи на клиентите.

Деловното партнерството помеѓу две реномирани компании со долгогодишен успех во своето работење, Охридска Банка Сосиете Женерал и Граве Осигурување АД Скопје датира од 2012 година и веќе шест години успешно функционира на пазарот.

Поразговаравме со Катерина Петровска, Раководител на Дирекција за маркетинг во Охридска Банка Сосиете Женерал.

Банкарство.мк: Што точно претставуава банкоосигурувањето?

Катерина: Со овој назив се именуваат производите кои претставуваат микс од банкарски производи и животно осигурување, при што осигурувањето значи заштита на клиентот во случај на осигурен настан – смрт, губење на деловна способност или траен инвалидитет. При настанување на осигурен настан, долгот кон банката го подмирува осигурителната компанија, така што клиентот или најблиското семејство на клиентот е ослободено од долгот кон банката.

Банкарство.мк: Каква е придобивката на клиентите од овој тип на осигурување, при подигнување на кредит во банка?

Катерина: Клиентите со користењето на банкарски производи со осигурителна компонента, добиваат заштита во случај на немил настан, долгот кон банката да не падне на нивен товар или на товар на најблиските, туку да биде целосно подмирен од страна на осигурителната компанија. Клиентите се повеќе го прифаќаат овој производ и ги препознаваат бенефитите од користење на кредитно животно осигурување со оглед дека истото значи посигурна иднина за нив и нивните најблиски, а самиот трошок е вклучен во месечната рата на кредитите и на тој начин минимално влијае на нивниот буџет.

Банкарство.мк: Охридска Банка е единствената банка која во моментов на клиентите им нуди можност покрај осигурувањето при подигнување на кредит (потрошувачки, станбен, хипотекарен…), да можат да го осигураат и искористениот износ кај кредитните картички и дозволеното пречекорување. Можеме ли во иднина да очекуваме некоја нова иновативна понуда?

Катерина: Охридска Банка Сосиете Женерал постојано работи на зголемување на својата понуда како во делот на банкарските производи и услуги така и во комбинирање на банкарските со осигурителните производи.

Најновите производи кои претставуваат спој на животно осигурување и банкарски производи се осигурување на трансакциска сметка и осигурување на депозит кои како концепт нудат итна поткрепа и можност за повеќе полиси. Финансиските бенефиции од осигуран настан подразбираат вкупен надомест со максимален лимит до 2.500 евра по полиса за осигурувањето на трансакциска сметка и до 3.000 еур по полиса за осигурувањето на депозит, согласно условите на осигурувањето. Клиентот може да аплицира за максимум три полиси, и оттука максималниот осигуран износ тројно би се зголемил.

Корисниците на картички на Охридска банка Сосиете Женерал, истовремено бесплатно добиваат осигурување на картички – “IN-cards“ со кое сите МастерКард и ВИЗА платежни картички – се покриени со неколку осигурителни покритија.

Осигурувањето на картичките е неживотно осигурување на клиентите и вклучува одредени настани кои се покриени и се надополнуваат во зависност од типот на картичката (на пример: надомест за изгубен багаж при патување).

Освен што ваквото осигурување е компатибилно решение во однос на патничкото осигурување, вклучените придобивки овозможуваат: осигурување што е валидно веднаш без потреба од апликација и без дополнителни трошоци, финансиска безбедност за имателот на картичката и неговото семејството во случај на осигурен настан, покриеност за неограничен број на патувања, медицинска помош, осигурен багаж и многу друго.

Банкарство.мк: Зошто ваквите партнерства се важни и за банките и за осигурителните компании и како влијаат врз целокупниот финансиски сектор?

Катерина: Бенефит од ваквите партнерства, покрај претходно наведените за клиентите, имаат секако и банките и осигурителните компании. За банките, можноста за вклучување на осигурителните производи во својата понуда значи збогатување на палетата на производи, заштита од ненаплата на побарувања при настанување на осигуран случај, финансиски бенефит и зголемување на задоволството на клиените поради овозможувње на нивна заштита со производите од кредитно животно осигурување.

За осигурителните компании ваквите производи исто така значат збогатување на понудата, зголемување на дистрибутивната и продажна мрежа, а со тоа и зголемување на портфолиото на клиенти, диверзификација на ризикот и крајно подобри финансиски резултати.

Банкарство.мк: Колкав е степенот на развиеност на банкоосигурувањето во светот и дали банкоосигурувањето во Р.Македонија се движи во таа насока?

Катерина: Постојат многу разлики во однос на развојот на банкоосигурувањето во светот и истото зависи во голем дел од регулативата како и од најразлични културолошки и социодемографски фактори, но евидентен е глобален тренд на раст на значењето на банкоосигурувањето. Во некои европски земји, банкоосигурувањето е главен канал за продажба на животното осигурување.

Во Р.Македонија од пионерскиот чекор на Охридска Банка Сосете Женерал во 2012 година со воведување на првиот ваков производ – кредитно животно осигурување, до денес евидентен е постојан раст на понуда на ваков тип на производи и воведување на производот од страна на повеќе банки на пазарот, така што можеме да кажеме дека степенот на развој и свесноста на клиентите за постоењето и за бенефитите од овој производ е на солидно ниво и во одредени случаи има и пресудно влијание за изборот на производот кој ќе го користи клиентот.

Продолжи со читање

Интервјуа

Влијанието на банкоосигурувањето во Македонија – партнерство помеѓу НЛБ Банка и Кроациа Осигурување – Живот

Објавено

на

Во изминатиов период од особена важност за банките и осигурителните компании е банкоосигурувањето. Во Македонија се создадоа повеќе партнерства на банки и осигурителни компании, преку кои им се нудат многу поволни иновативни производи на клиентите.

Веќе подолго време на пазарот опстојува и успешно функционира партнерството помеѓу НЛБ Банка АД Скопје и Кроациа Осигурување – Живот.

Поразговаравме со Љупка Ѓоргиевска, Директор на Сектор за развој на понуда и маркетинг во НЛБ Банка АД Скопје и Христина Џамбазовска Анастасов, Директорот на Сектор за деловни операции и потпорни процеси во Кроациа Осигурување – Живот. (more…)

Продолжи со читање
P2_P_MK_300x250

Популарно

Copyright © 2018 bankarstvo.mk. All Rights Reserved. Developed by Digital Orange