Connect with us

Останато

Атлантик Група во 2017 година ги надмина плановите за раст на профитабилноста

Објавено

на

Компанијата порасна на речиси сите главни пазари и бизнис области со историски рекордни приходи во Стратешките дистрибутивни области Хрватска и Словенија.

Атлантик Група оствари вкупни приходи од продажба од 711 милиони евра во 2017 година, што претставува зголемување од 3,9 проценти во однос на претходната година. Добивката пред камати, оданочување и амортизација (ЕБИТДА) изнесува 78 милиони евра, што претставува зголемување од 22,7 отсто, а нето-добивката по малцински интереси се зголеми за 69,2 отсто, на 37 милиони евра. Исклучителни резултати се постигнати кај сопствените брендови и дистрибуциското работење. Забележан е раст на сите најголеми пазари на Атлантик Група, и за прв пат на крајот на 2017 година, и покрај предизвиците, објавени се корекции на очекувањата за профитабилноста која регистрираше раст! Помеѓу брендовите кои забележаа раст се истакнуваат: Аргета и Донат Мг во Хрватска и Србија, Баркафе и Цедевита во каналот ХоРеКа, Кала, Калничка и Штарк во Хрватска и Мултивита и Донат Мг во Русија. Сите клучни брендови ги зголемија или задржаа пазарните удели, а Аргета, по Австрија минатата година, стана лидер на пазарот и во Швајцарија.

Фокус на брендовите, квалитетно управување и нови деловни можности

Со исклучителни деловни резултати минатата година беше одбележана со дезинвестирање на производствениот сегмент на спортската исхрана и се фокус на брендираниот бизнис и развојот на Мултипауер во премиум сегментот. Белгиската компанија Аминолабс ги презеде фабриките во германскиот град Блекеде и Нова Градишка со трансакција од 27 милиони евра, со нето добивка од речиси 9 милиони евра. Првиот квартал од 2017 година е обележан со напорите за стабилизирање на Агрокор, кој е најголемиот регионален малопродажен партнер на Атлантик Група. Иако приходите од продажбата на Агрокор паднаа повеќе од 15 отсто во споредба со 2016 година, падот е компнезиран со растот во продажбата на останатите купувачи, па така, минатата година на пазарите во Србија, Хрватска и Словенија е постигнат пораст од дури 5,1 отсто. Со новите договори за дистрибуција на најголемите пазари, со Ред Бул во Србија (во вредност од 5 милиони евра) и компанијата Марс во Хрватска (во вредност од 13 милиони евра), е потврда за ширењето на бизнисот со дистрибуција, како дел од долгорочната бизнис стратегија. На крајот на годината, Атлантик Група, исто така, започна со производство на деликатесните намази Аргета во САД, со амбициозен план за првично освојување на етно сегментот на овој пазар.

“Изминатата година беше предизвикувачка и исклучително успешна за Атлантик Група. Забележавме раст во речиси сите области и во сите критериуми и не само во бројки. Компанијата ги зајакна своите сопствени брендови и дистрибуција, со дезинвестирање на поголемиот дел од производството на трети страни го пренасочивме и зајакнавме фокусот кон брендовите и инициравме голем број на активности за поефикасен пристап до западноевропскиот пазар, а со еден од нашите најинтернационални брендови успеавме да зачекроиме на перспективниот американски пазар. Нашиот успех го препозна и експертската јавност, па така Атлантик во 2017 година ја доби наградата на Загрепската берза за транспарентност и квалитет при управување со инвеститорските односи, додека признанието на чадор организацијата на светски експерти за управување со човечките ресурси, ХРO Денес, за промовирање на добри практики во оваа област не вметна во групата на врвни европски компании “ – коментира Емил Тедески, претседател на Управата на Атлантик Група.

Најмногу пораснаа пијалоците, дистрибуцијата во Хрватска и пазарот Русија

На вкупниот раст на продажбата од Атлантик Група во 2017 година најмногу влијаеа Стратеешките бизнис области: Пијалоци со раст од 7,3 отсто, потоа Деликатесни намази и Здравје и нега со раст кај секоја од 7,0 отсто. Во растот на дистрибутивните области се истакнуваат Стратешката дистрибутивна област Хрватска (6,9 отсто) и Стратешката дистрибутивна област Србија (3,0 отсто). Кафето со учество од 20,7 отсто во вкупните приходи се издвојува како најголема поединечна категорија со 147 милиони евра приходи од продажба. Меѓу пазарите со најголема стапка од 23,1 отсто е растот на рускиот пазар и ЗНД земјите, додека во хрватскиот регион е забележан раст од 7,5 отсто и 3,5 отсто во Србија.

Останато

Хрватите се повеќе штедат и чуваат големи депозити во банка

Објавено

на

Хрватите во просек штедат по 63 евра месечно што е значителен раст во штедењето, но сеуште се на половина од средна и источна Европа, во која има рекордери, со просечно заштедени 239 евра, станува збор за Австрииците. Следни се Словаците кои во просек штедат 106 евра месечно, а потоа Чесите со 88 евра. Помалку од Хрватите штедат, на пример, Украина и Романија (по 53 евра) и Србија (37 евра). (more…)

Продолжи со читање

Останато

Harvard Business Review: Просечната возраст на основачот на успешен старт-ап е 45 години

Објавено

на

Постои силно верување дека најуспешните претприемачи се млади. Бил Гејтс, Стив Џобс и Марк Зукерберг беа во своите рани дваесетти години, кога започнаа со работа и иновации што ќе станат светски компании. Дали овие познати случаи се одразуваат на генерализирачки модел?  Ако ги анализирате основачите кои добија награди од TechCrunch во текот на последната деценија, просечната возраст за време на основањето беше само 31 година. За луѓето избрани од списанието Inc како основачи на најбрзо растечките стартапи во 2015 година, просечната возраст на основачот беше само 29 години. Во согласност со овие сознанија, Пол Греам, соучесник на Y Combinator, еднаш потсети дека “пресекот во главите на инвеститорите е 32 години … По 32 години, тие почнуваат да бидат малку скептични”. Но, дали овој став е точен? (more…)

Продолжи со читање

Останато

Зголемување на иновативните активности кај малите и средните претпријатија

Објавено

на

Во Македонија имаме зголемување на иновативните активности кај малите и средните претпријатија и сме во рамки на просекот на ЕУ. Фокусот е ставен на малите и средни претпријатија без да се земат предвид и микро претпријатијата. Заостануваме прилично многу од европскиот просек во делот на инвестициите во иновации, истражување и развој.

Ова денеска го изјави Андријана Богдановска од Центарот за управување со знаење од Македонија по отворањето на меѓународната конференција на проектот „Ино платформа“. Проектот е финасиран од Европската унија преку Интерег програмата насочен кон подобрување на иновативните капацитети на малите и средните претпријатија. Проектот трае 24 месеци, почна во август 2017 година и ќе трае до август 2019 година.

Појасни дека конференцијата ја организираат на половина од проектната имплементација со цел да ги споделат нивните резултати во делот на истражувањето на националниот контекст и потенцијалот за иновации на земјите кои припаѓаат на Балканско-медитеранската област – Македонија, Кипар, Грција, Бугарија и Албанија. Во исто време ги претставуваат бета верзиите на нивните ино алатки, кои се специјално фокусирани за мали и средни претпријатија.

– Целото наше истражување заврши со пет бета алатки: Ино финансии, Ино партнер, Ино стратегија, Ино модел и Ино проект кои специфично ги адресираат овие проблематични области на делување во однос на иноватовните акативности кај самите мали и средни претпријатија и овозможуваат тие да се надминат за да имаат успешна имплементација на иновациите внатре во организациите, рече Богдановска.

Таа информира дека дел од нивните заклучоци се оти во Македонија имаме добра макроекономска политика во однос на другите земји во регионот, а структурата на деловниот сектор најмногу е насочена кон малите и средните претпријатија бидејќи, како што рече, тие доминираат во целото милје на претпријатијата во економијата.

Според неа, потребни се повеќе инвестиции кои веќе се прават преку владините инфраструктури.

– Оваа Влада сепак направи голем напор во зголемување на инвестциите во нашите домашни претпријатија за иновативни активности. Треба создавање посериозна инфраструктура, која ќе ги поддржи овие мали и средни претпријатија. Постоењето само на Фонд за иновации не е инфраструктура и покрај тоа што тие имаат навистина многу интензивни активности во овој период, смета Богдановска.

Министерот без ресор задолжен за регулатива за подобрување на инвестициската клима за домашните претпријатија Зоран Шапуриќ изјави дека во 2017 година за шест пати се зголемени буџетските средства за поддршка на иновативност и на индустриското производство.

– 7% и 5% од корисниците на овие мерки се токму малите и средните претпријатија. Малите и средните претпријатија дадоа сериозен придонес во еконмскиот раст, во пораст на индустриското производство кое е за шест отсто повисоко годинава од минатата година, но, и до пораст на извозот за околу 13% до 14%, што покажува дека овие мерки сигурно даваат одреден резултат, рече Шапуриќ. Најави дека во иднина, во рамки на определбата на Владата, овие мерки ќе се надоградуваат.

Продолжи со читање
P2_P_MK_300x250

Популарно

Copyright © 2018 bankarstvo.mk. All Rights Reserved. Developed by Digital Orange