Connect with us

Електронско банкарство

Адико банка и Вибер воведоа “Addiko Chat Banking”

Објавено

на

Адико банка ја претстави услугата “Addiko Chat Banking“, иновативна и на пазарот во регионот прва услуга за финансиски трансакции кои се извршуваат преку Вибер.

 

“Addiko Chat Banking” претставува дигитална услуга која преку Вибер, една од глобално најпопуларните комуникациски платформи, им овозможува на корисниците директно да контактираат со банката, а дополнително и да реализираат едноставни плаќања. На овој начин, платформата која се користи за разговори и праќање пораки се претвара во дигитална апликација со чија помош клиентот може да провери салдо на својата сметка во банка, да плати сметки или да врши проверка на трансакциите.

Адико банка е првата банка во Србија и една од ретките во светот која овозможува плаќање преку Вибер. Со воведувањето на новата услуга, банката продолжи со модернизација и дигитализација на своите услуги. Користењето на банкарските услуги е прилагодено согласно потребите на клиентите, при што банката на едноставен и ефикасен начин одговара на секојдневните потреби на клиентите.

Свесни дека финансиските институции и услуги кои се нудат мора да се прилагодат на потребите на клиентите, во изминатата година направивме голем исчекор кон дигитализација, го унапредивме интернет и мобилното банкарство и на тој начин овозможивме низа дигитални услуги кои наидоа на одличен одзив кај клиентите. Но, тука нема да застанеме. Податокот кој вели дека откако ја променивме апликацијата за мобилно банкарство, бројот на корисници се зголеми шесткратно потврдува дека сме на вистинскиот пат. Сакаме клиентите во целост да ја почувствуваат предноста од користење на мобилната платформа, оттука услугата Addiko Chat Banking“, како и соработката со Вибер, се само една од низата планирани активности во овој сегмент“, рече Иван Радојчиќ, претседател на извршниот одбор на Адико банка.

Адико банка со гордост објавува дека е првата банка од регионот на централна и истична Европа која соработува со бренд како Вибер со цел развој на оваа услуга, преку која тимот на банката ќе има можност директно да комуницира со клиентите на кои ќе им нуди можност за модерни и едноставни начини на плаќање.

Визијата на Вибер одсекогаш била да поврзува луѓе, без разлика кои се или од каде се. Процесот на развој на апликацијата од размена на пораки до комуникациска платформа беше нареден чекор во оваа стратегија. Преку чет ботови, секој корисник може да побара информации, преку кои на брз и сигурен начин ќе управува со неопходните услуги“, рече Атанас Раиков од Ракутен Вибер.

Анализи

Асоцијацијата за е-трговија на Македонија ja промовираше Анализата за е-трговија

Објавено

на

Денес се одржа промоцијата на извештајот од сеопфатната анализа за е-трговијата во Македонија насловен “Подготвеност, потенцијал, фактичка состојба, бариери и препораки за развој на е-трговијата во Република Македонија”, инициран и изработен од првата Асоцијација за е-трговија на Македонија, а поддржан од Mastercard. (more…)

Продолжи со читање

Електронско банкарство

Нов модул во електронското банкарство на Силк Роуд Банка AД Скопје

Објавено

на

Во насока на поедноставување и олеснување на процесот на исплата на плати, Силк Роуд Банка ги информира сите правни лица дека почнувајќи од денес (05.06.2018 година) воведе нов модул во апликацијата за електронско банкарство со можност за вчитување на фолио за плати. (more…)

Продолжи со читање

Електронско банкарство

Комерцијална банка со нoв промотивен период за дигитализирање на картички со KomPay

Објавено

на

Комерцијална банка АД Скопје го продолжи промотивниот период до 30.09.2018 година за бесплатно дигитализирањe до две Mastercard картички издадени од Банката преку мобилната апликација KomPay. (more…)

Продолжи со читање
P2_P_MK_300x250
[ccpw id="39761"]

Популарно

Copyright © 2018 bankarstvo.mk. All Rights Reserved. Developed by Digital Orange