Connect with us

Електронско банкарство

Адико банка и Вибер воведоа “Addiko Chat Banking”

Објавено

на

Адико банка ја претстави услугата “Addiko Chat Banking“, иновативна и на пазарот во регионот прва услуга за финансиски трансакции кои се извршуваат преку Вибер.

 

“Addiko Chat Banking” претставува дигитална услуга која преку Вибер, една од глобално најпопуларните комуникациски платформи, им овозможува на корисниците директно да контактираат со банката, а дополнително и да реализираат едноставни плаќања. На овој начин, платформата која се користи за разговори и праќање пораки се претвара во дигитална апликација со чија помош клиентот може да провери салдо на својата сметка во банка, да плати сметки или да врши проверка на трансакциите.

Адико банка е првата банка во Србија и една од ретките во светот која овозможува плаќање преку Вибер. Со воведувањето на новата услуга, банката продолжи со модернизација и дигитализација на своите услуги. Користењето на банкарските услуги е прилагодено согласно потребите на клиентите, при што банката на едноставен и ефикасен начин одговара на секојдневните потреби на клиентите.

Свесни дека финансиските институции и услуги кои се нудат мора да се прилагодат на потребите на клиентите, во изминатата година направивме голем исчекор кон дигитализација, го унапредивме интернет и мобилното банкарство и на тој начин овозможивме низа дигитални услуги кои наидоа на одличен одзив кај клиентите. Но, тука нема да застанеме. Податокот кој вели дека откако ја променивме апликацијата за мобилно банкарство, бројот на корисници се зголеми шесткратно потврдува дека сме на вистинскиот пат. Сакаме клиентите во целост да ја почувствуваат предноста од користење на мобилната платформа, оттука услугата Addiko Chat Banking“, како и соработката со Вибер, се само една од низата планирани активности во овој сегмент“, рече Иван Радојчиќ, претседател на извршниот одбор на Адико банка.

Адико банка со гордост објавува дека е првата банка од регионот на централна и истична Европа која соработува со бренд како Вибер со цел развој на оваа услуга, преку која тимот на банката ќе има можност директно да комуницира со клиентите на кои ќе им нуди можност за модерни и едноставни начини на плаќање.

Визијата на Вибер одсекогаш била да поврзува луѓе, без разлика кои се или од каде се. Процесот на развој на апликацијата од размена на пораки до комуникациска платформа беше нареден чекор во оваа стратегија. Преку чет ботови, секој корисник може да побара информации, преку кои на брз и сигурен начин ќе управува со неопходните услуги“, рече Атанас Раиков од Ракутен Вибер.

Електронско банкарство

TOPSI Pay – 24 часа Банка во Вашиот телефон!

Објавено

на

Иновативните решенија од Стопанска банка постојано го олеснуваат вашето секојдневие. (more…)

Продолжи со читање

Електронско банкарство

НЛБ Банка воведе најсовремен начин на плаќање: NLB Pay – мобилен паричник

Објавено

на

На настанот одржан на 19.09.2018 година, НЛБ Банка ја промовираше новата услуга, NLB Pay мобилен паричник – која овозможува бесконтактно плаќање на продажните места преку мобилен телефон. NLB Pay е уште една современа дигитална услуга на Банката, која е лесна за користење, безбедна и овозможува брзи и едноставни плаќања.

Со воведувањето на оваа услуга, НЛБ Банка продолжува да ги следи светските трендови на поедноставување и приближување на банкарските услуги кон своите клиенти. Мобилните банкарски услуги со својата достапност, едноставност, брзина и безбедност при користењето, на клиентите им овозможуваат заштеда на време и средства, и им даваат можност да ги завршат своите банкарски обврски 24 часа на ден, седум дена во неделата. NLB Pay е услуга наменета за физички лица, корисници на Mastercard платежните картички, кои поседуваат мобилен уред со Andorid оперативен систем. NLB Pay мобилниот паричник ги дигитализира Mastercard картичките и со тоа овозможува плаќање на бесконтактни ПОС терминали во земјата и странство. Клиентите можат да ја активираат оваа услуга самостојно, без потреба од посета на експозитура. NLB Pay паричникот не само што ќе го поедностави плаќањето за физички лица туку ќе придонесе и за побрзо и поедноставно спроведување на наплатата во малопродажба, што сметаме дека е исклучително важно за Retail бизнисите и продажните места генерално.

На настанот се обрати Антонио Аргир, Претседател на Управниот одбор на НЛБ Банка АД Скопје: „Со оглед на тоа дека мобилниот телефон е уред кој секогаш го носиме со нас и по навика не го испуштаме од рака, убеден сум дека нашата нова услуга, NLB Pay мобилниот паричник, дополнително ќе ги олесни плаќањата кои ги вршат нашите клиенти. Плаќањата се извршуваат преку мобилниот телефон, без потреба од физичко користење на платежните картички, со што мобилниот телефон се претвора во виртуелен паричник.”

NLB Pay апликацијата е достапна за преземање од Google Play store.Активирањето на апликацијата, дигитализацијата на картичките и користењето на NLB Pay мобилниот паричник е бесплатно.

Продолжи со читање

Електронско банкарство

Информативна работилница за царинските постапки и извоз во е-трговијaта

Објавено

на

Асоцијацијата за е-трговија на Македонија започна со едукативни работилници и обуки чија цел е поттикнување на растот и развојот на е-трговијата во земјата. Темите коишто ќе бидат опфатени со обуките и едукативните работилници произлегоа од потребите на е-трговците изнесени при изготвувањето на сеопфатната Анализа за е-трговијата во Македонија, објавена од страна на Асоцијацијата во средината на оваа година.  (more…)

Продолжи со читање
P2_P_MK_300x250
[ccpw id="39761"]

Популарно

Copyright © 2018 bankarstvo.mk. All Rights Reserved. Developed by Digital Orange